Onko kenelläkään tietoa tai nettiosoitetta mistä löytyisi tietoa miten firmaliigaan pääsee mukaan? Meillä olisi sen verran porukkaa, että saataisiin hyvin jengi kasaan.
Pääkaupunkiseudun firmaliiga
5
1380
Vastaukset
- Hasse-
vieläkö on kiinnostusta, nyt sinne haetaan uusia joukkueita!
- TT
mistä löytyy lisätietoa?
Laittakaa viestiä kiinnostuneet niin välitän tiedot eteenpäin. [email protected]. Kirjoittakaa tänne jos laitatte viestiä niin saan siitä ilmoituksen.
- Pelaamaan
Elikkä koottaisiin porukka tai tulisimme porukalla johonkin toiseen "joukkueeseen" mukaan pelaamaan. Olemme valmiina maksamaan salin vuokrauksesta/pelaamisesta luonnolisesti järkevän maksun, jos on tarpeeseen. Eli mielummin sellainen iso alue Espoossa, Vantaalla tai Helsingissä minne kaikilla on helppo tulla riippumatta siitä missä asuu. Olemme ikähaarukassa 20-30.v, naisia ja miehiä. Hieman enemmän miehiä. Taso on täysin harrastepohjalla, vaikka jotain entisiä pelaajia löytyy, emme etsi mitään divari/edustusmenoa. Vaan hauskaa ja samalla tosissaan pelaamista.
Joten nyt jos teillä on jo joku porukka paikan kera niin olemme valmiita noin 5-7 hengen porukalla (saatamme saada enemmän) lähtemään mukaan. Jos itse etsitte porukkaa olemme myös valmiina ottamaan porukkaa mukaan meidän kanssa. Sovitaan yhdessä sitten joku paikka ja yritetään säätää kuntoon kaikki tarvittavat asiat.
'Ystävällisin terveisin,
Kim ja Jukka. Pistä mailia jos kiinnostaa : [email protected]- jj
Arena Center muuten järjestää firmasarjoja pk-seudulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940