Elikkä (futis) joukkueen kanssa käydään reilun tunnin lenkillä aina pari kertaa viikossa. Josain kohtaa alkaa tuntua että jalat olisi jotenkin rasittuneita eikä jaksaisi juosta niillä. (ei edes pistä siinä vaiheessa, kyllä silti lenkin loppuun olen aina mennyt!)
Se on vain inhottava tunne ku jalat tuntuvat jotenkin melko löysiltä.. Mikä avuksi, jotain magnesiumia lisää vaai?
Kunto kestää muttei jalat?
4
707
Vastaukset
- Firestarter13
Niin kyllä se siitä.
Jos et ole talvella juossut, niin keväällä se on sitten kuukauden verran hiukan vaikeaa kunnes ne jalat taas vahvistuu.- jeeap
Juuu talvella ei ole tullut kovin paljon juostua.. Toivottavasti ne alkaa sitten tässä vahvistua harkkojen ja lenkkien avulla (:
- aiemmin juossut
Ollenkaan ja nyt jo 2 kuukautta harrastanut, niin kauanko menee että jalat tottuu, ensin tuli pohkeet ym. tosi kipeiksi ja nyt kun niistä vaivoista on päästy niin kipu on siirtynyt lonkan alueelle ja reisiin.. Positiivista sen verran että nyt jo kilometrin jälkeen ei satu pohkeisiin eikä säären etu osaan, ja sitten lenkin lopussa alkaa tulemaan reidet kipeäksi...Onko mitään toivoa.?
- vastausta..??
Mulla on sama homma, paitsi että olen juossut säännöllisesti koko talvenkin. jalat vaan ei jaksa, vaikka kunnosta ei ole kyse. :D ehkä pitäisi tehdä enemmän lihaskunto jumppia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780