Tiedättekös miten taikuri liittää kaksi metalli
rengasta yhteen. Jokainen on varmasti joskus
nähnyt tempun tai tietää mistä on kyse. Kukaan
katsoja ei ainakaan ole löytänyt kyseisistä renkaista mitään falskia. Ihme juttu, vai?
Miten...?
7
353
Vastaukset
- Fibb
Renkaassa on tietenkin kohta josta sen voi avata ja sulkea huomaamattomasti.
- Triple Nine
Renkaassa ei ole kohtaa, josta sen voi avata ja sulkea huomaamattomasti.
Koska olen itsekin harrastelijataikuri, niin jätän kertomatta varsinainen tekniikan...
-99.9- - Fibb
Triple Nine kirjoitti:
Koska olen itsekin harrastelijataikuri, niin jätän kertomatta varsinainen tekniikan...
-99.9-Niinkö? No sitten sen täytyy olla taikuutta.
- ÄO177
Triple Nine kirjoitti:
-99.9-Ai olet harrastelijataikuri. Sehän sattui. Minä olen sirkuspelle. Mehän voitais ottaa Jonttu roudariksi ja lähteä kiertueelle.
- Jonttu
ÄO177 kirjoitti:
Ai olet harrastelijataikuri. Sehän sattui. Minä olen sirkuspelle. Mehän voitais ottaa Jonttu roudariksi ja lähteä kiertueelle.
..sä auo päätäs siellä vaiks olenkin hetkisen takavasemmalla parantelmasssa henkistä morkkistani.
I'll be back!
-Jonttu- - Triple Nine
Fibb kirjoitti:
Niinkö? No sitten sen täytyy olla taikuutta.
Tempussa on pohjalla 8 renkaan setti, josta esityksestä riippuen voidaan käyttää pienempää osasettiä. Tyypillisessä esityksessä renkaat esitellään ensin erillisinä, jonka jälkeen ne kiinnittyvät yksi kerrallaan toisiinsa ja lopuksi taas irtoavat näyttävästi.
Jos joku haluaa setin itselleen hankkia ja salaisuuden itselleen selvittää, niin löytyy netistä lukuisista paikoista. Laittakaa vaikka googleen hakusanoiksi "linking rings" ja magic.
-99.9-
- Triple Nine
Kukaan katsoja ei ole löytänyt niistä mitään falskia, koska niissä ei ole mitään falskia. Jos joskus katsojalle annetaan jotain tarkastettavaksi, niin siinä ei silloin todellakaan ole mitään ihmeellistä löydettävää.
-99.9-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062521Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938