Ensimmäinen Torniolainen joka tulee vastaan
SAA TURPAAN!!!!! Erityisesti Arpelalaisia vedän turpaan vielä kahdesti.
Vedän Torniolaisia turpaan
20
5198
Vastaukset
- Nyrkkeilijä
Mee jäbä vaan kotiin ja vedä käteen unelmoiden vetäväsi torniolaisia turpaan niin kyllä se siitä.
- ranne katkeaa
Eiköhän olisi parempi, että meet kotiin ja mietit siellä. Laita vaikka kuva seinään ja hakkaa rystyset rikki niillä.
- TERVOLA
Olen jo kotona, TORVELO!!!
TAISI ALKAA PELOTTAMAAN! - hilkka
TERVOLA kirjoitti:
Olen jo kotona, TORVELO!!!
TAISI ALKAA PELOTTAMAAN!Minä en tiedä missä kotini on mutta olisin silti halukas ottamaan turpaani. Tiedän että tervolassa asuu tosi kovia jätkiä ja että niitä pitää kunnioittaa. Olen aina halunnut olla hyvä kaveri tervolalaisten ja muurolalaisten kanssa. Luulen että kotini on ihan arpelan tuntumassa mutta haluaisin silti aluksi vain kerran turpaani ja ilmottaisin sitten myöhemmin lisää jatkosta. Voihan nimittäin olla että eka kerta sattuuu jo niin kovasti että toista ei tarvita mutta koskaan ei voi olla varma.
- ttl
tervola on kunkku paikka!!!
- Jack
Ämpäri on AINA ämpäri!
- kotiin
kotona pysykää ämpäripäät ettei mee vaan narutpoikki.!!!..
- ilpo
Asun ihan arpelan vieressä mutta saisinko silti turpaani kun vituttaa niin?
- Tornio
...että Tervolassa sisäsiittoisuus rehottaa aika ronskisti. Pakko kai se on nyt uskoa...
- kuullut
Samanlaisia juttuja olen itsekkin kuullut puhuttavan. On se vaan niin veikee paikka...tuo TERVOLA.
- Frank L.
saisinko minäkin turpaan, vaikka olen kemiläinen? ei kait se haittaa pahasti?
- TERVOLA
Kemiläisille ei tarvitse antaa säälistä turpaan.
TORNIOLAINEN KÄVI KASTELEMASSA KÄRKEÄ VÄÄRÄSSÄ PAIKASSA JA JOI VIINAT KAAPISTA. - ilpo
TERVOLA kirjoitti:
Kemiläisille ei tarvitse antaa säälistä turpaan.
TORNIOLAINEN KÄVI KASTELEMASSA KÄRKEÄ VÄÄRÄSSÄ PAIKASSA JA JOI VIINAT KAAPISTA.tuohan on jo törkeää! Eikö torniossa mikään ole pyhää? Kärjen kastelu vielä jotenkin hyväksyy mutta toisten viinan juonti on anteeksiantamatonta! Olen tuossa ylemmällä palstalla kritisoinut kemin kommareita mutta eikai kommaritkaan sentään toisten viinoja juo.. niin no.. nehän juo yhteisiä viinoja ja piruko niistä enää siinä vaiheessa tietää kenen ne on.
- Rage
Mä tulin eilen sua vastaan ja ainoa asia mitä vedit oli sun homopoikakaveris perse! Että näin!
- LOL
No voi hurjaa... siellä tervolan ämpäripää räksyttää 50v vanhan traktorin hytissä ku koulu jäi kesken ja ammattikoulussakin oli se autopuoli niin vaikeaa kun siellä piti osata erottaa moottori ja rengas toisistaan.
Missä noita idiootteja juntteja kasvaa? Oletteko te jotain Invitro sakkia, vai onko tuossa tervolan pohjavedessä jotain mikä tekee naperoista tyhmiä.
Menehän sälli luukuttamaan sitä tervolan uusinta hitti artistia, Pandoraa, sinne sinun vanhaan passattiin.
Huhhuh...
Jos sinä olisin niin ensimmäisenä opettelisin sitomaan kengät ja pyyhkimään persauksen ilman äidin apua ja vasta sitten tulisin uhoamaan toisille...- Joku from the Futuuri
Oli muuten helevetin huvittava viesti!
- halme
mitä sieki poron nussia vinkut siinä ?
meilläpäin tuommoisia viedään kuin litran mittaa
kyyti on kylmää ja kovaa .
t. röyttä - Heh heh
Saahan sitä tietenkin aina yrittää. Arpelalaiset on nimittäin aika kovassa panomiesten maineessa. Taisivatpa käyä polkaseen sinun muijaas. No onko se ny niin kumma, ku tervolan muijat antaa kaikille. ;-) Voipi olla, että jos yrität lyä arpelan miestä nokkaan niin se on pannu sinua jo pyllyyn siinä vaiheessa. Nopeita miehiä. ;-)
- Poppamies
Vieläkö siellä tervolassa ajellaan teini turbo cherryillä? Ainakin siellä on kova hitti noi cherryt. Ainoo mikä on tervolassa positiivista niin on teidän kuppatesti.
- haluttaa niin kovasti
Siis turpaani? Olen kyllä ihan muualta, siis Liemänän Närvärytkölästä, mutta täällä kun ei millään saa ns. "turpaansa"..Nii että saiskos sitä turpaanlyöntiapua sieltä Teiltä, jos tulee ihan ihe paikanpäälle ja pyytää Oikein Kauniisti..?
PS: Voin siitä vaikka vähän maksaakkin
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922157Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n442117Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571033- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910