Mies ei hyväksy entisiä suhteita

laukkuliisa

Ollaan asuttu yhdessä kohta kolme vuotta ja meillä on 2-vuotias lapsi. Ennen nykyistä miestäni vietin aika railakasta elämää miesten suhteen joten suhteita on ollut paljon. Ongelmana on että miehelläni on iso ongelma näiden suhteiden takia. Suhteet ovat siis ennen miestäni eivät todellakaan hänen aikanaan. Hän harmittelee että olen kokenut niin paljon ja ihmettelee miten tämän tyylinen ihminen voi olla niin monen eri miehen kanssa. Hän haluaa kysellä yksityiskohtia seksitapahtumista ja ollaan monta kertaa juteltukkin niistä. Itselle tämä on vaikeaa kuitenkin koska en haluaisi muistella. Hän haukkuu miehiä ja puhuu niiden tappamisesta. Nyt ollaan riidelty näistä asioista monta viikkoa eikä loppua näy. Yritän ymmärtää häntä, mutta en tajua mikä niissä painaa kun en kuitenkaan ole pettänyt. Onko jollain samantapaisia kokemuksia? Tai onko miehiä ja/tai naisia joita häiritsee puolison entiset suhteet? Auttakaa minua ymmärtämään ja kertokaa keinoja millä päästä aiheesta yli.

30

5510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitaa joo

      olla sen laatunen ongelma, että etsikää ammattiapua. Teidän suhteella olisi ilmeisesti potentiaalia. Mutta toi piilo ? mustasukkasuus täytyis saada pois. Puhukaa ainakin asiasta jonkun ammattiauttajan kanssa. Vaihtoehtoja esim. perheneuvola, kirkon perheasiainneuvottelukeskus tai joku muu ulkopuolinen vaikka turvakodista.

    • itse täysin

      kokematon ja koskematon teidän suhteenne alkaessa?

      Mikäli ei ollut, niin miten hän suhtautuu näihin omiin kokemuksiinsa ja suhteisiinsa? Ovatko ne "ihan eri asioita", joilla ei ole mitään tekemistä ja verrattavuutta sinun vastaaviin?

      Useilla miehillä on käytössään tuplastandardi, eli asia, joka on heidän itse ollessa kyseessä, niin silloin hyväksyttävää ja puolison kohdalla ne ovat tuomittavia. Kokemukseni mukaan se on paheneva tauti, kuten mustasukkaisuus ja huono itsetunto. Harva pääsee niitä irti ilman ammattiapua ja aitoa tahtoa muuttua.

      • laukkuliisa

        Kyllä tämäkin on eräässä kahdassa tullut esille, kun sanon että olet itsekin tehnyt noin. Siihen hän sanoo että koska on mies, niin se on aivan eri asia..


      • 1säpappa
        laukkuliisa kirjoitti:

        Kyllä tämäkin on eräässä kahdassa tullut esille, kun sanon että olet itsekin tehnyt noin. Siihen hän sanoo että koska on mies, niin se on aivan eri asia..

        Itse miehenä en pysty ymmärtämää tuota miesten ajatusmaailmaa.


    • tilkkis

      Heippa. Mulla on vähän samanlainen ongelma kun sun miehelläs. Ite oon nainen. Mun miehellä ollut aiemmin suhteita, itellä myös, mut seksi ei oo kuulunut niihin. Mulle on tosi ongelmallista se, että mies ei suostu puhumaan eksistään, en edes tiedä kuinka monta hänellä on ollut ennen minua. Se inhottaa minua, en voi sille mitään. Minulla on huono itsetunto, ja aina ajattelen, että olivatko edelliset naiset minua parempia jne. Toinen häiritsevä asia on, että tiedän että mieheni säilyttää yhä edellisten naistensa lähettämiä intiimeitä kirjeitä (joo, olen lukenut niitä salaa, säälittvää.) Kuviakin hänellä ainakin oli eksistään, mutta nyt en ole nähnyt niitä enää. Kaikenkaikkiaan syy on luultavastikin minussa: eli huono itsetunto yhdistettynä mustasukkaisuuteen. Mieheni taas ei ole lainkaan mustasukkainen, mikä vähän jopa ärsyttää minua. Lisäksi tuntuu, etten samalla tavalla enää kiinnosta miestäni kuin aluksi. Haluaisin joskus kuulla olevani kaunis tms tai että hän joskus tekisi aloitteen seksiin, mutta ei, harvassa ovat ne kerrat. Ehkä oma syyni tämäkin? No, onhan meillä vajaa vuoden ikäinen lapsi, että sekin saattaa vaikuttaa asiaan.
      Toivottavasti tämä edes hiukan auttoi asiaa. No, ainakin tiedät, että muitakin on, joilla on sama ongelma. Tsemppiä teille!

      • Huono itsetunto yhdistettynä mustasukkaisuuteen on pahinta myrkkyä parisuhteessa. Kai vielä tutkitte välillä lomapakot, kännykät, taskut, sähköpostit, tiliotteet, vaatteet (etsien vieraita hiuksia jne), vaatien selvityksiä esimerkiksi kenen hius tässä housussa roikkuu tai kuka tässä auton etupenkillä on istunut kun on penkin asento vaihtunut. Tässä varmoja tapoja viedä puoliso hulluuden partaalle. Jos ei muuten pettäisi, niin vuosien hullunmyllyn jälkeen varmaan pettää niinkuin aina olit epäillyt ja todistaen siis epäilyksesi oikeaksi.


      • laukkuliisa

        aika saman tapaiselta kuin meilläkin on. En ole itse halunnut puhua eksistäni, mutta mieheni painostuksesta olen puhunut. Miehenikin miettii, että onko hän niitä muita parempi jne, ja olen aikeastikin sitä mieltä että on, ja olen sen hänelle kertonut. Kehun muutenkin miestäni, osoitan rakkautta ja teen aloitteita seksiin. Kaiken "materiaalin" eksistä olen kuitenkin hävittänyt. Minusta et ole säälittävä, kyllä itsekin lukisin jos jotain kirjeitä olis. Mutta kertoisin myös puolisolleni että minua häiritsee että säilytät noita vanhoja juttuja. Puhu miehesi kanssa että sinua häiritsee, kyllä hän varmasti kuvista ým. luopuu sinun vuoksesi. Kerro hänelle, että haluat kuulla olevasi kaunis ja parempi kuin muut. Niin hän meinaan varmasti ajattelee, koska haluaa kanssasi elämää elää. Tsemppiä myös teille, ja muista sinäkin, että ne vanhat jutut on vanhoja, eikä puolisosi välitä niistä enää! Ja kyllä se lapsi on vaikuttanut haluihin, niin meilläkin on! Miehlläni kyllä halut on aina ollut vahvat, mutta itsellä kaikki stressi ym vaikuttaa heti. Nyt kun lapsi on vähän vanhempi (2v) niin seksi on itsellekin ruvennut useammin maistumaan. Kehoittaisin teitäkin siis puhumaan ja kerro hänelle ajatuksistasi!


      • laukkuliisa
        laukkuliisa kirjoitti:

        aika saman tapaiselta kuin meilläkin on. En ole itse halunnut puhua eksistäni, mutta mieheni painostuksesta olen puhunut. Miehenikin miettii, että onko hän niitä muita parempi jne, ja olen aikeastikin sitä mieltä että on, ja olen sen hänelle kertonut. Kehun muutenkin miestäni, osoitan rakkautta ja teen aloitteita seksiin. Kaiken "materiaalin" eksistä olen kuitenkin hävittänyt. Minusta et ole säälittävä, kyllä itsekin lukisin jos jotain kirjeitä olis. Mutta kertoisin myös puolisolleni että minua häiritsee että säilytät noita vanhoja juttuja. Puhu miehesi kanssa että sinua häiritsee, kyllä hän varmasti kuvista ým. luopuu sinun vuoksesi. Kerro hänelle, että haluat kuulla olevasi kaunis ja parempi kuin muut. Niin hän meinaan varmasti ajattelee, koska haluaa kanssasi elämää elää. Tsemppiä myös teille, ja muista sinäkin, että ne vanhat jutut on vanhoja, eikä puolisosi välitä niistä enää! Ja kyllä se lapsi on vaikuttanut haluihin, niin meilläkin on! Miehlläni kyllä halut on aina ollut vahvat, mutta itsellä kaikki stressi ym vaikuttaa heti. Nyt kun lapsi on vähän vanhempi (2v) niin seksi on itsellekin ruvennut useammin maistumaan. Kehoittaisin teitäkin siis puhumaan ja kerro hänelle ajatuksistasi!

        edellinen visti oli siis vastaus tilkkikselle, eikä viestiin, jossa puhutaan mustasukkaisuudesta. Me ei kumpikaan ólla mústasukkaisia


      • hampaiden kiristelijä
        laukkuliisa kirjoitti:

        aika saman tapaiselta kuin meilläkin on. En ole itse halunnut puhua eksistäni, mutta mieheni painostuksesta olen puhunut. Miehenikin miettii, että onko hän niitä muita parempi jne, ja olen aikeastikin sitä mieltä että on, ja olen sen hänelle kertonut. Kehun muutenkin miestäni, osoitan rakkautta ja teen aloitteita seksiin. Kaiken "materiaalin" eksistä olen kuitenkin hävittänyt. Minusta et ole säälittävä, kyllä itsekin lukisin jos jotain kirjeitä olis. Mutta kertoisin myös puolisolleni että minua häiritsee että säilytät noita vanhoja juttuja. Puhu miehesi kanssa että sinua häiritsee, kyllä hän varmasti kuvista ým. luopuu sinun vuoksesi. Kerro hänelle, että haluat kuulla olevasi kaunis ja parempi kuin muut. Niin hän meinaan varmasti ajattelee, koska haluaa kanssasi elämää elää. Tsemppiä myös teille, ja muista sinäkin, että ne vanhat jutut on vanhoja, eikä puolisosi välitä niistä enää! Ja kyllä se lapsi on vaikuttanut haluihin, niin meilläkin on! Miehlläni kyllä halut on aina ollut vahvat, mutta itsellä kaikki stressi ym vaikuttaa heti. Nyt kun lapsi on vähän vanhempi (2v) niin seksi on itsellekin ruvennut useammin maistumaan. Kehoittaisin teitäkin siis puhumaan ja kerro hänelle ajatuksistasi!

        Edellisessä suhteessa exäni ei hyväksynyt exiäni ja oli todella mustasukkainen jopa tyttöystävästäni, jonka kanssa vietin paljon aikaa. Suhde oli aivan kamala, mies haukkui minua todella hirveillä nimillä kuten lutkaksi jne., ja kas kummaa, suhde päättyikin sitten lopulta niinkín kauniisti että haukuttuaan minua uuden vuoden aattona kännissä jälleen lutkaksi (vaikka en ole todellakaan mikään bimbo), hän riidan päätteeksi meni vieraan naisen matkaan ja loppu onkin historiaa. Tästä jäikin minulle sitten todella syvä trauma, vieden ennen niin seksuaalisesti aktiiviselta ihmiseltä kaikki seksihalut. Nykyisin, nyt kun suhteen päättymisestä on yli 2 vuotta aikaa, alan vasta nyt hieman palautua, edelleen kuitenkin seksuaalisuus ei ole enää yhtä vahva ja luonnollinen.

        Nykyinen mieheni sallii minun mennä vapaasti tyttöystävien seurassa, ja sellaisten mieskavereiden seurassa joiden kanssa ei ole kumpaankaan suuntaan mitään kiinnostusta. Mutta. Nykyinen mieheni on vaatinut hävittämään kaikki muistot existäni, ja katkaisemaan suhteeni yhteen miespuoliseen kaveriin joka oli seurustelustani huolimatta kiinnostunut minusta, ja exään jonka kanssa ehdin seurustella lähes 7 vuotta ja olla hyvä ystävä vielä tämänkin jälkeen monta vuotta jo ennen kuin tutustuin nykyiseen mieheeni. Minua on välillä mietityttänyt, onko ollenkaan oikein luopua ystävistä, jos ja kun tietää että mitään säpinää ei ole eikä tule vaan kyseinen suhde on täysin ystävyyteen pohjautuva ja siis täysin vaaraton. Esim. tuolla minun 7-vuoden suhteellanikin on ollut jo pari kolme vuotta uusi, todella kaunis nainen, itse olen ollut nykyisen mieheni kanssa tätä vähemmän aikaa, joten en ymmärrä mitä vaaraa tuosta exästä voisi ikinä olla!

        Pointtini siis lyhykäisesti on, että ei ikinä pitäisi vaatia liikoja, sillä kukaan ei voi enää jälki käteen menneisyydelleen mitään. On täysin epäreilua vaatia toista pyyhkimään menneisyyttään, kun ei se kuvien yms. tuhoaminen poista kuitenkaan muistoja pois sydämestä kokonaan. Itse asiassa itse toivoinkin tuon kamalan exän jälkeen, että seuraavalla miehellä olisi myös exiä elämässään, jotta hän sitten ymmärtäisi minuakin paremmin. Mutta eipä niin käynyt. Itse asiassa sen sijaan että olisin tuhonnut kaikki valokuvat ja kirjeet, minä ratkaisin tilanteen viemällä ne hyvin suljetussa pahvilaatikossa äidin luokse varastoon. On tosi tyhmää hävittää kaikkia muistoja, kun nykypäivän maailmassa ei parisuhteitten kestoon ole luottamista ja sitten tulet vain harmittelemaan että tuhosit kaiken jonkun mustasukkaisen miehen takia.


      • hmmmmmmm
        laukkuliisa kirjoitti:

        aika saman tapaiselta kuin meilläkin on. En ole itse halunnut puhua eksistäni, mutta mieheni painostuksesta olen puhunut. Miehenikin miettii, että onko hän niitä muita parempi jne, ja olen aikeastikin sitä mieltä että on, ja olen sen hänelle kertonut. Kehun muutenkin miestäni, osoitan rakkautta ja teen aloitteita seksiin. Kaiken "materiaalin" eksistä olen kuitenkin hävittänyt. Minusta et ole säälittävä, kyllä itsekin lukisin jos jotain kirjeitä olis. Mutta kertoisin myös puolisolleni että minua häiritsee että säilytät noita vanhoja juttuja. Puhu miehesi kanssa että sinua häiritsee, kyllä hän varmasti kuvista ým. luopuu sinun vuoksesi. Kerro hänelle, että haluat kuulla olevasi kaunis ja parempi kuin muut. Niin hän meinaan varmasti ajattelee, koska haluaa kanssasi elämää elää. Tsemppiä myös teille, ja muista sinäkin, että ne vanhat jutut on vanhoja, eikä puolisosi välitä niistä enää! Ja kyllä se lapsi on vaikuttanut haluihin, niin meilläkin on! Miehlläni kyllä halut on aina ollut vahvat, mutta itsellä kaikki stressi ym vaikuttaa heti. Nyt kun lapsi on vähän vanhempi (2v) niin seksi on itsellekin ruvennut useammin maistumaan. Kehoittaisin teitäkin siis puhumaan ja kerro hänelle ajatuksistasi!

        Miten mulle tule tällainen hieno kipale mieleen: https://www.youtube.com/watch?v=lurcEucwDFE


    • Menneet on mennyttä

      Mikä hulluus sinut on pannut kertomaan yksityiskohdista? Tosi idioottimaista!

      Ei niitä ole tapana kertoa, mutta sulle lienee liian myöhäistä.

      Halusit kai hieman leuhkia, mut kävikin näin?

      • kertoa!

        Ei kai ny vanhoja seksikokemuksii kerrota!!!!
        Jos puoliso kyselee ni ei mitään yksityiskohtia ainakaan kannata kerrata!! Ns.perusasiat toki voi kertoo,että kuin kauan on seurusteltu tai et muutamia kertoja tavattiin tms.Mut ei ny aleta kertomaan asentoja tai pippelin kokoja tms,pitäishän sen jo järkikin sanoo! Meillä kummallakin on ollu aikaisempi seksielämä (ja hyvä niin!:) mutta KOSKAAN ei olla puheltu mistään panohommista edellisten kanssa...
        Ei tulis mieleenkään!Ja jos rivoja juttuja haluaa supista toisen korvaan ni ihan mielikuvitus riittää...
        Kukaan ei halua kuulla miten "ihanasti Jorma mua veti takaapäin sillo ku tapailtiin..."


      • laukkuliisa

        En todellakaan leuhkinut! Minä nimenomaan en olisi halunnut puhua yksityiskohdista, vaan puolisoni kyseli ja tivasi niitä koko ajan!


    • tehnyt virheen

      kun oot niitä kuvaillut miehellesi.

      Erittäin epävarmalta vaikuttaa miehes...

    • mustisko

      Kokmusta ei ole , mutta voin kuvitella, että ruokkii entisestään mihen mielikuvitusta, kun kuulee juttuja entisistä.
      Minusta on sanaton sääntö, ettei ainkaan ex:sien seksi puuhia jaeta kenenkään kolmannen kanssa.
      Ne on vain kahden ihmisen asioita ja menneitä.
      Keinoja millä päästä aiheesta yli, niin enpä muuta tiedä kuin puhuminen (ei huutaminen, varsinkaan humalassa).

    • laukkuliisa

      Itse siis olen juuri suurpiirteisesti kertonut entisitä ja kuinka paljon niitä on. En leuhkiakseni vaan halusin olla rehellinen kun puolisoni sitä kysyi. Puolisollani on kaksi aikaisempaa seksikokemusta, eli paljon vähemmän kuin minulla. Tämän hän sanoo heikentävän itsetuntoaan, koska olen paljon kokeneempi kuin hän miehenä. Olen sanonut miehelleni että ne on menneitä, enkä ole tehnyt mitään väärää kuten esim pettänyt, joten annetaan olla. Hän sanoo, että haluaa tietää minusta kaiken ja aivan yksityiskohtaisesti. Nyt viikonloppuna puhuttiin siis niistä taas ja tuntuu että sen jälkeen on helpottanut. Mieheni sanoo, että ei auta vaikka hän kuinka miettisi ja kiukuttelisi niistä ni ne eivät häviä minnekään. Mieheni on parasta mitä minulle on tapahtunut ja olen nauttinut hänen kanssaan seksistä enemmän kuin kenenkään muun kanssa. Haluan vielä lisätä, ettei mieheni enkä minäkään olla mustasukkaisia kumpikaan. Ei kyylätä taskuja, etsitä hiuksia tms. Ollaan kyllä avoimia, ei haittaa vaikka puolisoni lukisi minulle saapuneen viestin jos sattuu olemaan lähempänä. Voin käydä puolisoni puolesta lukemassa, onko hänelle tullut sähköpostia. En kyylätäkseni. Kummallakaan ei ole mitään salattavaa, eikä kumpikaan epäile, eikä kyylää. Tosta ammattiavusta, ollaan puhuttu kyllä siitä, mutta ollaan tähän mennessä kaikesta selvitty puhumalla. Ja kuten aikaisemmin sanoin, tuntuu jo helpottavan. Luulen että olen saanut puolisoni vakuuttuneeksi siitä että hän on kaikkein paras kaikilla saroilla.

    • vielä....

      Aika moni varmasti ymmärsi kirjoituksestasi että olet kertonut YKSITYISKOHTIA SEKSITAPAHTUMISTA entisten kanssa.
      Ja että miehelläsi on ISO ONGELMA näiden entisten suhteittesi takia!

      Nyt kuitenkin muuttelet puheitasi joten en ymmärrä....??

      Jokatapauksessa on hyvä että tilanteenne on rauhoittunut ja että ootte puhunut asioista!
      Ehkäpä voitte kumpikin oppia tästä jotakin?

    • Offence

      Monesta eri asiasta.
      Esim. Mitä olet tehnyt niiden panojen kanssa? (älä vastaa :P)
      Jos olet vaikka "harrastanut seksiä" n. tunnin kuluttua siitä kun olet jonkun miehen tavannut,
      tai olet tehnyt sellaisia asioita niiden miesten kanssa joita et suostu nykyisen kanssa tekemään, niin se voi tuntua miehen mielestä siltä, että hän jää "paljosta" paitsi. Eli, miehen mielestä olet ollut "likainen bitch-ho" niiden muiden miesten kanssa jne., mutta nykyisellesi "esittäydyt", "olet olevinasi" siveellisempi, herkempi ja yksinkertaisesti tylsempi.

      Mies saattaa jatkuvasti kysyä itseltään: Miksi?
      Miksi ne muut saivat kokea kaiken sen spontaanisuuden, räväkkyyden, intohimoisen seksin, mutta minä en? Whyyyyyyyyy!!!??
      Siitä seuraakin todella helposti vihan tunne, koska mies tuntee itsensä petetyksi/huijatuksi.

      Logiikka siis toimii näin:
      "Jos hän (nainen) rakastaa minua niin paljon kuin väittää, ja vielä sanoo että ne edelliset eivät merkinneet mitään, niin miksi minä saan vähemmän?"

      Tämä nyt on vain yksi esimerkki vastaavasta, enkä puhu tässä nyt sinusta taikka miehestäsi, vaan aivan yleisesti.

    • Perttiili

      Miehesi teki pahan virheen.Olisi selvittänyt asiat ennen kuin suhde "vakiintui".Näitä luukkuliisoja kyllä riittää maailmaan ja joku "muuli" nämäkin joskus huolii.

    • jdpagjsga

      No ei mikään ihme. Kuka sitä huoraa vaimokseen haluaisi. Koittakaa nyt hyvä ihmiset ymmärtää että seksiseikkailut ovat meriitti miehelle. Naiselle EI.

    • oma_on_vika

      jokainen tajuaa, että vanhoista jutuista ja parisuhteista ei jauheta kenenkään uuden seksikaverin tai asuinkumppanin kanssa. Ne ovat ja kuuluvat menneisyyteen, eivät uusiin suhteisiin. Jos toinen kyselee jatkuvasti, niin vastaus on ei kuulu sinulle ja piste.

      Katson, että teillä peli on menetetty ja ero on väistämättä edessä.
      Ota tästä opiksesi ja pidä jatkossa entiset seksisuhteet, niiden määrä, laatu ja kumppanit omana tietonasi.

    • jfjfjoslpss

      No jos on ryhtynyt suhteeseen kanssasi ja suhdetta aloittaessaan ollut tietoinen menneisyydestäsi, niin ei saisi valittaa.

      Itse olen nainen enkä hyväksy mieheltä railakasta menneisyyttä. Parissa tapauksessa tällainen on paljastunut heti suhteen alussa, mutta olen silloin päättänyt suhteen enkä jäänyt jurputtamaan.

      Musta miehesti tekee väärin, jos on valinnut olla kanssasi ja silti nalkuttaa ja on mustasukkainen.

    • järkeä_peliin

      Onko pakko retostella panemisillaan? Lujan itsetunnon omaava ihminen, ei leuhki kavereilleen, eikä kerro muillekaan omista tekemisistään. Tiedän aikuisena ihmisenä, miten jotkut ihmiset toimivat, että saavat aiheutettua kumppanilleen päänvaivaa, jos ei muuten, niin harrastamalla ulkopuolisia suhteita.

    • yjkkkk

      Tai kehumalla, että tulen aina pöytään uuden ihmisen rinnalle, kun suhde loppuu.
      Tietäen, että toinen ei välttämättä saa uutta suhdetta ja kertookin siitä toiselle, että kun meidän suhde loppuu niin et tule pöytään ketään.

    • uteleva.akka.vanha

      Vanhoja ketjuja lukiessa tulee mieleen, että mitä nyt kuuluu niille, jotka kirjoitti tuota em. juttua v. 2008. Ovatko ap miehensä vielä yhdessä vai erossa? Lapsi nyt 10v? Miksi kokenut nainen ei hoitanut ehkäisyä vaan pamahti paksuksi heti? Ketjun asia sinällään ei paljon kiinnosta näin keski-iässä ja 35v saman siipan kainalossa viihtyneenä.

    • hahhaaaaaaaaaaaaaaaa

      Älä viitsi, et sinä ole miehelle korvaamaton etkä mustasukkaisuuden aihe. Luulet itsestäsi liikoja. Voi sua pientä... hehheee...hyppää jo järveen hyvänen aika....

    • näisekuitenkinmenee

      Vain typerä kertoilee entisistä seksisuhteistaan niistä saa kuulla lopun ikäänsä tai niin kauan kun mies viitsii katsella kertojaa.

    • mitenonko

      Ei kai tuossa muuta mahdollisuutta, kuin osoittaa nykyiselle miehellesi, että olet asettunut hänen kanssaan aloillesi? Ei siis tarvitse enää elää railakasta elämää, jos on hyvän miehen löytänyt.

    • Järkikätee

      Silloin kun joku puhuu/uhkaa tappaa jonkun. Itse soittaisin poliisit selvittämään asiaa, koska niillehän sellainen kuuluu?

    • wrnt

      En nyt sentään tappaisi, mutta painaisin kyllä nokkaan niin lujaa, että näkö ja kuulo sekaisin loppuvuoden, jos tapaisin jonkun vaimoni exän. Niitä on kuulemma 4 kpl, ei tosin niistä koskaan ole suostunut kertomaan sen tarkemmin vaikka kuinka olen yrittänyt tivata. No, en minäkään siksi ole eksistäni kertonut, koska vaimokaan ei. Jotenkin se vain on vaikea sulattaa että rakas vaimoni ja lasteni äiti on huorannut pitkin kyliä ennen minua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe