sanoa haluavansa hellyyttä, rakkautta, toisen kosketusta ja toisen hyväksyntää, vaan ilmaisevat halunsa sanomalla haluavansa vain naisen elintä?
Ihmetyttää.
Miksi suomalaiset miehet
10
430
Vastaukset
......hmmm...
...hömmm...
.....mjoo....
Kyllä sitä nii mieluusti sanoo kourivansakin mielellänsä. Sehän on sama asia ku naisten halipula.- MMies
Aika heikko tsägä vois käydä baarissa tuolla litanialla.
*veikkaa* alkoi tuntua tuonkaltaista ajatusten kulun nykyhetkisen ajatusjuoksun dilemana?
- ZX 6 R
monta kertaa olen kertonut pitäväni hellyydestä,kosketuksesta,läheisyydestä ja rakastamisesta. Elin kulkee naisen mukana. Miksi ei saa haluta? Seksi on osa sitä miehen ja naisen välistä rakkautta. Fyysistä. Henkistä. Molempia tarvitaan.
Sitten,kun ei vehkeet pelitä pidellään kädestä ja pussaillaan. Siihen pystytään vanhanakin. ;D - lesti---
"sanoa haluavansa hellyyttä, rakkautta, toisen kosketusta ja toisen hyväksyntää"
Koska ilman noita pystyy elämään varsin hyvin
jos saa säännöllisesti ja usein seksiä kauniilta nuorilta naisilta.- mutta voisiko muuta odottaa...
Omat seksuaaliset paineet voi helposti purkaa itse.
- ,............
mutta voisiko muuta odottaa... kirjoitti:
Omat seksuaaliset paineet voi helposti purkaa itse.
kuin kaunis nuori nainen.
- kertoa
,............ kirjoitti:
kuin kaunis nuori nainen.
miksi se ei ole sama asia?
- cookos
tää voi olla siis suurin ongelma elämässä! Mies ei voi/osaa/kehtaa/uskalla/viiti sanoo mitään hellää ja huomaavaista, vaan se jää siihen "annatko pillua, ai ett, no ei ois mieli tehnytkään"-spiikkiin,joka ei johda mihinkään ja nainen jää siihen sitten potemaan huonoo omatuntoa, kun mies ei osaa käsitellä naista tai ei viiti.
Onkohan tää miten yleistä suhteessa? ja toisesta kuitenkin välittä ja mieskin välittää..mistä sen hellyyden sais kaivettua miehestä esiin!- tuotakiN
eli onko miehellä joka haluaa seksiä naiselta sittenkin tunteet mukana, mutta ei uskalla myöntää??
eli onko seksisuhteessa sittenkin muutakin, miehen puolelta??
hyviä kysymyksiä!!
itse en ole koskaan ymmärtänyt miten seksiä voi harrastaa ilman tunteita! en tiedä, ehkä miehet siihen jotenkin kykenee...???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525632Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "692701Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181980No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371816Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1561808- 191743
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5150881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah64946