Kumma juttu ettei tälle löytynyt jatkajaa, kuvittelisi että tiedemiesten ja nobelistien sperma olisi erittäin haluttua ja mitä parasta sellaisen käyttö voisi omalta osaltaan edes vähän edistää ihmiskunnan kehitystä.
Spermanluovuttajat pitäisikin aina valita ÄO testin perusteella ja Mensan jäsenille tulisi järjestää säännöllisiä "keräysiltamia".
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=29742
http://www.bbc.co.uk/sn/tvradio/programmes/horizon/sperm.shtml
Nobelistien spermapankki
15
1063
Vastaukset
- yöööök
mensalaisten sperma haluttua??? miksi olisi koska eivät ole osoittaneet TODELLISTA älyä vaan omahyväisyyttä
- sinä meille
"eivät ole osoittaneet TODELLISTA älyä vaan omahyväisyyttä"
mitä on "todellinen äly"!
Kerro myös, miten mensalaiset osoittavat omahyväisyyttä! Useimmat mensalaisethan eivät kerro ei-mensalaisille ollenkaan siitä jäsenyydestään ja älykkyydestään. Ja useat Mensan rajat ylittäneet - kuten esimerkiksi minä - eivät edes hakeudu mensan jäseneksi.
Taitaa sinua vain harmittaa, kun et ole saavuttanut Mensaan pääsyn rajaa. Happamia ovat, sanoi kettu pihjalamarjoista. - vaikka luulet
sinä meille kirjoitti:
"eivät ole osoittaneet TODELLISTA älyä vaan omahyväisyyttä"
mitä on "todellinen äly"!
Kerro myös, miten mensalaiset osoittavat omahyväisyyttä! Useimmat mensalaisethan eivät kerro ei-mensalaisille ollenkaan siitä jäsenyydestään ja älykkyydestään. Ja useat Mensan rajat ylittäneet - kuten esimerkiksi minä - eivät edes hakeudu mensan jäseneksi.
Taitaa sinua vain harmittaa, kun et ole saavuttanut Mensaan pääsyn rajaa. Happamia ovat, sanoi kettu pihjalamarjoista.Itse olen ÄO85
En ole hapan lainkaan, en vain usko että älykkyystestit ovat kovinkaan merkityksellisiä silloin kun puhutaan kyvystä menestyä ja jääädä eloon. Tarvitaan myös ahkeruutta/motivoituneisuutta, sivistystä/koulutusta, ihmissuhdetaitoja/asennetta jne. Minä ainakin olen saanut hyvät lukiopaperit ja menestystynyt yliopistossa huonosta/alhaisesta ÄÖsta huolimatta. - ainakaan nykyään
vaikka luulet kirjoitti:
Itse olen ÄO85
En ole hapan lainkaan, en vain usko että älykkyystestit ovat kovinkaan merkityksellisiä silloin kun puhutaan kyvystä menestyä ja jääädä eloon. Tarvitaan myös ahkeruutta/motivoituneisuutta, sivistystä/koulutusta, ihmissuhdetaitoja/asennetta jne. Minä ainakin olen saanut hyvät lukiopaperit ja menestystynyt yliopistossa huonosta/alhaisesta ÄÖsta huolimatta."Itse olen ÄO85
Minä ainakin olen saanut hyvät lukiopaperit ja menestystynyt yliopistossa huonosta/alhaisesta ÄÖsta huolimatta."
No se ei ole kyllä mikään ihme tuntien yliopistolaitoksen nykytason.
Todennäköisesti väittelet tohtoriksi parin vuoden päästä?
- kumma.
juttu ole.
ei ne nobelisti siittiöt, vaan ne vitun daijut niiden pummaajat (hyötysuhde negatiivinen).
ehkäpä 'nobelisti siittiöiden' käyttö/hyötysuhde on jäänyt jopa 'kaupunkilaisjärki siittiöiden' jalkoihin.
kaupunkilaisjärki siittiöt kun soveltuvat jopa hieman haastavampaakin seuraan. - G.G.G.
-Ehkä se olisi liian yksipuolista lahjakkuuden vaalimista jos vain mensan testit vaikuttaisi ketä saa jälkeläisiä jättää, mutta jonkin verran tietenkin näitäkin.
Mutta Nobelistit olisi jo vähän parempi ryhmä,
Olisko syytä ottaa mukaan myös maan parhaita timpureita , hitsareita ja putki ja sähkömiehiä.
Entä piirtäjät, taiteilijat, maan paras liitolentäjä,
pianisti, laulaja, nuoralla tanssija, somistaja ja, voimistelija, paras metsuri, huippu matemaatikko, sanoittaja, runoilija, paras ministeri,tähtitieteilijä, fyysikko,henkilö joka omaa ihmissuhde taitoja, paras joka omaa tunneälyä, kirurgi, kuurojen tulkki, suomen vahvin mies, nopein ja vahvin ojan kaivaja,tarkin ampuja,
värisilmän omistaja, paras virkkaaja, formula kuski, teoreetikko,parhaan muistin omaava, tavallinen keskitason tallaaja jolla on harvinaisen hyvät hermot,pitää myös muistaa että keskitason älyn omaava on se vahvin lenkki yhteiskunnassa, joka on sisukas, peräänantamaton kaiken kestävä ja terve, omaa viisautta ja tavallista maalaisjärkeä joka on kaikkoamassa teoreetikoilta.- karsia ne,
jotka eivät osaa kirjoittaa oikein edes yksinkertaisimpia yhdyssanoja, kuten 'spermapankki'. Eikö niin?
- periytyykin äidiltä
- Luin siitä Tiede-lehdessä muutama vuosi sitten. -nainen-
- fdgfghfg
sehän selittääkin kaiken
- ja aromit
fdgfghfg kirjoitti:
sehän selittääkin kaiken
valitsevat puolestasi. Siinä on järki kaukana. -nainen-
- G.G.G.
fdgfghfg kirjoitti:
sehän selittääkin kaiken
Myöskin niin että Älykäs mies valitsee älykkään naisen.
Miesmäinen mies valitsee naisellisen naisen.
En huolisi naista joka omaa miehen ominaisuuksia, ja olisinhan silloin itse epäkelpo mies.
Ei kelpaa myöskään pilkunviilaaja, jotain suurempaa parempaa täytyy saada aikaiseksi. - munapankkihan sen
fdgfghfg kirjoitti:
sehän selittääkin kaiken
pitäisi olla. Fiksu nainen ottaa fiksun miehen ja feromonit avustaa, jollei niitä ole esim. muunnettu kemiallisesti.
- G.G.G.
munapankkihan sen kirjoitti:
pitäisi olla. Fiksu nainen ottaa fiksun miehen ja feromonit avustaa, jollei niitä ole esim. muunnettu kemiallisesti.
Oliskohan syytä perehtyä perinnöllisyystieteeseen.
Genetiikka näyttelee suurempaa osaa perimästä jopa 60%, ja vielä niin että isälinja suo jälkeläispojallensa suuremman mahdollisuuden, kuin taas äitilinja tyttärelle. Ympäristö näyttelee pienenpää osaa,
identtisiä kaksosia tutkimalla on päästy tällaiseen tulokseen.
Myös viisausgeenisi voisit tutkia, jos sattuu kulkemaan ikäänkuin perintönä, eihän sitä koskaan tiedä kun viisaita puhut.
Ei muuta kun munapankin kamat liikkeelle ja pikkupullot USA:han.
Tarkista osoite:
Family treeDNA 1919 N. Loop West Suite 432,
Texas Houston USA. - fhdfghfg
"In recent years, there has been much discussion about the difficulties African-American women face finding husbands"
http://www.isteve.com/2003_census_interracial_marriage_gender_gap.htm
- on älykäs
ja valitsee älykkään miehen, tuloksena on suurella todennäköisyydellä älykäs tai HULLU lapsi. Esim. Einstein ja hänen älykäs vaimonsa saivat skitsofreenikon. Marie Curie sai älykkään miehensä kanssa fiksut lapset ja Mozartin ja Bachin suvussa musikaalisuus kulki sukupolvelta toiselle.
Meitä naisia kiehtoo älykkäät miehet, mutta myös ulkonäöllä on väliä. Ja onhan tieteellisesti todettu myös niin, että ne lihaskimput ja komeakasvoiset kertovat hyvistä geeneistä... ja eihän nuo bodarit hirveästi älyllä loista.
Täydellistä olisi jos saisi molemmat samassa paketissa; älykkään ja komean.
Sellaisten sperma olisi tervetullutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758