Tietääkö kukaan mikä leipomo tuottaa sellaista valmiiksi pitkittäin viipaloitua vuokaleipää? Olen kerran löytänyt sellainen kaupasta ja oli todellinen unelma tehdä siitä voileipäkakku kun ei tarvinnut turata vuokaleivän leikkaamisen kanssa. Hölmö kun olin niin en pistänyt merkille leivän leipojaa.. :(
Lankkuleipä?!?!
4
772
Vastaukset
- -------
mielestäni voileipäkakku ei vaadi yhtenäistä leipokerrosta. Kerrokset voi oikein hyvin kasata palaleivistä, joista on reunat leikattu pois.
- voileipäkakkunen
mutta nyt kakku ei tulekaan miunlle itselleni, vaan sen tilaaja haluaa sen vuokaleivästä tehtynä :( Kai se on pakko sit vaan nirhiä ne siivut siitä vuokaklöntistä jos kerran ei sitä helppoa leipää enää tehdä.
- hhhhhgggg
voileipäkakkunen kirjoitti:
mutta nyt kakku ei tulekaan miunlle itselleni, vaan sen tilaaja haluaa sen vuokaleivästä tehtynä :( Kai se on pakko sit vaan nirhiä ne siivut siitä vuokaklöntistä jos kerran ei sitä helppoa leipää enää tehdä.
pakastetuotteena vaakaviipaloitua laivurin tummaa ja vaalea leipää, jos sulla on joku tuttu Amicalla tai Fasulla kysy niiltä. Lildistäkin olen joskus löytänyt
En tiedä mistä kaukaa kirjoittelet, mutta ainakin turkulainen Rostenin leipomo tekee voileipäkakkuihin sekä tummaa että vaaleaa vuokaleipää - ja tottaa: niistä on paljon helpompi tehdä voileipäkakku kuin mistään pienistä siivuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070