töissä saa polttaa sisällä tupakkaa ja joutuu tahtomattaan passiivisen tupakoinnin uhriksi.Voisi työsuojeluvaltuutettu tehdä jotain.Terveisiä Poriin Mäntyluotoon.
Kyllä v........aa
6
1570
Vastaukset
- tervaskanto^^
Se on sellaista höpö höpöä tämä passiivinen tupakointi. Kyllä sen nyt jokainen tajuaa että eri asiahan se on jos sitä jonkun imukkeen kautta vetelisi suoraan keuhkohinsa, sitä tupakkaa.
Sitäpaitsi tällaista "passiivista tupakointia" on ollut vuosikymmenet, katso vaikka vanhoja suomifilmejä, missä poltetaan sisällä, kun minä olin nuori, poltettiin sisällä, jopa minunkin kotona, se oli ihan normaalia siihen aikaan, ja ei kukaan kuollut tai edes ruvennut voimaan pahoin, minäkin jo ikäihminen eikä ikinä ole tupakointi, sen paremmin aktiivinen kun passiivinenkaan aiheuttanut mitään pahaa.
se on vain nykyajan tyyli, että on näitä tämmöisiä tehtyjä sairauksia. Kuten astmat,allergiat yms. joita ei edes ennen TUNNETTU! -koska ne on keksittyjä juttuja tai sitten ihmisten itse itselleen aiheuttamia, esim. liiallisella hygienialla ja liiallisella siivouksella.- tosi .....
VANHA KANTO TOSIAAN,.... S Y Ö P Ä EI JOHDU HYGIENIASTA. TUPAKKAAN ON LISÄTTY SYÖPÄÄ AIHEUTTAVIA AINEITA ENEMMÄN KUIN "ENNENVANHAAN".
- CAPS LOCK NAZI POLIZEI
tosi ..... kirjoitti:
VANHA KANTO TOSIAAN,.... S Y Ö P Ä EI JOHDU HYGIENIASTA. TUPAKKAAN ON LISÄTTY SYÖPÄÄ AIHEUTTAVIA AINEITA ENEMMÄN KUIN "ENNENVANHAAN".
Lopeta tuo hirveä tikkukirjain sössötys, se näyttää tosi junttimaiselta!
- miivii
missähän työssä olet? Olen kans sitä mieltä että nykyään ihmiset vähintään kuolee kun näkee tupakka askin.
Älytöntä, kuoleehan pullansyöjätkin.- työpaikalla
ei saisikaan polttaa sisätiloissa,niin haju ja savu tulevat usein avoimista ovista ja ikkunoista,kun polttavat jossain oven suussa.Ja jos ei muuten niin ilmatoinnin kautta.Minulla ainankin hengitys tukkeentuu ja silmiä kirvelee.Olen tässä ajoittain ollut sellaisessa työpaikassa.
On kai teilläkin työpaikalla jonkinlainen aloite-tai palautelaatikko.Laita siihen jokin rakentava ja kaikille sopiva ehdotus ko.asiasta. - on kamala
jos joku haluaa elää ajassa kymmenen vuotta taakse päin niin ok, mutta minusta nykyinen tupakoitsijoiden ahdistelu on oikein!
Tupakoinnin kieltäminen koko ravintolassa on ollut huippupäätös. Mahtavaa. Vielä kun saisi tupakoinnin loppumaan muillakin yleisillä paikoilla niin a vot! Rannat ja terassit savuttomiksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851868- 821700
- 511360
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471285Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481202- 1191183
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?94977Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23972- 39945
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59942