valkosipuli laihduttaa

ootteko huomannu

Syön pari kertaa viikossa yhden kynnen vähän kelpasipulia raakana ja lasi rasvatonta maitoa päälle.
Selvä laihdutusvaikutus havaittu.
Samalla "turha" näläntunne pysyy poissa.

12

10584

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ihme

      aine, se laihduttaa, poistaa kolestrolin, vähentää verenpainetta, lisää vastustuskykyä, parantaa ruuansulatusta, ja ties mitä.
      Todellisuudessa valkosipuli on parasta mausteena ruuassa, haudutettuna tai marinoituna - ei raakana.

      Itse syön valkosipulia vain ja ainostaan sen maun takia, salaateissa marinoituna ja pataruuissa haudutettuna joskus pannulla pihvin seurana tulee paistettua muutaman kynsi. En ikinä syö raakana, pahaa ja haisee aivan tautiselle.

      • valkosipuli raakana

        On hyvää!


      • laihduttaa

        kin.Mutta jos ei syö ollenkaan niin lihottaako,
        No jos haluatte laihtua niin paasto on paras konsti.


    • täällä taas

      naurettavan hölmöjä. Toki valkosipuli on herkullista ja sinänsä terveellistäkin, mutta nämä teidän väittämänne ihmevaikutukset ovat täydellistä huuhaata. Hävetkää!

    • Läski lisääntyy/kauneus katoaa

      Eipä laihduta minua, joka päivä tulee valkosipulia ja sipulia syötyä ruuissa.Tietoisesti lisään vähintää yhden kynnen päivässä ruokaani.Salaateissa on raakaa sipulia joka päivä-EN laihdu, syönkin kevyesti ja vältän valkoisia jauhoja jne.

      Kaiken kaikkiaan syön terveellisesti, enkä liikaa, mutta läskiä kertyy.Ainoa todettu sairaus on verenpainetauti, johon beetasalpaaja lääkkeenä.Kyllähän tää kyrsii...

      • rauliorvokki

        Kyllä tosiaan nyppii.
        Muut saavat ahtaa napaansa jäätelöt, pikaruoat, namut ym.
        Kahteen kuukauteen ei hippustakaan mitään "kiellettyä" suuhun.
        Tulos lähes plus miinus nolla.


    • mutta sitten oli pakko syödä muutakin ja näläntunne oli itseasiassa julmettu jo kahden viikon jälkeen!

    • lähti

      eukko!Hyvin tässälaihtuu,kun itse en osaa ruokaa laittaa!
      Mutta jos löydän uuden ,niin se olisi kiva!
      Minulla olisi kyllä rahaa ja itsekkin olen ihan sopusuhtainen moies,mutta senverran laiska ettei jaksa itse vaivautua!

    • Mr Onion

      En nauti valkosipulia ihan samalla tavalla. Mutta syön sitä noin yhden valkosipulin viikkovauhdilla. Ja varsinkin, jos ei pese hampaita, niin ei todellakaan ole niin nälkä. Alussa mulla meni vähän mahakin sekasin ja sekin lisäsi aineenvaihduntaa.

      Kaikenkaikkiaan kysessä on tosi maukas monipuolinen ja mukava kasvi, jonka käytön lisäämistä kaikilla elämän osa-alueilla voi vain suositella lisättäväksi.

      • Olen tässä yli kk syönyt n 2rk iltaisin kaupasta valmiiksi "Kynnettyjä" ja jossain yrtissä pyöritettyjä. Enkä ole vaaan mukaan laihtunut. En syönnyt siksi, vaan tuli himo. Mihin puutokseen se vaikuttasi. Sillä syön monipuolisesti ja olen yksin asuva, joten se ei vaikuta hajuhaittana.
        Tulinkin kysymään tuota mistä ihmeestä haluni voi johtua, olisikohan ikä sen aiheuttanut 64W ja ekakerran sain tälläisen valkosipulikohtauksen. Se kilohinta on 20€


    • asdffdf

      juu no noi purkki sipulithan ei kyllä toimi mitenkään. eihän ne ees pistä vattaa sekaisin.

    • Kyrpävittumies

      Naisten ei kannata syödä valkosipulia koska pillu alkaa haisemaan paskalle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      364
      3295
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      118
      2406
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      123
      1715
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      75
      1226
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1107
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      45
      1046
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      155
      1040
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1033
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      883
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      826
    Aihe