Morgellonin tauti

APIRATE

Morgellonin tautia on esiintynyt kohta 20 vuoden ajan. Ihon alle kasvaa kuituverkosto joka aiheuttaa ihottumaa ja voimakasta kutinaa sekä haavaumia jotka eivät meinaa parantua. Parannusta tähän tautiin ei ole löydetty. Tutkimustulokset ovat hätkähdyttäviä.

http://www.dldewey.com/morgel.htm

Tohtori Hildegard Staningerin haastattelu:
http://www.youtube.com/watch?v=aS4dqP_mhps

44

11738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä se vaan

      tuollainen sitkeä ihottuma käsissä, välillä sen saa paranemaan, mutta se palaa aina uudelleen.

      Iho halkeilee ja ihottuma alkaa leviimään ilman todella usein rasvausta.

      • Minä se vaan

        tuo on kuitenkaan, kun paranee välillä.


      • Toivon niin

    • Ken5
    • olla "uusi"

      Se on bakteeritauti, ja olen nähnyt tyyppejä Marshallin protokollalla, jotka yrittää päästä siitä eroon.

      Jotkut luulee että se on tavallista borrelioosia, muttei ihan siltä vaikuta.

    • Asiakkaat lopussa

      Humpuukimarkkinat ovat niin kovat, että pitää jatkuvasti keksiä uusia tauteja, joihin sitten kaupitellaan sitä omaa, ainoaa oikeaa ja tehoavaa "hoitoa"

      • Kyynisyys johtaa harhaan

      • luulotauti

        Olisko sulla nyt uusi tauti?


    • Morgellon EU
    • rekisteröitymätön**

      Morgellonin taudissa ei ole mitään, mikä erottaisi sen harhakäsityksestä, jonka mukaan ihon alla on loisia (delusional parasitosis). Maailman sivu on ollut ihmisiä, joilla on voimakas tunne siitä, että ihon alla on "jotakin". Ihoa sitten raavitaan, nypitään, tökitään ja iho tulehtuu, tulehtuneesen kudokseen jaa helposti sisälle kuituja mm. vaatetuksesta.


      Tunne ihon kutiamisesta voi olla alkuperältään neurologinen tai psyykkinen. Yleensä psykoosilääkitys auttaa potilaita.

      • helppoa on tuomita hulluksi

      • voi käyttää

      • kokemus auttaa

        no siinä ei ainakaan ole mitään käsitystä sairauksista.


      • paiseinen
        voi käyttää kirjoitti:

        Muutamia valokuvia todellisuudesta.
        http://www.rense.com/general72/morg1.htm

        Minulla on käsivarret täynnä tuollaista rikkiolevaa, koholla olevaa röhelöä, josta yksikään lääkäri ei osaa sanoa yhtään mitään. Minä tiedän sen, vaan lääkärit kieltää asian.

        Minulle se tulee Marevanista. Kun olen esim. sairaalassa, ja marevan korvataan jollain toisella, nuo ihorikot (ne ovat kuin syyliä) häviävät, mutta kun kotiuduttua palataan marevaaniin, muutamassa päivässä ne paukahtavat takaisin. Kerran kotioloissa kokeilein olla viikon ilman marevaani ja nuo paiseet katosi. Mutta tulivat heti muutamassa päivässä takaisiin, kun Marevanin aloitin.

        Jotenka eivät lääkärit tiedä läheskään kaikkea.


      • popopopom
        paiseinen kirjoitti:

        Minulla on käsivarret täynnä tuollaista rikkiolevaa, koholla olevaa röhelöä, josta yksikään lääkäri ei osaa sanoa yhtään mitään. Minä tiedän sen, vaan lääkärit kieltää asian.

        Minulle se tulee Marevanista. Kun olen esim. sairaalassa, ja marevan korvataan jollain toisella, nuo ihorikot (ne ovat kuin syyliä) häviävät, mutta kun kotiuduttua palataan marevaaniin, muutamassa päivässä ne paukahtavat takaisin. Kerran kotioloissa kokeilein olla viikon ilman marevaani ja nuo paiseet katosi. Mutta tulivat heti muutamassa päivässä takaisiin, kun Marevanin aloitin.

        Jotenka eivät lääkärit tiedä läheskään kaikkea.

        Lääkärit tietävät paljonkin, mutta totta puhuen niin he vaikenevat esimerkiksi lääkkeiden, kuten tuon Marevanin ja monen muun lääkkeen aiheuttamista haittavaikutuksista. Miksi vaikenevat? Koska potilaalle ei ole muuta vaihtoehtoa esimerkiksi verenohennukseen kuin Marevan, jolloin lääkärin on turha ottaa kantaa ja sanoa että siinähän sen näet, että kaikissa lääkkeissä on haittavaikutuksensa.

        Joten siis muistakaa, niin kaikissa lääkkeissä on haittavaikutuksensa ja monissa juuri ihottumat, hyvinkin vakavanlaatuisia ihottumia.

        Luulotauti on sitten asia erikseen. Tulee mennä psykologille tai pasykiatrin erikoislääkärille, mikäli luulot kasvavat tavallista suurimmiksi haitoiksi.


      • Anonyymi
        helppoa on tuomita hulluksi kirjoitti:

        Helppo ratkaisu lääkärille väittää että tauti on luulosairaus mutta miten selität nämä ihmiset?
        http://www.youtube.com/watch?v=HQcL8RojBL4&feature=rela ted

        Tai miksi tuubista on poistettu tätä riesaa koskevat videot?


      • Anonyymi
        popopopom kirjoitti:

        Lääkärit tietävät paljonkin, mutta totta puhuen niin he vaikenevat esimerkiksi lääkkeiden, kuten tuon Marevanin ja monen muun lääkkeen aiheuttamista haittavaikutuksista. Miksi vaikenevat? Koska potilaalle ei ole muuta vaihtoehtoa esimerkiksi verenohennukseen kuin Marevan, jolloin lääkärin on turha ottaa kantaa ja sanoa että siinähän sen näet, että kaikissa lääkkeissä on haittavaikutuksensa.

        Joten siis muistakaa, niin kaikissa lääkkeissä on haittavaikutuksensa ja monissa juuri ihottumat, hyvinkin vakavanlaatuisia ihottumia.

        Luulotauti on sitten asia erikseen. Tulee mennä psykologille tai pasykiatrin erikoislääkärille, mikäli luulot kasvavat tavallista suurimmiksi haitoiksi.

        VITUN OMAHYVÄINEN ÄÄLIÖ!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai miksi tuubista on poistettu tätä riesaa koskevat videot?

        Ihmettelen myös. Kyrsii se että jos lääketiede ei keksi selitystä johonkin niin se on automaattisesti luulotauti.


    • ;)

      Mä oon tuntenu just tollasta.. ; ( Mulla on ihottumaa reisissä.. eikä lähe millään ; ( oli kyllä lähtemässä mutte tuli takas ; (

    • totuus sattuu
      • Anonyymi

        Niitä on rokotteissa, maskeissa, testituluissa (ei vaan Covid vaan kaikki nielutestit, myös bakteeri)


    • sen aiheuttaa sieni

      NaturalNews julkaisi jutun, missä Morgellonin taudin väitetään olevan peräisin geenimanipuloiduista kasviksista. Geenimanipuloinnissa käytetään avuksi agrobacterium-suvun sieniä niiden erikoisen geenienvaihtokyvyn vuoksi. Tätä samaa sientä on löytynyt ihottumassa olevista kuiduista. Sieni on siis saattanut kulkeutua ruuan mukana ihmiseen.

      Tutkimus on vuodelta 2008.

    • kääk. lisensiaatti

      Kyseessä on luulotauti. Bakteerit tai virukset eivät voi aiheuttaa mitään tauteja ihmisissä. Teemme yhdessä Terveyden ja Hyvinvoinnin laitoksen kanssa laajan verovaroin kustannetun tutkimuksen, joka osoittaa että kuume ja märkivät haavat ovat kuviteltuja, eli ts. potilas on täysin kunnossa, mutta hänesta säteilee ympäristöä hypnotisoivaa säteilyä, joka saa uhrin ja muut luulemaan toisin. Hoitona on lääkitys sekä ympäristölle että potilaalle joka poistaa harhaluulot. Osoitamme myös että hypnotisoivaa säteilyä muodostuu myös esim. auto-onnettomuuksissa, jolloin uhrit näyttävät vammautuneilta, mutta ovat tosiasiassa kunnossa, ja lääkitystä säteilyn vähentämiseksi tarvitaan.

      • Parannuin;)

        Parannuin taudista nimeltä Prurigo Nodularis eli kyhmykutina jonka uskotaan olevan astetta lievempi versio Morgellonin taudista.KUTINA OLI HELVETILLISTÄ. Tautini on kuulemma parantumaton mutta hip ja hei, en kuunnellut lääkäriä vaan aloitin ns. Low Histamine Dietin eli jätin histamiinipitoiset ruoat ja juomat pois kokonaan.Nyt olen yhteydessä Morgellonia sairastaviin ihan täysjärkisiin ihmisiin jenkeissä ja mietitään histamiinin osuutta tässä kaikessa.Minun jälkeeni on tusinan verran prurigoa sairastavia ihmisiä ympäri maailmaa alkaneet parantua - olen ollut pitkään fb-tukiryhmässä.Lääkärit antavat ihmisille steroideja ja talidomia ( kyllä vain...) ja sanovat ettei ruokavaliolla ole mitään merkitystä . Meillä kaikilla on joko laktoosi/kaseiini - intoleranssi, keliakia , histamiini- intoleranssi tai kaikki edellä mainitut.Itse uskon saaneeni intoleranssit vuosien homealtistuksen seurauksena.Morgellonsinkin takana on ihan varmasti home,agrobacterium (vapauttaa muuten sekin histamiinia) tai jokin muu myrkky. Ja mikäli huumeidenkäyttäjiä ja alkoholisteja löytyy paljon morgseista , ei ihme, myrkkyjähän huumeet ja alkoholi ovat ja ne estävät histamiinia pilkkovan entsyymin hajoamista.


      • 6654990909888

        Minun ihoni kutiaa toisinaan enemmän ja toisinaan vähemmän johtuen masennuslääkkeeni haittavaikutuksesta. Mutta myöskin masennus aiheuttaa kutinaa minulle ja neurologin määräyksestä popsin sitten lääkettä kutinaan, joka todella auttaa.

        Sen sijaan muut lääkärit ovat väittäneet minulla olevan jonkin ihotaudin ja ovat syöttäneet minulle kaikenlaisia lääkkeitä ja määränneet kalliita voiteita ja juoksuttaneet ihotautilääkärit läpi.

        Neurologisiin kutinoihin on hyvä käyttää myöskin ihan jotain perusvoidetta niin auttaa. Varsinkin sääret, reidet, niska, kädet kutiavat, toisinaan selkä ja pakarat. Rasvaa tarvitaan myös. Masennus johtuu aivoista ja siellä on jotain vialla, joka sitten näkyy kutinana. Jotain hermoärsytystä.


    • Joku vaan

      Morgellonin tautiin ei ole vielä parannusta, eikä edes tiedetä mistä se syntyy tai mikä sen aiheuttaa.

      • Martti-Einari

    • huhhup

      jos englanti taipuu, mielenkiintoista luettavaa:

      www.morgellonscure.com

      nanoteknologiaa jota levittävät NATOn koneet kemikaalivanoissa.

      • Nano on sellainen hieno muotisana luulotautisuudessa, kuten kvantti oli aikanaan parapsykologiassa...


    • airal

      Tv:ssä oli just dokumentti harvinaisista sairauksista ja siinä oli tuosta vaivasta.
      Vihdoin löytyi lääkäri joka tiesi mikä sen aiheuttaa.
      Analgaamipaikat joista liukenee elohopeaa elimistöön. Se aiheuttaa nämä oireet hermoratoihin.
      Henkilö parantui käytyään hammaslääkärillä.

      • karjalastat

        Kiitos arvokkaista tiedoista. Muutama päivä siten katselin yöllä TV:tä. Siellä sain nimen Morgellonin tauti. Sitä sanottiin Agrobakteeriksi, joka tekee juuri värikkäitä kuituja ihon alle ja aiheuttaa artikkelinne ja keskustelujen kuvaamia isonkin kohollaan olevan ruven tapaisia kutiavia punaruskeita kohoumia. Ne kutisevat. Selän sisällä tuntuu välillä sukeltelevan joku kovaa vauhtia. Minun selässä, hartian ylöosassa on niitä ollut kolmisen vuotta. Nyt niitä on tullut kasvoihin. Kun aloin niitä raapimaan, niitä on nyt monessa kohtaa. Kyllä ottaa päähän liikkua yleisissä paikoissa. Olen 71v. Mitään voidetta ei voi laittaa, kun ruvet alkavat tulehtumaan ja kuin märkivät myös. Pesen niitä pelkällä vedellä. Yritin puhdistaa Betadinellakin. Rupien alla on ensin mustia pilkkuja ja sitten koko rupikohta muuttuu mustaksi. Kun sen pesun jälkeen raapaisee, siellä on musta möykky ja sisällä kurkkii jokin ruskea pötkylä, joka on syvällä. Selkään laitan harjaan kovaa saippuaa ja yritän kuivattamalla ihoa saada ne oliot kuolemaan. Jos täällä joku irvailee hermovaivoista, niin olen tavallinen suomalainen nainen. En juo viinaa, enkä syö mitään lihaa tai kalaa. Ulkoilen päivittäin. Kärsivällisesti tutkin tilannetta, mutta ihmettelen tällaista. Amalgaameja on kyllä hampaissa ja niiden myrkyistä olen tietoinen. Luontaislääkinnän hoitajilla on määräys poistaa amalgaanit omista hampaistaan. Jo 20v. sitten olen sen kuullut. En käytä mitään lääkkeitä, kun mikään ei kolota eikä vaivaa. Siksi viimeksi ollut työhöntulotarkastuksessa v. 1990.Niin kummallista kirjoa näkyy löytyvän erilaisten tautien ja sairauksien saralta Kiitos tiedoista oikein paljon. Kanssaeläjille toivon kaikkea hyvää nyt ja tulevaisuudessa.


      • Jos amalgaamipaikat sen aiheuttaa, niin miksei kaikilla joilla on amalgaamipaikkoja, ole sitä tautia?

        Entäs jos on se ajateltu Morgello henkilöllä jolla ei edes koskaan ole ollut amalgaamipaikkoja?


      • Anonyymi

        Syömällä haukea saa kroppaansa paljon elohopeaa. Saako myös Morgellon?


      • Anonyymi
        karjalastat kirjoitti:

        Kiitos arvokkaista tiedoista. Muutama päivä siten katselin yöllä TV:tä. Siellä sain nimen Morgellonin tauti. Sitä sanottiin Agrobakteeriksi, joka tekee juuri värikkäitä kuituja ihon alle ja aiheuttaa artikkelinne ja keskustelujen kuvaamia isonkin kohollaan olevan ruven tapaisia kutiavia punaruskeita kohoumia. Ne kutisevat. Selän sisällä tuntuu välillä sukeltelevan joku kovaa vauhtia. Minun selässä, hartian ylöosassa on niitä ollut kolmisen vuotta. Nyt niitä on tullut kasvoihin. Kun aloin niitä raapimaan, niitä on nyt monessa kohtaa. Kyllä ottaa päähän liikkua yleisissä paikoissa. Olen 71v. Mitään voidetta ei voi laittaa, kun ruvet alkavat tulehtumaan ja kuin märkivät myös. Pesen niitä pelkällä vedellä. Yritin puhdistaa Betadinellakin. Rupien alla on ensin mustia pilkkuja ja sitten koko rupikohta muuttuu mustaksi. Kun sen pesun jälkeen raapaisee, siellä on musta möykky ja sisällä kurkkii jokin ruskea pötkylä, joka on syvällä. Selkään laitan harjaan kovaa saippuaa ja yritän kuivattamalla ihoa saada ne oliot kuolemaan. Jos täällä joku irvailee hermovaivoista, niin olen tavallinen suomalainen nainen. En juo viinaa, enkä syö mitään lihaa tai kalaa. Ulkoilen päivittäin. Kärsivällisesti tutkin tilannetta, mutta ihmettelen tällaista. Amalgaameja on kyllä hampaissa ja niiden myrkyistä olen tietoinen. Luontaislääkinnän hoitajilla on määräys poistaa amalgaanit omista hampaistaan. Jo 20v. sitten olen sen kuullut. En käytä mitään lääkkeitä, kun mikään ei kolota eikä vaivaa. Siksi viimeksi ollut työhöntulotarkastuksessa v. 1990.Niin kummallista kirjoa näkyy löytyvän erilaisten tautien ja sairauksien saralta Kiitos tiedoista oikein paljon. Kanssaeläjille toivon kaikkea hyvää nyt ja tulevaisuudessa.

        Kävitkö testeissä, missä sinun nieluasi kaivettiin tikulla?


    • Anonyymi

      Autoimmuunisairaudet yleistyvät, kun ihmisille syötetään härkäpapua, myös karjan rehuna, eli liharavinnossa.

      Härkäpavun syöttäminen pitäisi lopettaa, ja lihapakkauksiin merkinnät, onko tuotantoeläimelle syötetty härkäpapua.

      Morgellonin tauti lienee vain yksi monista, tämän ajan autoimmuuni-sairauksista. mm. Joni Mitchell niminen lauluntekijä-muusikko potee kyseistä vaivaa.

      • Anonyymi

        Tulee rokotteista ja testitikuista.


      • Ahaa. Nyt siis härkäpapu on kaikkeen syyllinen.


    • Anonyymi

      Ilmeisesti maski, PCR testit ja rokotteet aiheuttavat taudin.

      • "Morgellonin tauti" on hypokondrian eräs ilmenemismuoto, mutta koronarokotehaitoista suuri valtaosa on venäläisen propagandatehtaan trollien ja heidän kätyreidensä tuotoksia.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        "Morgellonin tauti" on hypokondrian eräs ilmenemismuoto, mutta koronarokotehaitoista suuri valtaosa on venäläisen propagandatehtaan trollien ja heidän kätyreidensä tuotoksia.

        Hypokondriassa on se ikävä puoli, että nocebo - oireet ovat todellisia vaikka eivät aiheudukaan väitetystä syystä. Luulotautinen itse uskoo saavansa näppylöitä jos altistuu esimerkiksi kalalle. Ja kun hän tietää tai luulee altistuneensa kalalle niin näppylät todellakin nousevat iholle. Jos hän altistuu kalalle siitä itse tietämättä niin näppylöitä ei nouse.

        Tämä on siis uskolla parantamisen vastakohta. Luulotautinen uskoo itsensä sairaaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hypokondriassa on se ikävä puoli, että nocebo - oireet ovat todellisia vaikka eivät aiheudukaan väitetystä syystä. Luulotautinen itse uskoo saavansa näppylöitä jos altistuu esimerkiksi kalalle. Ja kun hän tietää tai luulee altistuneensa kalalle niin näppylät todellakin nousevat iholle. Jos hän altistuu kalalle siitä itse tietämättä niin näppylöitä ei nouse.

        Tämä on siis uskolla parantamisen vastakohta. Luulotautinen uskoo itsensä sairaaksi.

        Näinhän se on. Hypokondriaan voi kuolla. Ihmismielen potentiaalit ovat vielä suurelta osin kätketyt tieteeltäkin, vaikka uskomus mielen hallintaan liittyvistä "yliluonnollisista" voimista onkin tieteellisesti ilmaistuna äärimmäisen epätodennäköistä.

        Nämä olisivat mielenkiitoisia tutkimuskohteita tieteelle, elleivät ihmiset olisi niin erilaisia ja yksilöllisiä näin harvinaisten ilmiöiden esiintymistavoissa, että on vaikea koostaa mitään varmaa dataa, tilastointia tai luotettavia, toistettavia ilmiöitä laboratoriotutkimuksissa. Erittäin epävarmaa väitöskirjan ainesta. ; )


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Näinhän se on. Hypokondriaan voi kuolla. Ihmismielen potentiaalit ovat vielä suurelta osin kätketyt tieteeltäkin, vaikka uskomus mielen hallintaan liittyvistä "yliluonnollisista" voimista onkin tieteellisesti ilmaistuna äärimmäisen epätodennäköistä.

        Nämä olisivat mielenkiitoisia tutkimuskohteita tieteelle, elleivät ihmiset olisi niin erilaisia ja yksilöllisiä näin harvinaisten ilmiöiden esiintymistavoissa, että on vaikea koostaa mitään varmaa dataa, tilastointia tai luotettavia, toistettavia ilmiöitä laboratoriotutkimuksissa. Erittäin epävarmaa väitöskirjan ainesta. ; )

        Noinhan se menee AGW-taudinkin kanssa. Kun ympäristössä on taudinkantajia, niin se jotenkin hassusti hyppää uuteen uhriin.
        Mitään tutkimuksissa toistettavia ja todistettavia syy.seuraussuhteita AGW.taudin ja todellisuuden kanssa on mahdotonta todeta.


    • Anonyymi

      https://www.lymedisease.org/new-studies-morgellons/

      Morgellonin tauti on jo selvitetty, se ei ole luulosairaus, vasn oikea tauti. Se on jonkin infektion seuraus, usein borrelioosista tai syfiliksestä. Jos bakteerista, niin on mahdollista hoitaa pitkällä antibioottikuurilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      389
      3952
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      219
      1956
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1460
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      154
      1320
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      981
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      60
      950
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      118
      903
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe