Oon skeittilautaillu jo kolme viikkoa. osaan tehdä manuaalia jotain 30 senttiä ja ollie lähtee dekin(melkein)..sain myös kerran 180(toisella jalalla)...oisko teilä mitään neuvoja miten sais sponsorin, jos te alottelijat ees tiiätte mikä bronx on!!!!!
miten saa sponsorin
18
2364
Vastaukset
- teppo
you are PELLE
- Skede Spede
Toi nimi lausutaan sit "skiid spiid". Joo, tervetuloo skeneen vaan. Kato sponssii saa ku menee vaan pyytään. Tollasella seeveellä mikä tahansa lafka lähtee bäkkäämään sua pro-uralle. Jos oot stadis, niin ehottomasti ekaks mee kiertää kaikki uusmedia-lafkat (esim. http://www.mobiiliportaali.tk/) koska niiden bossit on yleensä skedenny ja skedee vieläki - puku päällä - kelaa hei puku päällä!! Sit tietty Nokkari on iso lafka ja ne haluu näkyy talenttien ja dynaamisten hemmojen ympäril, sit kaikki pankkiiriliikkeet ja tietty Union5 - kaikkien vetäjien mekka. Ei muuta ku tossuu toisen eteen ja skilssejä esitteleen bosseille.
Yo & phiis!
SS- Gwen
Kröhöm. Ensinnäkin on aika vaikeeta saada sponsori, Yks tuttu yritti, ja oli ihan vitun hyvä skedeen, mut ei saanu. Se on nyt jo lopettanu, sitä alko harmittaan, ku olis halunnu tehä sitä työkseen.
Että kova on maailma.
Pääset eteenpäin sillä, että osaat vaikeita temppuja, joita muut ei osaa...en osaa neuvvoo.
- Oot Noob
noilla skilleille ei saada sponsorii sun pitää osata reilaa bokseist ja kaikkee perus settii flippei varma ollie eri laisii reilaus tapoja ! sposorii ei kuule kolmes viikos saada!
ootko tyhmä tai jotai '? - proooooooooooooooooo
mulla on creaturen sponssi.
- jopjokppmkmklmk
jos skedeet rahan takii sul o väärä asenne.
"Look son this aint no ice-hockey this is a lifetime deal" - dekkas
joo ja mä oon 5 vuotias mul on planb sponsorina heitän 360 laserflipin. ollie ei mee viel. ainii ja oon pyörätyolissa
- Dekkejenkiusaaja
Kova äijä trollaa...
- spopo
sponsorin saa kun lähettää skeitti tiimeille sivuille esim videoita tai lähettää sähkö postia suomalainen sponsori on helpompi saada kun ulko maalainen ite osaan jtn nollie laser ja kaikkee mut en oo jaksanut yrittää edes sponsoria ehkä parin vuoden päästä:)
ps. tarviit vähän lisä harjoitusta oo sinnikäs ni kyl se joskus palkitsee - skat3
onko mahollista saada sponsorit kun osaan ollie kickflipi varialin treflipin hardflipin heelflipin doupleflipin popparin helikopterin reileis 50-50. 5-0. bs-boardin. fs-boardin. saladi. noseslide. tailslide. lipslide.melkee lazeri.ja kaikkee tollast. tossa ei sitten ollut läheskään kaikkea mitä osaan
- oulusk8
On
- proo jätkät skatee
ehkä
- Bronxin tietäjä
Itse oot alottelija. Ja tiedän mikä Bronx on. Se on vaatemerkki
- akakkaka
SÄ et saa ikinään sponsoria noilla tempuilla xD
- Et oo tosissas
Jos sä oot sponsorien perässä ni lopeta skeittaaminen!!!
- -
Vaikeeta luultavasti saada sponssi tänä päivänä, kun taso nousee koko ajan...
- skater 11
mä oon 11 ja saan flätilt caballerial kickflipin mut mä en tiiä onks se mun ikäselt hyvin
- juma
Bronx ei tee lautoja vitun pälli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818