2,5 viikkoa

ja sitten..

tulee 60v täyteen.
En vietä juhlia vaan menen itse juhlimaan kenellekkään ilmoittamatta minne menen, kuitenkin paikkaan jossa on palvelua ja tanssia ym, mukavaa, tietenkin syömään seisovasta pöydästä.
Siitä on jo kymmenen vuotta aikaa kun olen viimeeksi käynyt paikassa jossa on saanut seisovasta pöydästä syödä.

6

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaa mennäkkin

yksin ,viime kerralla kun porukalla syötiin,aamulla huomattiin että ,nurin se pöytä oli.

• jos kotona juhlii

niin joutuu vieraita kestitsemään vielä omana merkkipäivänään, ei se ole oikein että vieraat juhlii kun itse niitä passaan.

• ole oikein
        jos kotona juhlii kirjoitti:

niin joutuu vieraita kestitsemään vielä omana merkkipäivänään, ei se ole oikein että vieraat juhlii kun itse niitä passaan.

mene vaan yksinäsi,ota myös paljon valokuvia ja lähettele kaikille niille jotka ei olleet paikalla,arvaa harmittaako?

• Heikunkeikku

...olkoon, näin etukäteen :)
      Menet varmaankin johonkin kylpylään :)
      On se kiva hemmotella itseään esimerkiksi juuri valmiin ruokapöydän antimilla.
      Noi seisovat pöydät vaan mun kohdalla ovat sellaisia, että vaikka vuoren varmasti PÄÄTÄN etukäteen, että en syö liikaa, niin kerta kerran jälkeen syön LIIKAA ja sitten puoli päivä menee tosi "ähky-oloisena". AINA oon itselleni vihainen, että pitikös sitä taas näin kovasti herkutella.
      Mutku mutku se tuntuu niin nautinnolliselta herkutella kaikilla herkuilla :)
      Toivottavasti sulla on oikein, oikein mukavaa tansseissa. Minä tykkään ihan hirveesti tanssimisesta. Siis jos mies on tanssitaitoinen. Semmonen epätahdissa tanssiva tyyppi rasittaa ja tuntuu, että kappale kestää ikuisuuden :)
      Mutta sulle ei tapahdu niin :), mulla on semmonen "hytinä", että paikan parhaimmat tanssijat hakevat juuri sinua :)
      Elikkä onnea ja pidä hauskaa :)

• Ja nyt kun olet aloittanut, niin ala käymään säännöllisesti syömässä ulkona. Se on kivaa huvia, kun ei tarvitse tiskata ja on paljon hyvää mistä valita.

• O-Orvokki

Oliko 50-vuotisjuhlissasi seisova pöytä?;))

Saapa nähdä saatko viettää (tai joudutko viettämään) useampiakin 60-vuotisjuhlia kotiin tultuasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1374
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      52
      1316
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1095
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      119
      1035
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      65
      677
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      162
      634
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      538
    9. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      505
    10. Valehtelu

Oletko valehdellut kaivatullesi?
      Ikävä
      71
      483
    Aihe