Oletko ÄLYKÄS?

IQ 129?

14

998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm..

ei oikein taivu tuo kieli noi mutkalle. samalaisia tehtäviä on myös pääsykokeissa..ken tuohon pystyyn englannin kielellä kannattaa kokeilla

• culture fair

Culture- testissä 115. Mutta olikos ajassa mitään limiittiä?

• IQ 129?

Eikös ainoastaan tuossa 12 minuutin testissä ole aikaraja?

• culture fair
        IQ 129? kirjoitti:

Eikös ainoastaan tuossa 12 minuutin testissä ole aikaraja?

Nykyään on kait sellaisiakin testejä, joissa ei ole mitään tiukkaa aikarajaa, mutta itse tein testin kuitenkin ikään kuin siinä olisi ollut aikaraja, eli jatkoin seuraavaan jos ja kun ratkaisu ei hetkikohta avautunut..

• jaa

tuntuvat mittaavan melko yksipuolisesti älykkyyttä ja suosivan juuri matemaattisesti lahjakkaita henkilöitä.En tietty tiedä muuttuvatko kysymykset lopussa,mutta testissä varmasti pärjää fysiikassa ja matematiikassa lahjakas henkilö,jos nyt osaa englantia.

• IQ 129?

Itselläni lukion pitkä matematiikka oli 7, eli ei tarvitse olla matemaattisesti kovinkaan lahjakas.

• IQ139

tein sitä ja testi sulki itse itsensä noin puolessa välissä. heh. en painanut exittiä, koska siinä kysytään erityisesti haluatko lopettaa ja hävittää tuloksesi.

• IQ 129?

Outoa, mulla toimi hyvin nuo. Tosin, onhan nuo toteutettu JavaScript pop-upilla eli sivujen toteutusta ei voi kehua missään nimessä.

• koe-eläin
        IQ 129? kirjoitti:

Outoa, mulla toimi hyvin nuo. Tosin, onhan nuo toteutettu JavaScript pop-upilla eli sivujen toteutusta ei voi kehua missään nimessä.

Tuo Culture Fair on varmaan suomalaiselle "reiluin" testi, sain siitä 129. Sen mukaan siis kuulun fiksuimpaan 5 prosenttiin, joka on hiukan liian hyvin:). Mutta kyllä toi testi jotain kertoo.

• ÄO177

...tulin siihen tulokseen, että älykkyys on sitä kun ei älyä mitään. Onko hyvä määritelmä?

• IQ139

Se on jonkin aristoteleen juttusia. Tiedän, että en tiedä.

• IQ139
        IQ139 kirjoitti:

Se on jonkin aristoteleen juttusia. Tiedän, että en tiedä.

Itse asiassa oman tietämisen tason tiedostamista kutsutaan psykologiassa metakognition "ensimmäiseksi tasoksi" joten.....

• Gathereal

Sain tuon parhaimman tuloksen tuosta Ultimate -testistä. Tuolla olikin kyllä aika hyviä testejä...

• soj

Ultimate = 118
      Culture = 115

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5896
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe