valkosipuli laihduttaa

ootteko huomannu

Syön pari kertaa viikossa yhden kynnen vähän kelpasipulia raakana ja lasi rasvatonta maitoa päälle.
Selvä laihdutusvaikutus havaittu.
Samalla "turha" näläntunne pysyy poissa.

12

11788

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ihme

aine, se laihduttaa, poistaa kolestrolin, vähentää verenpainetta, lisää vastustuskykyä, parantaa ruuansulatusta, ja ties mitä.
      Todellisuudessa valkosipuli on parasta mausteena ruuassa, haudutettuna tai marinoituna - ei raakana.

Itse syön valkosipulia vain ja ainostaan sen maun takia, salaateissa marinoituna ja pataruuissa haudutettuna joskus pannulla pihvin seurana tulee paistettua muutaman kynsi. En ikinä syö raakana, pahaa ja haisee aivan tautiselle.

• valkosipuli raakana

On hyvää!

• laihduttaa

kin.Mutta jos ei syö ollenkaan niin lihottaako,
        No jos haluatte laihtua niin paasto on paras konsti.

• täällä taas

naurettavan hölmöjä. Toki valkosipuli on herkullista ja sinänsä terveellistäkin, mutta nämä teidän väittämänne ihmevaikutukset ovat täydellistä huuhaata. Hävetkää!

• Läski lisääntyy/kauneus katoaa

Eipä laihduta minua, joka päivä tulee valkosipulia ja sipulia syötyä ruuissa.Tietoisesti lisään vähintää yhden kynnen päivässä ruokaani.Salaateissa on raakaa sipulia joka päivä-EN laihdu, syönkin kevyesti ja vältän valkoisia jauhoja jne.

Kaiken kaikkiaan syön terveellisesti, enkä liikaa, mutta läskiä kertyy.Ainoa todettu sairaus on verenpainetauti, johon beetasalpaaja lääkkeenä.Kyllähän tää kyrsii...

• rauliorvokki

Kyllä tosiaan nyppii.
        Muut saavat ahtaa napaansa jäätelöt, pikaruoat, namut ym.
        Kahteen kuukauteen ei hippustakaan mitään "kiellettyä" suuhun.
        Tulos lähes plus miinus nolla.

• mutta sitten oli pakko syödä muutakin ja näläntunne oli itseasiassa julmettu jo kahden viikon jälkeen!

• lähti

eukko!Hyvin tässälaihtuu,kun itse en osaa ruokaa laittaa!
      Mutta jos löydän uuden ,niin se olisi kiva!
      Minulla olisi kyllä rahaa ja itsekkin olen ihan sopusuhtainen moies,mutta senverran laiska ettei jaksa itse vaivautua!

• Mr Onion

En nauti valkosipulia ihan samalla tavalla. Mutta syön sitä noin yhden valkosipulin viikkovauhdilla. Ja varsinkin, jos ei pese hampaita, niin ei todellakaan ole niin nälkä. Alussa mulla meni vähän mahakin sekasin ja sekin lisäsi aineenvaihduntaa.

Kaikenkaikkiaan kysessä on tosi maukas monipuolinen ja mukava kasvi, jonka käytön lisäämistä kaikilla elämän osa-alueilla voi vain suositella lisättäväksi.

• Olen tässä yli kk syönyt n 2rk iltaisin kaupasta valmiiksi "Kynnettyjä" ja jossain yrtissä pyöritettyjä. Enkä ole vaaan mukaan laihtunut. En syönnyt siksi, vaan tuli himo. Mihin puutokseen se vaikuttasi. Sillä syön monipuolisesti ja olen yksin asuva, joten se ei vaikuta hajuhaittana.
        Tulinkin kysymään tuota mistä ihmeestä haluni voi johtua, olisikohan ikä sen aiheuttanut 64W ja ekakerran sain tälläisen valkosipulikohtauksen. Se kilohinta on 20€

• asdffdf

juu no noi purkki sipulithan ei kyllä toimi mitenkään. eihän ne ees pistä vattaa sekaisin.

• Kyrpävittumies

Naisten ei kannata syödä valkosipulia koska pillu alkaa haisemaan paskalle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2532
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1822
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1230
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      108
      1042
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      72
      1018
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      976
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      905
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      864
    9. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      100
      843
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      34
      781
    Aihe