Kysy tekstiviestillä paljonko työkaverisi verotettava tulo on http://16400.fi/palvelut/vero.php
Nöin saa jonkinlaisen kuvan työkaverin palkasta. Tosin tämä ei kerro palkan määrää, koska verotukseen vaikuttaa moni asia. Kuitenkin jos ei ole muita kuin palkkatulo saa jonkinlaisen palkkahaarukan.
Kysy työkaverisi palkka
5
2308
Vastaukset
- eipä auta
No eipä tuo kamalasti kerro totuutta. Kyseessä on vuoden 2006 palkka ja nyt eletään 2008! Jos katson omat tietoni, niin mun nykypalkka on 1250 € suurempi kuussa kuin vuonna 2006.
- palkat nousee kovaa
tahtia
2006 antaa myös omalla kohdallani varsin väärän kuvan palkkatasosta.
- ralliässä
Tässä taas suomalainen neuvostokateuden ilmentymä. On vissiin pakko märehtiä paljon kaveri tai kylänmies tienaa, ja jos tuloja on vähemmän kuin itsellä; nauretaan sille onnettomalle.
Jos taas kaveri onkin tienannu enemmän kuin itse, manaillaan moinen keinottelija/perseennuolija sekä lopetetaan tälle tervehtiminen vastaantullessa.
Keskitytään itse omiin tuloihimme sekä oman talouden hoitoon ja kehitykseen.- rymy eetu
olen pääosin samaa mieltä. "neuvostoajan suomen" perintö rassaa vieläkin, etenkin iäkkäämmillä ihmisillä.
on muuten ihan tutkittu fakta se, että itse tienesti ei monellekaan ole niin tärkeää, mutta se on, että saa enemmän kuin työkaveri. Jännä tapa kyllä ajatella.
En tiedä johtuuko siitä kun oon puoliksi ulkomaalainen,mutta en itse ajattele noin... en osaa olla kade.
- palkkakonttorista
Olen työssä kunnalla ja koska palkkamme maksetaan verovaroista niin toiminnan on oltava ns läpinäkyvää. Siksi kaikkien palkat ovat julkisia ja saatavissa palkkiksesta.
En ymmärrä miksi palkkatieto pitäisi olla salainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851868- 821720
- 511370
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471295Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481212- 1201191
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?97998Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23972- 39945
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59942