Mielipide ruoasta

hui kamala

Ruoka näyttää aika ajoin siltä kuin se olisi syöty jo ennestään muutaman kerran.. kiitos.

9

1611

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7 luokkalainen

      Niinkuin jo mainitsit, ruoka ei missään nimessä näytä houkuttelevalta, vaikka poikkeuksiakin löytyy.
      Määrärahat ovat niukat ja koska ainakin täällä Forssan seudulla ruoka tulee keskuskeittiöltä, josta se kuljetetaan kouluihin joissa se lämmitetään lopputulos ei ole kaikkein paras. Itse kannatan sitä vaihtoehtoa, että jos ei kouluruokailuihin varattu määräraha nouse, olisi paras käytäntö, että laitetaan puolet lukukaudesta tuplarahalla/ateria ja puolet lukukaudesta saa kustantaa itse...

    • nikooooo

      koulun ruoka näyttää todella paskalta ja maistuu myös sille.....

      • ihan syötävää.

        Ruoka tehdään koululla ja yleensä ruoka on ihan hyvän makuista. Keskuskeittiöistä tuleva ruoka on varmastikin karmee, sen uskon :/


      • Buffy90
        ihan syötävää. kirjoitti:

        Ruoka tehdään koululla ja yleensä ruoka on ihan hyvän makuista. Keskuskeittiöistä tuleva ruoka on varmastikin karmee, sen uskon :/

        Peruskoulu aikana ei tuo ruoka maistunut, eikä näyttänyt kauheen hyvältä. Luulen et ylä-asteella varsinkin se on sitä esittämistä suuremmaksi osaksi. (Jos porukan mielipide on et se on paskaa niin se sit on paskaa) ja ala-asteella sitä on vaa niin nirso vielä. Lukiossa oppii syömää kyl melkeinpä kaikkea mitä siel on tarjolla. Aamutuntien jälkeen vatsa kurnii niin pahasti et on pakko saada jotain pöperöä, ja olen huomannut vuosien saatossa et iha hyvääkii se välillä on.
        Olkaa vaa kiitollisia, ettei tarvitse maksaa itse koulussa ruuasta. Meidän vaihto-oppilaat ovat olleet aina iha ihmeissää kui vapaata tääl onkaa. Ei uniformuja ja ilmaista sapuskaa! Hitto vie :D


    • Sheissön

      Meilläpäin koulu ruoka on kyllä mielestäni ihan hyvää. Tietysti on joitain semmosia 'pissis' porukoita jotka eivät millään suostu ottamaan ruokaa, vaan tulevat vesilasin ja näkkärin kanssa pöytään. Suurin osa täällä kyllä näyttää syövän ihan hyvin koulun ruokaa :) Tietysti joskus on semmoisia päiviä, että ruoka todellakin näyttää aivan kaamealta eikä tekisi mieli syödä, mutta onneksi meidän koulussa salaattipuoli on aivan kunnossa ja sinä päivänä pärjätään sitten maidon, salaatin ja leivän voimin.

      • af2q315

        Meidän koulussa ruoka on mautonta. Perunat vetisiä, päällä limainen kerros tärkkelystä tms. Ja lisäksi melko kylmiä. Kastikkeet aina samassa pohjassa, ainakin kymmenen kertaa lantrattua litkua. Ja lisäksi mautonta. Lihanpalat pelkkää sidekudosta ja jänteitä ja läskinpalasia. Jauhelihassa rustoja ja verisuonia välillä havaittavissa. Liha tulee koululle valmiiksi kypsänä ja maustettuna, joten laadulla ei ole hurraamista. Itse käyn joka päivä syömässä ja syön reilusti. Että repikää tästä.


      • Tirskis
        af2q315 kirjoitti:

        Meidän koulussa ruoka on mautonta. Perunat vetisiä, päällä limainen kerros tärkkelystä tms. Ja lisäksi melko kylmiä. Kastikkeet aina samassa pohjassa, ainakin kymmenen kertaa lantrattua litkua. Ja lisäksi mautonta. Lihanpalat pelkkää sidekudosta ja jänteitä ja läskinpalasia. Jauhelihassa rustoja ja verisuonia välillä havaittavissa. Liha tulee koululle valmiiksi kypsänä ja maustettuna, joten laadulla ei ole hurraamista. Itse käyn joka päivä syömässä ja syön reilusti. Että repikää tästä.

        Olen koulusta kauan pois, mutta ihmettelen, miskis syötte sellaista? Se, mitä olin täällä lukenut ei vaikuta hyvältä. Miksi ne tarjoavat lapsille ja nuorille sellaista moskaa?


      • siihen
        Tirskis kirjoitti:

        Olen koulusta kauan pois, mutta ihmettelen, miskis syötte sellaista? Se, mitä olin täällä lukenut ei vaikuta hyvältä. Miksi ne tarjoavat lapsille ja nuorille sellaista moskaa?

        auttaa sinun pitäisi itsesi päästä näkemään ruoka ja syödä sitä sitten olisi oikea tieto, ei MUTU TIEDON PERÄÄN KANNATA KYSELLÄ.


      • siihen kirjoitti:

        auttaa sinun pitäisi itsesi päästä näkemään ruoka ja syödä sitä sitten olisi oikea tieto, ei MUTU TIEDON PERÄÄN KANNATA KYSELLÄ.

        joku yhen kerran kahes viikos oli hyvää ruokaa
        ,pari kertaa viikossa oli jotain ihan syötävää
        ja loppu päivinä oli jotain ruokia jotka oli tehty edellis päivien ruokia yhistelemällä valmisruoka- pusseihin
        eli noin 3 kertaa viikossa joutuu käymään syömässä jossain muualla(kuten rollsissa,pitsalla,grillillä tms....)
        tämä pätee isoon osaan koululaisia ainakin meilläpäin(ei vain poikiin,tunnen henk.koht. useitatyttöjä jotka voi tunnustaa etteivät oo käynä koulun ruokalassa sitten seiska luokan


        ps meidän koululla on keskuskeittiö ja sieltä on meidän alueen pikku koulujen paska lähtöisin
        (paitsi niitten joissa on oma kokki,siellä missä olin ala-asteeel ni oli ja siel olikin hyvät ruuat)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe