On aika päästää Opa eläkkeelle monien vuosien jälkeen ja ostaa kesäksi uusi grilli. Ja ei, en hanki kaasugrilliä! Sillä ei mielestäni saa samaa grillauksen fiilistä aikaa... noh... tästä ei sen enempää vaan asiaan.
Olen harkinnut K-raudoissa myytävää Cellon puugrilli, jossa on savustin tai vaihtoehtoisesti Weberin 57 klassikkoa. Onko kokemuksia?
Kokemuksia puu- & hiiligrilleistä
4
2507
Vastaukset
- All
Weberin one touch gold (57cm) on ollut pari vuotta käytössä ja olen hyvin tyytyväinen grilliin.
Tässä nopeasti muutamia seikkoja mitä tuli mieleen. Plussat: Ritilät vankkaa tekoa, ei jälkiä ruostumisesta. Grillausala pysyy isona epäsuoraa lämpöäkin käytettäessä. Tuhkankeräysastia tekee grillin siivoamisesta helppoa.
Miinukset: yhden ihmisen aterian valmistukseen ehkä liian iso (riippuu vähän siitä mitä valmistaa), ei lämpömittaria (nykyiseen malliin saatavissa), kohtalaisen suuri hiilenkulutus, tuhkankeräysastian kiinnittäminen välillä hankalaa. - kjhjk
Weber Grilli One-Touch Platinum 57
https://www.netrauta.fi/portal/piha__puutarha/grillit_ja_grillaustarvikkeet/grillit/brikettigrillit/grilli_one-touch_platinum_57
Mulla tämä.
Huippu! Pakollisena lisävarusteena piippusytytin,- grilliuusiks
Päädyin tuohon Weberin 57 silveriin ja on osoittautunut tosi hyväksi! Tuo mainitsemasi piippusytytin tuli myös ostettua ja se on aivan ehdoton. Suosittelen ehdottomasti muillekin. Ja vaikka Weberin omat briketit ovat kalliita, niin kyllä niiden tasokin on sitten huippuluokkaa!
Onbkos kellään muuten kokemusta tuosta "grillikylkitelineestä" epäsuorassa grillauksessa? - All
grilliuusiks kirjoitti:
Päädyin tuohon Weberin 57 silveriin ja on osoittautunut tosi hyväksi! Tuo mainitsemasi piippusytytin tuli myös ostettua ja se on aivan ehdoton. Suosittelen ehdottomasti muillekin. Ja vaikka Weberin omat briketit ovat kalliita, niin kyllä niiden tasokin on sitten huippuluokkaa!
Onbkos kellään muuten kokemusta tuosta "grillikylkitelineestä" epäsuorassa grillauksessa?Morjes JS!
Ei ole omakohtaista kokemusta grillikylkitelineestä, mutta olen lukenut, että telineessä, kylkien asennosta johtuen rasva valuu niistä nopeammin pois eikä lopputulos ole niin rasvainen. Tämä voi tosin olla miinuskin koska Suomalainen sianliha on jalostettu melko vähärasvaiseksi.
Amazon.com:sta löytyy paljon käyttäjien arvosteluja telineestä. Myös Steven Raichlenin rib rackia olen nähnyt kehuttavan useassa paikassa.
Terveisin Bauhausin Blondi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658