♥
fani pala
miten siitä
tulitkaan
Sinä mieleen
sinä olet yksi
fani pala koko
mies
olisitpa nyt täällä
puhaltamassa
kuhmua otsassani,
sain sen törmätessäni
parvisänkyyn
hyvää yötä
omankullan kuvia
♥
hyvää yötä
3
304
Vastaukset
...en tiedä kenelle-Hyvää yötä-tarkoitit..mutta
minä rohkeana uskallan ihailla nuoruuden
ilmaisu voimaa...Katso että vaadi oman nuoruuden
kultasi hoivaa kuhmusi aamu kuntoon.
Ole aamulla tunne onnea koko kehosi tulvillaan !
...oi jospa tästä vanha nuortumaan kävis...mutta
nyt kuuluu jossain sävel...oi kultainen nuoruus ei
jää unholaan.
Pidä nuoruus omassa käsissäsi- VOI HYVIN !- padme_amidala
..hymyilytti tuo sinun palautteesi, kiitos siitä. Voisin sanoa olevani erilainen nuori, kun tuota ikääkin on jo kertynyt. Ei vanheneminen tarkoita sitä, että pitäisi kokoajan synkistellä, varsinkaan rakkausrunoissa. Rakkausrunoista ihanimpia mielestäni ovat 1927 syntyneen Elina Karjalaisen runot. Niistä tulee väkisinkin hyvälle tuulelle:
Tuoksun taikaa/Elina Karjalainen:
Tuoksussa tässä on outoa taikaa.
Miten voi tuoksua yhtä aikaa:
hunajalta,
apilalta,
raukkauden räiskeeltä,
suukkosien mäiskeeltä,
talvelta ja kesältä,
pikkulinnun pesältä. padme_amidala kirjoitti:
..hymyilytti tuo sinun palautteesi, kiitos siitä. Voisin sanoa olevani erilainen nuori, kun tuota ikääkin on jo kertynyt. Ei vanheneminen tarkoita sitä, että pitäisi kokoajan synkistellä, varsinkaan rakkausrunoissa. Rakkausrunoista ihanimpia mielestäni ovat 1927 syntyneen Elina Karjalaisen runot. Niistä tulee väkisinkin hyvälle tuulelle:
Tuoksun taikaa/Elina Karjalainen:
Tuoksussa tässä on outoa taikaa.
Miten voi tuoksua yhtä aikaa:
hunajalta,
apilalta,
raukkauden räiskeeltä,
suukkosien mäiskeeltä,
talvelta ja kesältä,
pikkulinnun pesältä....aamun harmauteen amidalan hymyä-kiitos.
Se herätti Sinussa sellaisia tuntemuksia.
Ei paista eilinen aurinko
se yö vei,ja minulle runon
teit.
Tein aivan- Tarkoituksella- vuorostaan
synkistely runon-petetyltä pettäjälle!
Sillä useinhan juuri rakkaus on
iloa kuin suruakin.
Hirveää ajatellakin,että ikääntyminen
toisi synkkyyden elämään !
Itse tunnen nuoreksi jopa 20-30vuotiaaksi,
ennen kuin puolta "vanhemmaksi",se on
vain-mielenlaatu/-asenne kysymys. Minulle !
Pidä nuoruus arvossa,se on Tie-Tulevaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463929Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333426Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162753Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101994IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm81129Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1441102- 80986