VOI EI!

gootti~

Kirjoitin palstalle joskus vuos sitten kun en ollut varma oonko oikeesti gootti.

Kiitos kaikille jotka rohkaisivat minua ja saivat oloni tuntemaan gootiksi. Mut siis se oli vaan väliaikast nyt on taas tullu semmonen olo et oon iha wannabe ku näin esimerkiksi Dampyren kuvat! Siis ei mul oo lolita kuteit! Mut silti mä kuuntelen gootti bändejä ja vaatetus on mustaa ihan sysimustaa! Täl hetkel mul on pääl mustat pvc muovinen korsetti ja sillee verkkoo ja kaikkee sit mul hakaneuloja niit on niin monta ei voi ees laskee. Sit hiukset no niist ei voi ees puhuu ku ne on niin gootit ei vihreet mut silti. Ostan vaatteet morticasta ja huutonetistä. Siis mistä tietää oikeesti onko wannabe vai truu??? Siis tää kysymys on kalvanu mua siitä lähtien ku aloin pukeutuu mustaan goottiin. 69!!! Voisko joku luetella gootin piirteet niin sit tietäis et oonko mä!

9

1249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juoppoartisti

      Päivän paras. Et sattuis asumaan vaikka porvoossa?

    • ÄXDEE

      voi kyynel.

    • Dampyre

      Siis jos minua tarkoitit?
      mä pohdein joskus tota samaa kysymystä et oonko gootti vai mikä helveti sekasikiö?
      mut must tuntuu et sen tietää sit ku oikeesti on gootti. sä et voi muuttuu gootiksi. sä synnyt gootiksi. tai miten sen ny kertois etten puhuis iha läpiä päähäni... sen vaan tietää. mä etsein itseäni kauan ja janoan vieläkin lisää. mä oon vaa rakastunu lolita ja goottikuteisiin. niitit tuntuu ihanalta.. gooteillla on ne tietyt yhteiset piirteet jotka yhdistää jokaista goottia. mutta oma goottityyli tulee itsestään. on norm goottei, gothic lolitoi, punkgoottei, cyber... toiv kukaan ei ota tästä nokkiinsa, korjatkaa jos on virheitä.

      • meikäläinen666999

        Ei vaatteet ja niitit yms tee kenestäkään goottia. Eli, heräsi vain kysymys, mitä musiikkia kuuntelet? Kerroppa muutamia bändejä. :)


      • Dampyre
        meikäläinen666999 kirjoitti:

        Ei vaatteet ja niitit yms tee kenestäkään goottia. Eli, heräsi vain kysymys, mitä musiikkia kuuntelet? Kerroppa muutamia bändejä. :)

        en ole paras ihminen kertomaan mistä tietä kuka on gootti. mun mielestä sen tietää vasta kun itse siltä tuntuu. ei vaatteet ja niitit tee ihmisestä mitään. jos pukeutuisin onlyn vaatteisiin, en olisi silti pissis.

        bändejä:
        lamb of god
        cradle of filth
        dimmu borgir
        serj tankian
        system of a down
        metallica
        SLAYER
        arch enemy
        in flames
        murderdolls
        mors principium est
        type o negative
        turmion kätilöt
        pain
        deathstars
        dope
        rob zombie
        synestesia.

        siinä ekat jotka tuli mieleen. aika heavy metal painotteista eikä niinkään goottimetallia. i know.
        but! en väitä olevani gootti. pukeutun siihen tyyliin viittaavasti mutta kuuntelen enemmän heavy painotteista musiikkia.


    • Minä vaan

      Satutko tietämään, että gootit käyttävät myös värejä, eivät vain mustaa? Yleisimpiä värejä mm. pinkki, violetti, vihreä, punainen. Että niin.

    • megagootti

      mitäs teinibläkkikset? onx kova meno? Mä oon 50 namusetä.

    • rgfhytgjy

      HAAAHAAA voi että ei sitä kannata miettii kasvappa aikuseksi ihan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe