Mä oon arvuutellut sitä miksi naiset on aina niin käärmeissään leikinlaskusta. la.ra otti pulttii komeesti ihan viattomasta leikinlas-kusta
ja timannttia komppas sitä. Eihän miehetkään täällä pahastu jos heitä hiukkasen kutitellaan :D :D
Chil out sisters!
56
1687
Vastaukset
- sarvikuonokas
Kaivat samat herneet pakastimesta kuin muutkin likat.
- Eihän tuo
ole edes oikea ex-wastaaja, mutta nyt se kävi kyllä semmosen kohteen kimppuun, että voi alkaa herneitä olla takaraivossa asti.
- kestä :
minkäänlaista arvostelua tai kyseenalaiseksi saattamista
- la.ra
Onko seuraava rapiskarpalo, alruna vai kuka? Vedonlyönnillä tästä saisi edes jotain irti.
Otan jatkossakin nokkiini, jos näin surkeasti yritetään. Mä olen tasokas nainen ja vaadin jotain tasoa myös pilailuun. Tämä aloitus on totaalinen pohjanoteeraus.- perustat
tasosi? Mistä tiedät tasosi?
- ex-Wastaaja
sinuu haukkuna yhtään ihan vaan esimerkin annoin siitä miten me naiset otetaan huumorilla höystetty pilailu vastaan.
- la.ra
ex-Wastaaja kirjoitti:
sinuu haukkuna yhtään ihan vaan esimerkin annoin siitä miten me naiset otetaan huumorilla höystetty pilailu vastaan.
Missä se on?
Säälipisteissä?
Ei tarvitse vastata, tämä oli vika viestini nimimerkkivarkaalle. - eimikäänhienohelma (n)
la.ra kirjoitti:
Missä se on?
Säälipisteissä?
Ei tarvitse vastata, tämä oli vika viestini nimimerkkivarkaalle.Älä leikistä suutu. Ole ihan niin kuin sinua ei oliskaan ja se varmaan olisi muitten kannalta paras vaihtoehto :D
- ex-Wastaaja
la.ra kirjoitti:
Missä se on?
Säälipisteissä?
Ei tarvitse vastata, tämä oli vika viestini nimimerkkivarkaalle... ilmeisesti näit, että tuossa on joku sellainen kyseessä, jonka kekseliäisyys ei näemmä muiden nimimerkkien käyttöön riitä, kuin niiden, joita tietää muiden tällä palstalla käyttävän.
Kohtuullisen tylsämielistä touhua tän ketjun ap:lla... Näemmä palstalla on taas myös muidenkin kirjoittajien nimissä ts. käyttämillä nimimerkeillä tehty aloituksia... Aika hyvin näkee, ettei ole ap. kirjoittajat olleet kyseessä, vaikken ole kuin otsikolta lukenut. - jatkuvasti :
ex-Wastaaja kirjoitti:
.. ilmeisesti näit, että tuossa on joku sellainen kyseessä, jonka kekseliäisyys ei näemmä muiden nimimerkkien käyttöön riitä, kuin niiden, joita tietää muiden tällä palstalla käyttävän.
Kohtuullisen tylsämielistä touhua tän ketjun ap:lla... Näemmä palstalla on taas myös muidenkin kirjoittajien nimissä ts. käyttämillä nimimerkeillä tehty aloituksia... Aika hyvin näkee, ettei ole ap. kirjoittajat olleet kyseessä, vaikken ole kuin otsikolta lukenut.ei nyt tarvitse omaa erinomaisuutta tuoda esille vaan suhtautua kylmän analyyttisesti ja äärimmäisen kuivasti eikä riehaantua kuin raivopää eläimet
- la.ra
ex-Wastaaja kirjoitti:
.. ilmeisesti näit, että tuossa on joku sellainen kyseessä, jonka kekseliäisyys ei näemmä muiden nimimerkkien käyttöön riitä, kuin niiden, joita tietää muiden tällä palstalla käyttävän.
Kohtuullisen tylsämielistä touhua tän ketjun ap:lla... Näemmä palstalla on taas myös muidenkin kirjoittajien nimissä ts. käyttämillä nimimerkeillä tehty aloituksia... Aika hyvin näkee, ettei ole ap. kirjoittajat olleet kyseessä, vaikken ole kuin otsikolta lukenut.kertakaikkiaan niin surkeita yritelmiä, että ihan meinaa vihaksi pistää.
Jos mä tekisin jotain vastaavaa niin edes yrittäisin kuulostaa ko. kirjoittajalta! Ei kai se _niin_ vaikeaa voi olla? - ex-Wastaaja
la.ra kirjoitti:
kertakaikkiaan niin surkeita yritelmiä, että ihan meinaa vihaksi pistää.
Jos mä tekisin jotain vastaavaa niin edes yrittäisin kuulostaa ko. kirjoittajalta! Ei kai se _niin_ vaikeaa voi olla?..myös sun nimimerkillä oli tehty aika törkeä aloitus. Mun nimimerkkini "lainaaja" riehui näemmä siinäkin ketjussa.
Uskomattoman urpoa käytöstä. Tyypin tarkoitus on tietysti vain aukoa päätään ja pelleillä. Harvinaisen huonoa imitointia kyllä, pakko sanoa.;)
- ex-Wastaaja
Tää on sitten ensimmäinen kerta, kun otan osaa tähän keskusteluun.
Keksi aloittaja joku muu nimimerkki, kuin se mitä mä olen tavannut tällä palstalla käyttää. Kiitos. Taitaa pojalla/ tytöllä olla vähän realiteetit hukassa siinä, että mitä keskustelupalstalla tulee tehdä...- opetellaampa
sitä kielenkäyttöä sielläkin osoitteessa. Menikö ne herneet takaraivoon asti?
Ääliöiden takia ei kannata menettää omaa malttiaan. - ex-Wastaaja
opetellaampa kirjoitti:
Ääliöiden takia ei kannata menettää omaa malttiaan...en menettänyt malttiani.
Totesin vain isoin kirjaimin, mitä mieltä olen ap:n toiminnasta. Sen verran ärtynyt tällä hetkellä kylläkin olen, että vaikka useimmiten en tapaa nipottaa kirjoitusvirheistä, kerron sulle, että käyttämäsi sana "opetellaampa" kirjoitetaan oikeaoppisesti "opetellaanpa". Jos aiot opastaa mua, sanomassasi on enemmän vaikuttavuutta, mikäli kiinnität huomiota oikeinkirjoitukseen.
Ihan hyviä neuvoja sulla sinänsä kyllä.
*hmph* - hauska.
ex-Wastaaja kirjoitti:
..en menettänyt malttiani.
Totesin vain isoin kirjaimin, mitä mieltä olen ap:n toiminnasta. Sen verran ärtynyt tällä hetkellä kylläkin olen, että vaikka useimmiten en tapaa nipottaa kirjoitusvirheistä, kerron sulle, että käyttämäsi sana "opetellaampa" kirjoitetaan oikeaoppisesti "opetellaanpa". Jos aiot opastaa mua, sanomassasi on enemmän vaikuttavuutta, mikäli kiinnität huomiota oikeinkirjoitukseen.
Ihan hyviä neuvoja sulla sinänsä kyllä.
*hmph*Mulla on käytössä pelkkä 9-sormijärjestelmä tällä hetkellä. Se oli pelkkä näpy. Osaan kyllä suomea kirjoittaa, mutta mukavaa että kirvoitti kommentin.
Mitäs eW aikoo tehdä vappuna? Onko suunnitelmia? - ex-Wastaaja
hauska. kirjoitti:
Mulla on käytössä pelkkä 9-sormijärjestelmä tällä hetkellä. Se oli pelkkä näpy. Osaan kyllä suomea kirjoittaa, mutta mukavaa että kirvoitti kommentin.
Mitäs eW aikoo tehdä vappuna? Onko suunnitelmia?..mielestäni tässä asiassa ollut ollenkaan hauska, vaan realisti ainakin sikäli, mitä tulee erilaisia keskusteluorientaatioita koskevaan arviointiin.;)
"Mulla on käytössä pelkkä 9-sormijärjestelmä tällä hetkellä. Se oli pelkkä näpy. Osaan kyllä suomea kirjoittaa, mutta mukavaa että kirvoitti kommentin."
Ok. Ymmärrän, sori. Itselläni oli taannoin vähän samantyyppinen tilanne.:)
"Mitäs eW aikoo tehdä vappuna? Onko suunnitelmia?"
Bileet ke, to ja pe.;D No ei ehkä ihan noin railakkaasti. On tärkeä juttu ens viikon alkupuolella, minkä vuoksi en voi ja saa maata loppuviikkoa toipumassa bileistä. Mut bileitä olis tosiaan tota rataa. Ainakin huomenna & Vapun päivänä juhlitaan...Skumpat kaverilla jo viilentymässä kuulemma.
- ex-Wastaaja
opetellaampa kirjoitti:
Ääliöiden takia ei kannata menettää omaa malttiaan.En sitten vieläkään ole saanut mentyä nukkumaan.:( Onneksi ei tarvitse aamulla kovin aikaisin herätä. Kommentti sulle.
"noh noh,
opetellaampa 29.4.2008 klo 22.03
Ääliöiden takia ei kannata menettää omaa malttiaan."
Olet oikeassa. Hyvin oikeassa. Olisin voinut sanoa aloittajalle vaikka "haista kukkanen". Tyypillisesti olisin ehkä sanonutkin.
Pahoittelen.
Mulla on kuitenkin noita feikkejä aika paljon ollu riesana. Osoitin, khmh, mitä mieltä senkaltaisesta toiminnasta olen.. melko suorasukaisesti. Se on mun häpeäni.
Mut nyt...Nyt menen nukkumaan,viimein.
- ex-Wastaaja
Ei mahda elämäs kovin hyvin skulata. Onko se nyt niin kauheaa, että minä kirjoitan (hyvin todennäköisesti, enkä pyydä anteeksi roisia itsekehuani: sinä ansaitset sen taholtani...) paremmin tai ainakin asiallisemmin kuin sinä?
Siks sun pitää tulla sorikoimaan ja sössimään sellaisen kirjoittajan nimimerkillä ( = mun), ihan vaan vittumaisuuttas ja ilkeyttäs ja lisäksi siksi, että sua häiritsee oma vajavaisuutesi ihmisenä? Varsin hyvin tiedät, että mä olen tätä nimimerkkiä tällä palstalla käyttänyt...
Anna olla. Mene vaikka siivoamaan, tiskaamaan tai lenkille, jos sulla ei ton parempaa tekemistä ole. Säälität mua ( ai mut paska..nyt sä tietysti provosoidut lisää...).- kestä :
paineita kriittisissä olosuhteissa vaan alkavat riehumaan eläimellisellä raivolla
- la.ra
kestä : kirjoitti:
paineita kriittisissä olosuhteissa vaan alkavat riehumaan eläimellisellä raivolla
ne kriittiset olosuhteet niin mä näytän sulle miten raivotaan.
Sitä odotellessa... lallalaa. - ex-Wastaaja
kestä : kirjoitti:
Ei jutteluus voi ottaa kantaa.
Pakko kyllä sanoa, että jos ketjun aloittaja on nainen, on hän varsin emotionaalinen riehuja...Ei mitään logiikkaa jutussaan. - ollut :
ex-Wastaaja kirjoitti:
Ei jutteluus voi ottaa kantaa.
Pakko kyllä sanoa, että jos ketjun aloittaja on nainen, on hän varsin emotionaalinen riehuja...Ei mitään logiikkaa jutussaan.edes mikään paha joten lievästi ylimitoitettua reagointia mielestäni
Aina on joku kierroksessa, jonka nimimerkkiä tarkoituksellisesti väärinkäytetään. Sitten alkaa valitus, että mikset rekisteröidy jne. Luulis, että normaalilla järjellä varustettu henkilö ei edes miettis lähtevänsä kirjoittelemaan toisen nimimerkillä olipa se rekattu tai ei.
Mutta älä välitä, kyllä nuo feikit näkyy aika hyvin läpi. Ota tää positiivisesti, imitointihan on paras kehu. Olkoonkin niin, ettei siitä suoriuduta kiitettävästi mutta kuitenkin ;)- ex-Wastaaja
Aurinko79 kirjoitti:
Aina on joku kierroksessa, jonka nimimerkkiä tarkoituksellisesti väärinkäytetään. Sitten alkaa valitus, että mikset rekisteröidy jne. Luulis, että normaalilla järjellä varustettu henkilö ei edes miettis lähtevänsä kirjoittelemaan toisen nimimerkillä olipa se rekattu tai ei.
Mutta älä välitä, kyllä nuo feikit näkyy aika hyvin läpi. Ota tää positiivisesti, imitointihan on paras kehu. Olkoonkin niin, ettei siitä suoriuduta kiitettävästi mutta kuitenkin ;)..provosointiahan ja pelleilyähän ap:n touhu on. Siten se on otettava.;)
Aloittaja voisi kyllä keksiä jonkun toisen nimimerkin... Jonkun sellaisen, jota ei ole havainnut tällä palstalla muiden käyttävän. ex-Wastaaja kirjoitti:
..provosointiahan ja pelleilyähän ap:n touhu on. Siten se on otettava.;)
Aloittaja voisi kyllä keksiä jonkun toisen nimimerkin... Jonkun sellaisen, jota ei ole havainnut tällä palstalla muiden käyttävän.sen tietää varastiko joku sinun nikkisi vai ei ;)
"Älykkäät ihmiset osaavat näytellä viatonta"
MarttyyriMallari-TTt- ex-Wastaaja
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
sen tietää varastiko joku sinun nikkisi vai ei ;)
"Älykkäät ihmiset osaavat näytellä viatonta"
MarttyyriMallari-TTt..sulle.:(
"Älykkäät ihmiset eivät kerro ihan jokaista ajatustaan ääneen" - ex-Wastaaja
ex-Wastaaja kirjoitti:
..sulle.:(
"Älykkäät ihmiset eivät kerro ihan jokaista ajatustaan ääneen".. pätee muuten melko hyvin ainakin kaikkeen omaan nettikäyttäytymiseeni.
Toi ****''-tyyppi tasan pölli mun nikkini. On sen verran harvinainen nimimerkki, ettei tota vahingossa valita. Ei respectia. ex-Wastaaja kirjoitti:
..sulle.:(
"Älykkäät ihmiset eivät kerro ihan jokaista ajatustaan ääneen"se vain lipsahti.
"Olen pahoillani"
MarttyyriMallari-TTtex-Wastaaja kirjoitti:
.. pätee muuten melko hyvin ainakin kaikkeen omaan nettikäyttäytymiseeni.
Toi ****''-tyyppi tasan pölli mun nikkini. On sen verran harvinainen nimimerkki, ettei tota vahingossa valita. Ei respectia.ja siksi oliskin parempi, että rekisteröisit sen
itsellesi.
"Loppuisi arvuuttelu ;)"
MarttyyriMallari-TTt- ex-Wastaaja
se vain lipsahti.
"Olen pahoillani"
MarttyyriMallari-TTt..neljän sanan sitaatit kiteyttää korrektisti.
Hyväksyn anteeksipyyntösi kuitenkin. Se oli korrekti.:D
Tohon toiseen viestiisi liittyen...Niin. Rekisteröitymisessä puolensa. Asiasta on palstalla keskusteltu usein. - ex-Wastaaja
ja siksi oliskin parempi, että rekisteröisit sen
itsellesi.
"Loppuisi arvuuttelu ;)"
MarttyyriMallari-TTtNiin, siis en mitenkään tuossa yrittänyt veikkailla, että kuka tämä älyn soihtuineen kauas "loistava"
feikkaajani-olisi.
"Olen sellaiseen liian järkevä ja liian laiska"
Kunhan manasin asiaa. ex-Wastaaja kirjoitti:
Niin, siis en mitenkään tuossa yrittänyt veikkailla, että kuka tämä älyn soihtuineen kauas "loistava"
feikkaajani-olisi.
"Olen sellaiseen liian järkevä ja liian laiska"
Kunhan manasin asiaa.minunkin mielestä hän (feikki-ex-Wastaaja) meni nyt liian pitkälle, mutta kuka määrittelee rajat.
"Veteen piirretty viiva"
MarttyyriMallari-TTt- niin :
ex-Wastaaja kirjoitti:
..neljän sanan sitaatit kiteyttää korrektisti.
Hyväksyn anteeksipyyntösi kuitenkin. Se oli korrekti.:D
Tohon toiseen viestiisi liittyen...Niin. Rekisteröitymisessä puolensa. Asiasta on palstalla keskusteltu usein.mies??? Missä?
- ex-Wastaaja
niin : kirjoitti:
mies??? Missä?
..mieltänyt sen mieheksi.
Miten päin vain.
Ketju oli muuten harvinaisen huono... Keskustelupalstojen "Golden Raspberry" menee aloittajalle.
ketju osoittaa niin naisillahan on se kyky nauraa itselleen todella hyvin hallussa :-) Sitä se paskantärkeys teettää.
- la.ra
kun jotain huvittavaa on.
Tekonauru on perseestä, eikä tulisi pieneen mieleenikään harrastaa sitä täällä verkossa, kun live-elämässäkin se on kiven takana.
Sitäpaitsi itseironiaahan täällä tunnetusti pidetään "leijumisena". la.ra kirjoitti:
kun jotain huvittavaa on.
Tekonauru on perseestä, eikä tulisi pieneen mieleenikään harrastaa sitä täällä verkossa, kun live-elämässäkin se on kiven takana.
Sitäpaitsi itseironiaahan täällä tunnetusti pidetään "leijumisena".musta tää teidän pikkusieluisuus on oikeinkin viihdyttävää seurattavaa.
- la.ra
yrmio kirjoitti:
musta tää teidän pikkusieluisuus on oikeinkin viihdyttävää seurattavaa.
että tasoissa ollaan.
- ex-Wastaaja
On se mukavaa, että sinulta yrmio löytyy aina kannustuksen ja myötäelämisen sanoja joka tilanteeseen. Voiskin kehitellä sellasen sloganin (vähän sama, kuin Osuuspankilla vai oliks se Kelalla...), että "Yrmio, läsnä ihmisen elämässä".
- naiset :
ex-Wastaaja kirjoitti:
On se mukavaa, että sinulta yrmio löytyy aina kannustuksen ja myötäelämisen sanoja joka tilanteeseen. Voiskin kehitellä sellasen sloganin (vähän sama, kuin Osuuspankilla vai oliks se Kelalla...), että "Yrmio, läsnä ihmisen elämässä".
joutuisittekaan ilman miehiä...
- ex-Wastaaja
naiset : kirjoitti:
joutuisittekaan ilman miehiä...
..tuohon en rehellisesti kyllä tiedä vastausta.:)
- .+?.
ex-Wastaaja kirjoitti:
..tuohon en rehellisesti kyllä tiedä vastausta.:)
...
- ex-Wastaaja
.+?. kirjoitti:
...
Riippuu, mistä roikkuu.
- mistä ennenkin.
ex-Wastaaja kirjoitti:
Riippuu, mistä roikkuu.
Tuskin naiset tänne naisten takia kirjoittelevat.
- ex-Wastaaja
mistä ennenkin. kirjoitti:
Tuskin naiset tänne naisten takia kirjoittelevat.
"Sieltä
mistä ennenkin. 29.4.2008 klo 23.35
Tuskin naiset tänne naisten takia kirjoittelevat."
En tiedä, en, että mistä syystä kukin kirjoittaa.
Ehkä miestenkin takia...ehkä. Yksilölliset on syyt.
Sori.:) Meinasin muuten äsken, että: " ?" riippuu siitä, mistä roikkuu. Ilmaisin epäselvästi.
Tottakai naiset tarvitsevat miessukupuolta. "Kuseen" nainen voi tosin joutua sekä miehen kanssa, että ilman.:D - ..........
yrmio kirjoitti:
musta tää teidän pikkusieluisuus on oikeinkin viihdyttävää seurattavaa.
Tää on kyl jo vähän rivoa, mut sain eilen sua ajatellen :)
Tein sitä itsekseni ja ainahan se on kivempaa kun kuvittelee tekevänsä sitä jonkun toisen kanssa.. sä olit sit ainoa, josta pääsin fiilikseen.. eikä aavistustakaan, et miksi..
Ole nyt edes vähän otettu :) .......... kirjoitti:
Tää on kyl jo vähän rivoa, mut sain eilen sua ajatellen :)
Tein sitä itsekseni ja ainahan se on kivempaa kun kuvittelee tekevänsä sitä jonkun toisen kanssa.. sä olit sit ainoa, josta pääsin fiilikseen.. eikä aavistustakaan, et miksi..
Ole nyt edes vähän otettu :)et miten voi korvia kuumottaa vaikka ei oo ees kuuma :-) Kait sullakin oli olo kuin ompulla sen jälkeen, tosin ilman niitä siemeniä :-)
- .........
yrmio kirjoitti:
et miten voi korvia kuumottaa vaikka ei oo ees kuuma :-) Kait sullakin oli olo kuin ompulla sen jälkeen, tosin ilman niitä siemeniä :-)
olo oli mitä mainioin ;)
- ex-Wastaaja
......... kirjoitti:
olo oli mitä mainioin ;)
Tulin vielä vilkaisemaan. Toivottavasti "saamisesi" ei johtunut yrmion annista tälle ketjulle.
Mulla nimittäin mikään p*n tärkeys tossa ollu kyseessä. Veetuillakin jos nimittäin haluaa, niin edes jotain tasoa vois hakea siihenkin... Ap:lla ei ollut yhtään, mikä tympäisi mua.
Musta on vaan mautonta, että jotkut tekee aloituksia esim. "ratikkakusesta", la.ran baarikäyntien maksupolitiikasta tai esittää mun nimimerkin nimissä ajatuksia, joita ei varmaan muuten kehtaa sanoa. Aika paskantärkeetä.
Ps. Onkohan muuten yrmion yleisin käyttämä sana palstalla "paskantärkeä"? Ai mut: joku taiskin kerran tsekata asiaa ja muistaakseni se sana oli "paskaa".:D - ex-Wastaaja
ex-Wastaaja kirjoitti:
Tulin vielä vilkaisemaan. Toivottavasti "saamisesi" ei johtunut yrmion annista tälle ketjulle.
Mulla nimittäin mikään p*n tärkeys tossa ollu kyseessä. Veetuillakin jos nimittäin haluaa, niin edes jotain tasoa vois hakea siihenkin... Ap:lla ei ollut yhtään, mikä tympäisi mua.
Musta on vaan mautonta, että jotkut tekee aloituksia esim. "ratikkakusesta", la.ran baarikäyntien maksupolitiikasta tai esittää mun nimimerkin nimissä ajatuksia, joita ei varmaan muuten kehtaa sanoa. Aika paskantärkeetä.
Ps. Onkohan muuten yrmion yleisin käyttämä sana palstalla "paskantärkeä"? Ai mut: joku taiskin kerran tsekata asiaa ja muistaakseni se sana oli "paskaa".:DOlihan tässä ketjussa asiaa ja huumoria mukana =)
Tämä lara on tosikko ja siksi hän ei
huumoria ymmärrä. Relaa baby relaa! :D :D - ..........
ex-Wastaaja kirjoitti:
Ps. Onkohan muuten yrmion yleisin käyttämä sana palstalla "paskantärkeä"? Ai mut: joku taiskin kerran tsekata asiaa ja muistaakseni se sana oli "paskaa".:Dmulle on yks paskanhailee, mikä jonkun ihmisen asema ja maine on tällä palstalla.
- ex-Wastaaja
.......... kirjoitti:
mulle on yks paskanhailee, mikä jonkun ihmisen asema ja maine on tällä palstalla.
(palasin vielä..jostakin syystä nää käsittämättömän lapselliset jutut kiinnostaa mua..)
"No tosiasiassa
.......... 30.4.2008 klo 14.10
mulle on yks paskanhailee, mikä jonkun ihmisen asema ja maine on tällä palstalla."
Jaa? Mulle ei ehkä ihan ole "yks paskanhailee". Ainakaan sellainen ei naurata mua erityisen makeasti, jos yhden kirjoittajan KAIKKI jutut yritetään vetää paskaan ja lokaan jonkun trollaajan takia, joka huvikseen tietoisesti käyttää samaa nimimerkkiä kuin joku toinen palstalla.
Meitä on moneen junaan. Mä en muuten ikinä puhuis runkkailustani tällaisella palstalla, enkä vetissä ole ikinä "saanut" yhdenkään tän palstan kirjoittajan juttujen vuoksi.:D Lähde säkin tänään baariin ja hommaa jotakin itsellesi.
- .............
ex-Wastaaja kirjoitti:
(palasin vielä..jostakin syystä nää käsittämättömän lapselliset jutut kiinnostaa mua..)
"No tosiasiassa
.......... 30.4.2008 klo 14.10
mulle on yks paskanhailee, mikä jonkun ihmisen asema ja maine on tällä palstalla."
Jaa? Mulle ei ehkä ihan ole "yks paskanhailee". Ainakaan sellainen ei naurata mua erityisen makeasti, jos yhden kirjoittajan KAIKKI jutut yritetään vetää paskaan ja lokaan jonkun trollaajan takia, joka huvikseen tietoisesti käyttää samaa nimimerkkiä kuin joku toinen palstalla.
Meitä on moneen junaan. Mä en muuten ikinä puhuis runkkailustani tällaisella palstalla, enkä vetissä ole ikinä "saanut" yhdenkään tän palstan kirjoittajan juttujen vuoksi.:D Lähde säkin tänään baariin ja hommaa jotakin itsellesi.
kommentoisin ja vääntäisin rautalangasta, jos jaksaisin välittää, mutta.....
Hauskaa Vappua! - ex-Wastaaja
............. kirjoitti:
kommentoisin ja vääntäisin rautalangasta, jos jaksaisin välittää, mutta.....
Hauskaa Vappua!..enää laajemmin kommentoida. Melkein raivarin aiheutit kyllä tolla "vääntää rautalangasta"-kommentilla...Missä kuplassa sitä pitäis keskusteluja käydä?
No mut olkoot. Hyvää Vappua myös sinne! Pitäis itsenikin alkaa valmistautua pikapikaa...
Tääl on ollu viime päivinä aika paljon täysiä kaimoja, tai muuten samankaltaisia nikkejä.
Ihan uus ilmiö. Yleensä on vaan yks kierroksessa, siis kaks samannimistä.
Miks palstan miehillä ei oo kaimoja? Eiks kukaan kaipaa meidän huomiota?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161958Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541422Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551327- 551088
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341031Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75956Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62842- 56801