Pohdituttaa joidenkin miesten into tarjoutua ostamaan naisille lahjoja. Olen muutaman kerran törmännyt siihen, että selvästi keskimääräistä paremmin toimeentuleva treffikumppani tarjoutuu ostamaan kalliita lahjoja; vaatteita, koruja, matkoja jne. Koskaan en ole näitä lahjoja vastaanottanut, mutta hivenen ihmetyttää moinen. Joskus näitä lahjoja on tarjottu ekoilla treffeillä, joskus muutaman tapaamiskerran jälkeen.
Ensimmäinen ajatus tietenkin on, että mies yrittää ostaa minut, joko seksiä saadakseen tai sitten parisuhteeseen. Toiseksi tulee mieleen että mies yrittää muuttaa minua mieleisekseen tai muuten vaan paremmin omaan sosiaaliseen kontekstiinsa sopivammaksi. Että mies liikkuisi mieluummin kalliisti puetun ja asustetun naisen kanssa. Onkohan tällainen kaupankäynti kovinkin yleistä? Onko tämä rikkaiden miesten "perisynti"?
No, ei näiden treffikumppanien kanssa olla koskaan kovin pitkälle päädytty; haluan maksaa omat menoni, en ole ostettavissa ja ennen muuta haluan pitää tyylini. Jyrkkä ei Vuittoneille, Burberryille ja kulta-timantti-helmikoruarsenaalille.
Parasta on jos molempien tulostasot ovat suunnilleen samaa luokaa. Eipähän tule ikävää fiilistä että jompikumpi ”siipeilee” tai toinen käyttäisi rahakkuuttaan toisen hallitsemiseen. Ja parhaita lahjoja ovat ne joita ei pelkällä rahalla voi hankkia; rakkaudella kokattu ateria, hartiahieronta tms.
Kunhan avauduin.
Naisen "lahjominen"
26
4844
Vastaukset
- Hossi
Useat naiset vaan ovat niin rahan ja makean perään, lahjoja ostamalla voi helposti saada kyykytettyä joku emäntä itselleen.
No, itsekkin tykkään lahjoja toiselle ostaa mut mun lahjat eivät ole arvokkaita. Lahjan idea se tärkein on, edullinen oikean tyyppinen lahja on parempi ku mikään halvatun kallis koru tai matka. - Miksiköhän
Olen aina ihmetellyt naisten järjenvähyyttä.
Pidän omat rahani ominani ja jos tarjoan niin tarjoan ja se ei ole siipeilyä.
Siipeilyä on sellainen että pyrkii ottamaan taloudellisen edun toisesta kysymättä sopiiko se.
Tyhmää on tehdä mitään mitä ei halua tehdä.
Kyllä pummin tunnistaa monista asioista kuten kateellisenkin.
Tyttöystävälle ei kannata tarjota mitään. Harvaakin harvempi nainen on muusta kuin ulkokultaisesta syysä miehen kanssa tekemisissä, nainen on harakkamainen varakkaalle miehelle perso lumpsukka.On kurjaa jos treffikumppani pitää naista harakkamaisena varakkaalle miehelle persona lumpsukkana. Ja sitten ne vielä loukkaantuvat, jos mitään lahjusta ei suostu ottamaan vastaan. Hmph.
että miehen motiivi on mikä tahansa noista mainitsemistasi. Riippuu niin miehestä, joku haluaa tehdä vaikutuksen, joku kertoa ihastuksestaan, toinen muovata naista itselleen sopivammaksi jne.
Jos lahjat on jatkuvasti vain jotain kallista krääsää, niin kyllä mua alkais ihmetyttämään että eikö mies osaa kehitellä mitään muuta. On niin helppoa ostaa kallis tavara, mutta vaikeampaa on miettiä todella lahjan saajaa ja antaa lahja, jonka saaja muistaa ikuisesti sen takia, että siinä on käytetty sydäntä, ei kukkaroa niinkään.- Tavaran kauppajattaret myyn...
"On niin helppoa ostaa kallis tavara"
Nainen on kallis tavara jolla on jalkovälissään myytävä tavara. Tavaran kauppajattaret myyn... kirjoitti:
Nainen on kallis tavara jolla on jalkovälissään myytävä tavara.No mun tavara ei ole koskaan ollut myytävänä muuta kuin miehen rakkautta vastaan. Se on hinta, jonka harva mies kykenee maksamaan oikeanlaisella valuutalla.
- rakkaudesta tuskin tiedät m...
Aurinko79 kirjoitti:
No mun tavara ei ole koskaan ollut myytävänä muuta kuin miehen rakkautta vastaan. Se on hinta, jonka harva mies kykenee maksamaan oikeanlaisella valuutalla.
Oletko välimeren massa käynyt koskaan pikarakastumassa lomaromanssilla gigoloon tai paikalliseen mieheen? Olitko seksissä heidän kanssaan?
Missä välimeren maissa olet käynyt? Mikä oli suosikkimaasi? Kuka välimeren miehistä teki suuriman vaikutuksen sinuun lepertelyaidoillaan? rakkaudesta tuskin tiedät m... kirjoitti:
Oletko välimeren massa käynyt koskaan pikarakastumassa lomaromanssilla gigoloon tai paikalliseen mieheen? Olitko seksissä heidän kanssaan?
Missä välimeren maissa olet käynyt? Mikä oli suosikkimaasi? Kuka välimeren miehistä teki suuriman vaikutuksen sinuun lepertelyaidoillaan?välimeren maissa käynyt. Portugalissa, Espanjassa, Kreikassa, Turkissa ja lasketaanko Ranskaa ja Egyptiä? Muutamassa noissa jopa pari kertaa. Noilla reissuilla ei kukaan mies kuitenkaan oo päässyt mun kanssa niin pitkälle, että niiden valuutta olis kelvannut mulle. Valtaosan reissuista olen tehnyt varattuna ollessani, joten ei nyt muutenkaan muilla miehillä olis ollut mahiksia.
Kivoja reissuja ne kyllä oli, haluatko kuulla niistä enemmän?- vaikket täysin rehellinen o...
Aurinko79 kirjoitti:
välimeren maissa käynyt. Portugalissa, Espanjassa, Kreikassa, Turkissa ja lasketaanko Ranskaa ja Egyptiä? Muutamassa noissa jopa pari kertaa. Noilla reissuilla ei kukaan mies kuitenkaan oo päässyt mun kanssa niin pitkälle, että niiden valuutta olis kelvannut mulle. Valtaosan reissuista olen tehnyt varattuna ollessani, joten ei nyt muutenkaan muilla miehillä olis ollut mahiksia.
Kivoja reissuja ne kyllä oli, haluatko kuulla niistä enemmän?Olitko Turkissa naispuolisen kaverisi kanssa? On sulla ainakin pokkaa kun kehtaat sen kertoa kun olet puolijulkinen mutt asilti anonyymi henkilö mutta kuitenkin. Itse en ikinä kertoisi tunnistettavasti käyneeni useasti Thaimaassa toisin kuin jotkut täälläkin ovat uskaltautuneet vaikka nimimerkin suojista mutta itse en kehtaisi kun arvaat varmaan etten mä sienne asti lähtenut pelkän aurinkovarjon alle vaan siitä syystä miksi mis ylipäänsä näkee tarkoituksen elää.
Sinne Turkkiin menit ilman miesseuraa uskallatko sen verran tunnustaa? Tavaran kauppajattaret myyn... kirjoitti:
Nainen on kallis tavara jolla on jalkovälissään myytävä tavara.Vai näin sinun maailmassasi. Ostatko siis naisesi rahalla ja luksustavaroilla?
- sivusta kyselen
vaikket täysin rehellinen o... kirjoitti:
Olitko Turkissa naispuolisen kaverisi kanssa? On sulla ainakin pokkaa kun kehtaat sen kertoa kun olet puolijulkinen mutt asilti anonyymi henkilö mutta kuitenkin. Itse en ikinä kertoisi tunnistettavasti käyneeni useasti Thaimaassa toisin kuin jotkut täälläkin ovat uskaltautuneet vaikka nimimerkin suojista mutta itse en kehtaisi kun arvaat varmaan etten mä sienne asti lähtenut pelkän aurinkovarjon alle vaan siitä syystä miksi mis ylipäänsä näkee tarkoituksen elää.
Sinne Turkkiin menit ilman miesseuraa uskallatko sen verran tunnustaa?sinulla kana kynittävänä jonkun kanssa joka sinulle tulee mieleen 'auringosta'?
eikö olisi reilumpaa hoitaa asia kasvotusten vaan ei taida pokka riittää vaikket täysin rehellinen o... kirjoitti:
Olitko Turkissa naispuolisen kaverisi kanssa? On sulla ainakin pokkaa kun kehtaat sen kertoa kun olet puolijulkinen mutt asilti anonyymi henkilö mutta kuitenkin. Itse en ikinä kertoisi tunnistettavasti käyneeni useasti Thaimaassa toisin kuin jotkut täälläkin ovat uskaltautuneet vaikka nimimerkin suojista mutta itse en kehtaisi kun arvaat varmaan etten mä sienne asti lähtenut pelkän aurinkovarjon alle vaan siitä syystä miksi mis ylipäänsä näkee tarkoituksen elää.
Sinne Turkkiin menit ilman miesseuraa uskallatko sen verran tunnustaa?Turkissa olin naispuolisen ystäväni kanssa lomalla ja olin sinkkuna siihen aikaan. Mitäs ihmeellistä tuossa nyt on?
Tottakai mä uskallan tunnustaa missä oon ollut ja mitä tehnyt vaikkei asia sulle kuulukaan. Mä en oo sellasta asiaa elämässäni vielä tehnytkään, jota en olis uskaltanut tunnustaa. On sellasia asioita, joista en oo ehkä ylpeä mutta kukapa meistä ei olis tehnyt jotain typerää joskus elämässään.
- vänkyrä-nainen
treffeillä ollut, mutta voisin kuvitella et tuo jotenkin alkaisi ahdistaa ja tulisi vaivaantunut olo jos toinen kokoajan jotain ostaisi, kun itse en vastavuoroisesti kumminkaan pystisi toiselle ostamaan juurikaan mitään.
Ja en oo mihinkään "lahjuksiin" muutenkan tottunut ni ei musta se oo normaalia, et miehen kuuluis jotain ostella. Eri asia, jos haluu kahvit ja pullat tarjota joskus tai jotain vastaavaa pientä...Aivan, pieni huomaavaisuus (kahvin kustantaminen tms.) on kiva juttu, saa hyvälle tuulelle eikä maksa maksajalleen paljon! :)
- maksa itse kahvisi
katarzyna kirjoitti:
Aivan, pieni huomaavaisuus (kahvin kustantaminen tms.) on kiva juttu, saa hyvälle tuulelle eikä maksa maksajalleen paljon! :)
Pieni huomaavaisuus on sellainenkin joka ei maksa antajalleen mitään mutta jos se jonkin verran maksaa niin loinen on aina onnellinen. Kahvipummit ovat hyvä esimerkki naisten ilahtumisista.
- vänkyrä-nainen
maksa itse kahvisi kirjoitti:
Pieni huomaavaisuus on sellainenkin joka ei maksa antajalleen mitään mutta jos se jonkin verran maksaa niin loinen on aina onnellinen. Kahvipummit ovat hyvä esimerkki naisten ilahtumisista.
Voin vaikka ite keittää meille ne kahvit ja leipoa jotain.:)
Tuo nyt ei ollutkaan se pointti. Ajatus on tärkein. kahvikupillinenkin voi olla arvokkaampi kuin väärin perustein ostetut kalliit lahjat. maksa itse kahvisi kirjoitti:
..olet mainio! xD Rentoudu vähän, ei koko maailma ole sinua vastaan. Kyllä joku sullekin kahvin joskus vielä tarjoaa, usko pois! :)
- scale
naisia. Nykyistä olisi hiukan vaikea lahjoakkaan, sillä kun on yhtä sun toista omasta takaa.
Tai olenhan mä mutta se on useemmin ollut illanvietto ilman lapsia ja mahdollisesti ollaan vielä yökin poissa kotoa. Heh voit muuten uskoo, että mulla on ollu taka-ajatuksia :D lainkaan tollasta lahjomista. Tilanteeseen sopiva muistaminen on aina paikallaan.
tehdä naiselle ruokaa tai antaa hartiahieronta, jos ei sitä tarkoita.
katarzyna kirjoitti:
Valheenpaljastuskokeeseen sellaiset miehet jotka ruoanlaitolla uhkailevat!
Siinä välttyis itsepetokseltakin.
Lahjuksien tyrkyttäminen on vain vähä hienostuneempaa pillunvonkausta, mut ruuanlaiton suhteen ei voikaan olla enää varma asiasta, siinä voi sillo jo vongata muutakin ja sitte sitä onkin hetken päästä kuses.
- tommonen
ns. ihmisen ostaminen mullakaan jakeluun.
- gek-ko
että mies on varattu eikä ole vielä kertonut, että kotona on vaimo ja kolme mukulaa. Sitä vituttaa kotona kahlata lastenlelujen keskellä katselemassa nuupahtanutta muijaa, jolla on pastellinsävyinen marimekon raitapaita ja joka puhuu miehellekin samalla tavalla kuin pikkumukuloille.
Mies haluaa vähän aikuista meininkiä, eli se päättää hankkia aviolitton ulkopuolisen patjan.
Niinpä se yrittää sitoa sinut itseensä niillä ainoilla keinoilla, jotka hänen tilanteessaan ovat mahdollisia. Aikaa hänellä ei ole, ettekä voi tehdä mitään mitä yleensä tehdään kun tutustutaan. Lahjomisella syntyy vaikutelma, että välit ovat tosi läheiset.
Ja siitä sänkyyn. Sitten kun sinulla on helminauha, jossa on pingispallon kokoisia aitoja helmiä, ja joka roikkuu polviin asti ja olette jossain Pariisissa viettämässä puuhaviikonloppua, mies selittää olevansa äärettömän rakastunut. Hän ajattelee vain sinua. Mutta, hän on naimisissa. Hän aikoo erota, sillä hän ajattelee vain sinua, lässynlässyn.
Ja niin edelleen. Olen kerran tavannut tuollaisen ja saateri kun oli outo tunne, kun sitä kamaa olis ollu tarjolla joka lähtöön, vaikkei edes tunnettu. Selvisihän se syy. - Anonyymi
Minä kyllä otan lahjat ja vaikka rahaakin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561228
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1541192Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601105Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo941038Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu49960Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55828Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54810Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32752
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71731