Yksi suurimmista huvituksistani on, tuota noin, katsella naisia jotka eivät osaa kävellä korkokengillä.
Kuten RE on huomannut, heitä tosiaan näkyy liikenteessä. (Toivottavasti en itse kuulu samaan joukkoon.) No, hiihtäjien bongailu on joka tapauksessa hemmetin hauskaa puuhaa.
Tarvitsee vaan istua johonkin hyvälle bongauspaikalle kahvia särpimään ja pian on hauskaa.
Korkokengissä on korko. Tämä mainittu korko on kantapään alla. Tästä olemme samaa mieltä? Yleensä ihminen astuu kantapää edellä, olemmeko tästäkin samaa mieltä? Myös korkokengillä kävellessä pitäisi astua kanta edellä, olemmeko vieläkin samaa mieltä?
Monet kannattavan toista koulukuntaa, eli raahaavat korkoa perässään, koska eivät uskalla astua sille. Hiihtäjien korkokenkä näyttää ajansaatossa tältä.
http://www.aijaa.com/v.php?i=2019743.jpg
Toisen bongailun kannalta merkittävän ryhmän muodostovat ne, jotka kävelet polvet koukussa saadakseen sekä koron että muun pohjan samaan aikaan katuun.
Jouduin kerran matkustamaan rullaportaissa kerrokseen johon en halunnut, vain sen takia että nauratti niin helvetisti. Likat käveli toisistaan tukea pitäen kintut koukussa vapaalla kädellä ilmaa sohien.
Suosittelen. Mukava harrastus, ei maksa juuri mitään.
hiihtäjien bongailu
38
928
Vastaukset
- ooooo
Mitä hiton ideaa koko korkokengissä oikein on? Tulee lisää pituutta, ok. Mutta eikö ne miehet täällä valita siitä kuinka ei pätkämiehet kelpaa..joten.
- gek-ko
Hyvänen aika, kysytkö tosiaan mitä ideaa mun harrastuksessa on? No, siinä on se idea että se on hauskaa! Stressi lievittyy, sydän voi paremmin eikä suonetkaan mene tukkoon kun saa virnistellä kahvilan ikkunassa.
Se idea. Ja tämä harrastushan on mahdollinen vain, jos ihmiset käyttävät korkokenkiä. - kännis?
gek-ko kirjoitti:
Hyvänen aika, kysytkö tosiaan mitä ideaa mun harrastuksessa on? No, siinä on se idea että se on hauskaa! Stressi lievittyy, sydän voi paremmin eikä suonetkaan mene tukkoon kun saa virnistellä kahvilan ikkunassa.
Se idea. Ja tämä harrastushan on mahdollinen vain, jos ihmiset käyttävät korkokenkiä.Mä kysyin, että mitä ideaa on koko korkokengissä?
(olen mäkin kännis) - gek-ko
kännis? kirjoitti:
Mä kysyin, että mitä ideaa on koko korkokengissä?
(olen mäkin kännis)Vietän vapun selvinpäin. Hmm, mitä ideaa korkokengissä?
En tiedä niiden historiaa.
Se ainakin tiedetään, miksi korkokengällinen nainen viehättää (ellei naurata) miehiä. Korkokengät syventävät lannenotkoa ja perse tulee paremmin esiin. Korkokengillä kävellessä myös lantio korostuu. Niin, ja kun selkä on notkolla niin mitenkäs se kompensoidaan? Työntämällä tissit esiin.
En tiedä. Jotain tuollaista.
Ei kun tiedän. Ne on symboli. Eivät asia sinänsä. - symboloi?
gek-ko kirjoitti:
Vietän vapun selvinpäin. Hmm, mitä ideaa korkokengissä?
Se ainakin tiedetään, miksi korkokengällinen nainen viehättää (ellei naurata) miehiä. Korkokengät syventävät lannenotkoa ja perse tulee paremmin esiin. Korkokengillä kävellessä myös lantio korostuu. Niin, ja kun selkä on notkolla niin mitenkäs se kompensoidaan? Työntämällä tissit esiin.
Ei kun tiedän. Ne on symboli. Eivät asia sinänsä.Se lanteen keinunta, perseen ja tissien korostamisen lisäksi, on kyllä joskus ihan viehättävää.
Joku sanoikin, että oikea kävelytekniikka koroilla perustuu just tuohon pyllyn keikuttamiseen. - se jotenkin liittyy.
gek-ko kirjoitti:
Vietän vapun selvinpäin. Hmm, mitä ideaa korkokengissä?
Ei kun tiedän. Ne on symboli. Eivät asia sinänsä.Nimittäin silloin aatelisherratkin kopistelivat korkokengissä. Ei nyt tietenkään missään piikkareissa... piikkareissa kävelevä nainen ei myöskään pääse karkuun juoksemaan, paitsi tämmösillä http://kauppa.supersports.fi/WebRoot/Supersports/Shops/supersports/463A/F33B/6E73/62D7/98AC/C0A8/071D/81FD/Nike_0020_Superfly_s.jpg
Symboli varmasti niin.. kuten röökinpolttokin oli aikoinaan, very sexy.
Mut, ihan kuin sitä lantiota ei vois keikuttaa lenkkareillakin. Ei se vaan ole sama asia, mielenkiintonen aihe oikeestaan. Ei nyt ole mitään tutkimusta heitää kehiin, mutta väittäisin, että korkokengät liitetään myös valtaan. Mieleen tulee ainakin Condoleezza Rice, tosin me Suomessa muumimammoinemme tyydymme järkevästi usein cekkokengiin, vai mitä hittoa ne oli? gekko.. - mene läpi
symboloi? kirjoitti:
Se lanteen keinunta, perseen ja tissien korostamisen lisäksi, on kyllä joskus ihan viehättävää.
Joku sanoikin, että oikea kävelytekniikka koroilla perustuu just tuohon pyllyn keikuttamiseen.Voit sinäkin, vaikka sukkasillasi sitä lantiota keinuttaa.
Sääret näyttää pidemmiltä korkokengissä ja sitten se korkokenkien status, semmonen mielikuva niistä. - gek-ko
symboloi? kirjoitti:
Se lanteen keinunta, perseen ja tissien korostamisen lisäksi, on kyllä joskus ihan viehättävää.
Joku sanoikin, että oikea kävelytekniikka koroilla perustuu just tuohon pyllyn keikuttamiseen.ehkä siinä on joku sama kuin joissain tietyissä statusesineissä. Esine jolla sinänsä ei ole mitään virkaa tai se ei poikkea kummemmin muista vastaavista, mutta siinä vaan on jotain.
Tiäkkö, niinku ratkaiseva yksityiskohta. Tietty automerkki. Tietty jokin.
Multa katkes ajatus, vaikka oonki selvinpäin. mut jotain tommosta.
Eikö sen laita heti merkille, onko naisella korkokengät vai ei-korkokengät? Jos ei jälkikäteen muista, millaiset kengät jollakin on ollu, niin ne ei todennäköisesti olleet korkokengät. - symboloi?
mene läpi kirjoitti:
Voit sinäkin, vaikka sukkasillasi sitä lantiota keinuttaa.
Sääret näyttää pidemmiltä korkokengissä ja sitten se korkokenkien status, semmonen mielikuva niistä.korkokengät näyttää minun silmiin melko tätivarusteilta. Ei niissä nyt semmosta seksuaalista hohtoa ole. Huvittaa just vaan enimmäkseen nuo hiihtäjät ja tasa-astujat.
Sellaiset larankin mainostamat converset (tai jotain) ovat huomattavasti railakkaammat. - symboloi?
gek-ko kirjoitti:
ehkä siinä on joku sama kuin joissain tietyissä statusesineissä. Esine jolla sinänsä ei ole mitään virkaa tai se ei poikkea kummemmin muista vastaavista, mutta siinä vaan on jotain.
Tiäkkö, niinku ratkaiseva yksityiskohta. Tietty automerkki. Tietty jokin.
Multa katkes ajatus, vaikka oonki selvinpäin. mut jotain tommosta.
Eikö sen laita heti merkille, onko naisella korkokengät vai ei-korkokengät? Jos ei jälkikäteen muista, millaiset kengät jollakin on ollu, niin ne ei todennäköisesti olleet korkokengät.kommenttiini:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000034805651
Joskus myös täti-ihmisen itsekorostus korkoja kopistamalla voi jäädä mieleen, huvittavassa mielessä. - keksin..
symboloi? kirjoitti:
kommenttiini:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000034805651
Joskus myös täti-ihmisen itsekorostus korkoja kopistamalla voi jäädä mieleen, huvittavassa mielessä.Koska miehillä on kengissään tasapohjat ja koska miehet (ainakin jotkut) eivät tykkää, että naiset näyttävät samanlaisilta kuin he itse ovat, niin...
Vähän siis niinkuin hiusten suhteen, tai vaikka hameen käyttämisen suhteen. - gek-ko
keksin.. kirjoitti:
Koska miehillä on kengissään tasapohjat ja koska miehet (ainakin jotkut) eivät tykkää, että naiset näyttävät samanlaisilta kuin he itse ovat, niin...
Vähän siis niinkuin hiusten suhteen, tai vaikka hameen käyttämisen suhteen.onko kyse siitä että sinä olet humalassa vai minä väsynyt.
xD alunperin tehtiin miehille, enimmäkseen ratsastusta ajatellen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Korkokenkä
- pitäis..
näyttää enemmänkin tältä, jos on hiihdetty:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2019803.jpg
Hiihtäjiä huvittavampia ovat kyllä ne polvet koukussa kulkevat tasa-astujat. Jalat ovat vielä hieman rumasti harallaan ja sellainen hieman polvipituista hametta lyhyempi hame päällä. Melkosta tuheron tuuletusta koko homma. Jotain ilmakylpyjä ne kait ottaa. Alkaa naurattamaan jo tuo ajatuskin.- gek-ko
Ei kai se sentään lyhene, vaikka hiihtääkin? Vai meinasitko sitä, kun piirsin koron kannan väärin (sehän tasoittuu sitten taittuneena)?
- logiikka..
gek-ko kirjoitti:
Ei kai se sentään lyhene, vaikka hiihtääkin? Vai meinasitko sitä, kun piirsin koron kannan väärin (sehän tasoittuu sitten taittuneena)?
nyt sanois, että se lyhenee, varsinkin jos kesäkeleillä hiihtää. Ja se koron pohjakulma oli kyllä väärä.
Mutta edelleen kannatan tasa-astujien joukkuetta. Minkä isojalkaisempia, sen parempia.
gek-ko, sinulla on varmasti itselläsikin korkokenkiä kaapit täynnä.
"Älä sahaa omaa oksaasi"
MarttyyriMallari-TTt- gek-ko
Niin onkin. Omistan muutamat korolliset kengät.
"En kiellä, ettenkö niillä kaikkein korkeakorkoisimmilla kävellessäni olisi hieman huolestunut tekniikkani toimivuudesta"
t: g - rauhoittukaa :
gek-ko kirjoitti:
Niin onkin. Omistan muutamat korolliset kengät.
"En kiellä, ettenkö niillä kaikkein korkeakorkoisimmilla kävellessäni olisi hieman huolestunut tekniikkani toimivuudesta"
t: gei ole mitään syytä hermostua
- ZX 6 R
toiset jopa kävellä korkokengillä. Tanssiakin niillä helvetin piikkareilla. Sitä mä en vaan tajua,miksi niitä korkokenkiä pitää yhdellä naisella olla niin monta paria?
Vaatehuoneen kenkähyllyssä pitkä rivi eri värisiä ja mallisia korkokenkiä. Joka asuun ilmeisesti sävyyn sopivat?- siksi tietysti
Joskus varmaa olet linnan juhlia katsonut? Mites jos siellä kansanedustaja pyyhältäisi pinkkien väristen kenkien kanssa hopeanvärisen puvun kera?
Ai että miehet pääsee helpolla tässäkin: musta puku, mustat kengät, no problems.
Hah, tajusin just, että sehän kuvastaakin miehen ajatusmaailmaa: mustaa ja valkoista. Kuin harakat. - gek-ko
Mä laskeskelen, että mulla olis neljät. Yhdet menee pakollisiin juhlallisuuksiin. Toiset on ns. hienommat kengät, mutta ei mitkään kiusaantuneisuutta aiheuttavat liian hienot. Mitäs ne loput on... no sit on korolliset talvikengät. Koko talven kuljin mustissa nastalenkkareissa, mutta ei niilläkään joka paikkaan voi mennä.
Mikä tossa on liikaa? - gek-ko
siksi tietysti kirjoitti:
Joskus varmaa olet linnan juhlia katsonut? Mites jos siellä kansanedustaja pyyhältäisi pinkkien väristen kenkien kanssa hopeanvärisen puvun kera?
Ai että miehet pääsee helpolla tässäkin: musta puku, mustat kengät, no problems.
Hah, tajusin just, että sehän kuvastaakin miehen ajatusmaailmaa: mustaa ja valkoista. Kuin harakat.Mä kikkailen kyllä ihan samalla äijämäisellä tempulla. Suurin osa kaikista kengistäni on mustia juuri siksi, että sopiipahan sitte kuteiden kanssa yhteen.
Voihan jotkut örkinsiniset kengät sinänsä olla ihan kivat, mutta kun ne ei kulje yksinään vaan mun kanssa, enkä mä koe useinkaan olevani örkinsininen. - ettet ole
gek-ko kirjoitti:
Mä kikkailen kyllä ihan samalla äijämäisellä tempulla. Suurin osa kaikista kengistäni on mustia juuri siksi, että sopiipahan sitte kuteiden kanssa yhteen.
Voihan jotkut örkinsiniset kengät sinänsä olla ihan kivat, mutta kun ne ei kulje yksinään vaan mun kanssa, enkä mä koe useinkaan olevani örkinsininen.poikkeus.
- ZX 6 R
siksi tietysti kirjoitti:
Hah, tajusin just, että sehän kuvastaakin miehen ajatusmaailmaa: mustaa ja valkoista. Kuin harakat.linnanjuhlat on jääneet väliin. Tyhmempiä kemuja ei voi mistään löytyä. Rikkaat ahmii veronmaksajien rahat lihaviin vatsoihinsa. Köyhät puree kadulla kynsiään.
Mä en juhlavaatteista ymmärrä mitään. Värikoodit ei kerro mulle mitään. En omista paitapuseroa. En omista pukuakaan. Ajopukuja muutaman. :D - ZX 6 R
gek-ko kirjoitti:
Mä laskeskelen, että mulla olis neljät. Yhdet menee pakollisiin juhlallisuuksiin. Toiset on ns. hienommat kengät, mutta ei mitkään kiusaantuneisuutta aiheuttavat liian hienot. Mitäs ne loput on... no sit on korolliset talvikengät. Koko talven kuljin mustissa nastalenkkareissa, mutta ei niilläkään joka paikkaan voi mennä.
Mikä tossa on liikaa?oli ainakin kymmenen paria. Ihan helvetisti niitä näytti olevan. Pitkävartisia,korollisia kenkiä saman verran. :o
kengistä. Olin just tuolla oikealla kengät osastolla. Siellä taas oli upea korkkari linkki. Toi korkkareilla hiihtäminenhän johtuu siitä että lesti on kerrassaan väärä. Oikea lesti jalalle niin kenkä kuin kenkä on kävellessä hyvä. Polvet kuokussa kävelijöillä on jalkaan sopimaton kenkä. Tänään ei kylläkään ole ollut korkkareita jalassa vaan hyvät Sievin Jalkineen kumpparit, kun pihahommissa olin.
Minun yksi suurimmista harrastuksista taas on ostella kenkiä :) enkä tarkoita pelkästään korkkareita.ajatella sitä hupina. Perkele ku osaiskin sen taidon, mut taidan ottaa naiset vähä turhan vakavasti.
- tulee..
ja menee, kyllä niille kannattaa opetella nauramaankin.
tulee.. kirjoitti:
ja menee, kyllä niille kannattaa opetella nauramaankin.
menee sille naiselle nauramaan, ni sehän pysähtyy, sit se saattaa jäädä käteen, mitäs sitte?
- jossain
relaxed_eyes kirjoitti:
menee sille naiselle nauramaan, ni sehän pysähtyy, sit se saattaa jäädä käteen, mitäs sitte?
vaiheessa taas menee. Vähän voi kestää, mutta kuitenkin.
jossain kirjoitti:
vaiheessa taas menee. Vähän voi kestää, mutta kuitenkin.
Mitä mä oikein täs turhia murehdin.
- gek-ko
surullistakin, kun asiat tehdään ja opetellaan miten kuten.
Ennen vanhaan selkeästi opetettiin, miten istutaan, miten kätellään, ketä teititellään, pitää nousta ylös jos kättelee vanhempaa naista, haarukka vasempaan käteen ja veitsi oikeaan, polvet yhdessä kun istutaan (hameen kanssa). Ihan ok juttuja vieläkin julkisissa/ virallisemmissa tilanteissa.
Kaiken tämän anarkiani kanssa olen sittenkin vanhanaikainen. - ookoo :
gek-ko kirjoitti:
Ennen vanhaan selkeästi opetettiin, miten istutaan, miten kätellään, ketä teititellään, pitää nousta ylös jos kättelee vanhempaa naista, haarukka vasempaan käteen ja veitsi oikeaan, polvet yhdessä kun istutaan (hameen kanssa). Ihan ok juttuja vieläkin julkisissa/ virallisemmissa tilanteissa.
Kaiken tämän anarkiani kanssa olen sittenkin vanhanaikainen.rönöttää toosa levällään hajareisin jos on muutenkin henkisesti väsähtänyt
gek-ko kirjoitti:
Kaiken tämän anarkiani kanssa olen sittenkin vanhanaikainen.nykyään monet yrittää kovasti, mut se tietynlainen tyylikkyys sit kuitenkin puuttuu, ku sitei ole mitenkään opetettu.
- se on huomattu,
gek-ko kirjoitti:
Kaiken tämän anarkiani kanssa olen sittenkin vanhanaikainen.että gekko on pohjimmiltaan kunnon vahhakantaisia arvoja kannattava konservatiivi, vaikka kuinka anarkismin viitassaan koettaakin lymyillä.
- gek-ko
ookoo : kirjoitti:
rönöttää toosa levällään hajareisin jos on muutenkin henkisesti väsähtänyt
missään kirkossa. En ole tehnyt sitä kirkossa.
- MMies
Kelaa, silti ne teinipissikset saa kaikki miehet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161958Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541422Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551327- 551088
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341031Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75956Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62842- 56801