Miksi täällä suureltaosin

????

naiset on aina heittämässä ukot kartanolle jos hiukanki vastustaa yhteiselo, miksi näin ja yllytetään toisiakin tekemään samoin.

37

1589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

palstan neitoset.
      Mutta antavat sentään meille ukoille mahdollisuuden ruinata.

• pöpöti

älä viitti. Jos sulla on tommonen periaate: ruinaus ja mahikset, niin mee nuorten sivuille.Tai avaa uus keskustelu. Jos ei kiinnosta jutella asioista mitkä on tapahtunut...????se siinä.ja peiliin. lasten kanssa ei leikitellä

• hauskaa*

lyödä lyötyä ja tuntea itsensä vahvaksi.

• En minä ainakaan omaani aio heittää mihinkään enkä yllytä ketään muutakaan. Jokainen saa itse päättää heittämisensä. Jospa ei siis kannata vastustaa sitä yhteiseloa niin on kivaa sitten yhdessä.

• niitä heikkoja ovat

Kun karmeessa itsesäälissä kerjätään myötätuntoa muilta saman kohtalon käynneiltä.
      Luulis suomalaisen naisen olevan sen verran fiksu,ettei huonoa oloaan täällä itke.

• Kyllä täällä saa itkeä ja pyytää myötätuntoa. Ja mikäs sen paremmin toista ymmärtää, kuin joku joka on saman kokenut. Vai etkö kestä toisen itkua?

• pöpöti

ei kerjätä. tehän täällä enemmän valitatte ja kerjäätte. ai sori, unohdin; te ootte vaan miehiä. sullekin:ota peili käteen ja tsiigaile ittees. Jos uskallat, sano et mä oon hyvä jätkä, oli mitä oli, tulee mitä on tullakseen.???Siis, miksi sinä ruinaat ja panettelet naisia jotka ovat jo katsoneet peiliin!!!!!

• Pirre*

niinkin, että sanat on suuremmat kuin aikeet.

Ja, tuskin ero on ollut kenellekään ihan helppo ratkaisu.

• eikö totta?

täällä on niin hauskaa lukea tälläisiä pikkuisen naisellisia kärvistelyjä :DD

• HTZA

täällähän saa kokea uskomattoman määrän edellisistä naisistaan, hienona kokoonpanona.
        Sen vuoksi useimmat "vanhuusliitot" eivät oikein toimi.
        Molemmat osapuolet ovat liian kokeneita, mikään lirkuttelu tai hellittely ei mene läpi.
        "Joo, älä yritä, olen kuullut ton jo monta kertaa".
        Ja kun avaat käsivartesi kutsuvasti, ja toinen liukuu syliisi, tulee tunne että: "Aika sulavasti, mistähän se on sen oppinut?"
        Samasta syystä täällä kärvistellään, houkuttelu jää vähemmälle, kun kyllästyttää vanhat jorinat.

Jokunen, "yhden miehen" -leskirouva on tietysti, herkullinen, poikkeus.

Koskee tietysti miehiäkin.

• MUTSIVAAN
        HTZA kirjoitti:

täällähän saa kokea uskomattoman määrän edellisistä naisistaan, hienona kokoonpanona.
        Sen vuoksi useimmat "vanhuusliitot" eivät oikein toimi.
        Molemmat osapuolet ovat liian kokeneita, mikään lirkuttelu tai hellittely ei mene läpi.
        "Joo, älä yritä, olen kuullut ton jo monta kertaa".
        Ja kun avaat käsivartesi kutsuvasti, ja toinen liukuu syliisi, tulee tunne että: "Aika sulavasti, mistähän se on sen oppinut?"
        Samasta syystä täällä kärvistellään, houkuttelu jää vähemmälle, kun kyllästyttää vanhat jorinat.

Jokunen, "yhden miehen" -leskirouva on tietysti, herkullinen, poikkeus.

Koskee tietysti miehiäkin.

syliin ihan tosta noin vaan mieskään. Kun tällanen vanha rousku yrittää miestään viekotella: pitääkö siinä koko ajan roikkua, älä soittele joka puolen tunnin välen (aikaa mennyt jo yli kolme tuntia). Tuntuupa hyvältä, illalla vuoteeseen menon yhteydessä tulee : ai niin, sullehan PITÄÄ antaa se HYVÄNYÖNSUUKKOJAAILAVJUU. Olehan siinä sitten houkutteleva kun miehen ajatukset ovat jossain, ties missä ja muualla. Kuitenkin kun yrittää pitää liittoa kasassa puhumalla, viekoittelemalla (mm. uusi yöasu) toinen ei huomaa, ei puhu eikä pukahda.

• HTZA
        MUTSIVAAN kirjoitti:

syliin ihan tosta noin vaan mieskään. Kun tällanen vanha rousku yrittää miestään viekotella: pitääkö siinä koko ajan roikkua, älä soittele joka puolen tunnin välen (aikaa mennyt jo yli kolme tuntia). Tuntuupa hyvältä, illalla vuoteeseen menon yhteydessä tulee : ai niin, sullehan PITÄÄ antaa se HYVÄNYÖNSUUKKOJAAILAVJUU. Olehan siinä sitten houkutteleva kun miehen ajatukset ovat jossain, ties missä ja muualla. Kuitenkin kun yrittää pitää liittoa kasassa puhumalla, viekoittelemalla (mm. uusi yöasu) toinen ei huomaa, ei puhu eikä pukahda.

joku sellainen mikä tehosi ennenkin.
        Nätti ja lyhyt mekko, ilman liivejä, toimi takapenkillä, eikö vain?
        Nyt voisi viedä sen vaaleanpunaisen, tikkitäkki-aamutakin roskiin.
        Ja kun ei ole enää näyttää kun yksi, kannattaa lenkkeillä ettei se huku sinne vatsan alle.
        Ja sitten, jotain helposti liukuvaa pitsiä, eikä heti saunan jälkeen, etteivät verisuonet korostu.
        Jos korostuu, niin silkkiset Stay-upit, ei mikään ole niin mukavan tuntuista kun reittä pitkin valuva käsi?
        Ja lenkkeillään, että löytyy sellaiset jotka mahtuvat koipiin.

• MUTSIVAAN
        HTZA kirjoitti:

joku sellainen mikä tehosi ennenkin.
        Nätti ja lyhyt mekko, ilman liivejä, toimi takapenkillä, eikö vain?
        Nyt voisi viedä sen vaaleanpunaisen, tikkitäkki-aamutakin roskiin.
        Ja kun ei ole enää näyttää kun yksi, kannattaa lenkkeillä ettei se huku sinne vatsan alle.
        Ja sitten, jotain helposti liukuvaa pitsiä, eikä heti saunan jälkeen, etteivät verisuonet korostu.
        Jos korostuu, niin silkkiset Stay-upit, ei mikään ole niin mukavan tuntuista kun reittä pitkin valuva käsi?
        Ja lenkkeillään, että löytyy sellaiset jotka mahtuvat koipiin.

ei oo koskaan ollutkaan ns. aamutikkitakkitäkkiä jonka alle olis pitänyt piilottaa massu. Lenkkeilen, aina lenkkeillyt sen verran et mahdun, valitettavasti, niihin vaatteisiin joita käytin ennen poikani syntymää, et sillein. Hyvä toisaalta, ei mee rahaa muuhun kun kirppareille, ja muotihan aina toistaa itseään. Lärvikin on vielä suht kunnossa. Pikkasen meikkiä silloin tällöin varojen salliessa, ravintolakäyntiin. Luonnon helmassa ei tartte kusettaa kuin koiraa.Olen edelleenkin "luonnonlapsi" ilman rintsikoita; toisten mielestä roikkuu ja toisten mielestä ei. Itsekritiikki on aina paikallaan kuitenkin:mm. kun on lähdettävä viralliseen tilaisuuteen, silloin väkipakolla sonnustaudun rintsikoihin. Heti kun on mahdollisuus irrottautua "kannattimista", eikun veke. Mieluummin haluan "omalta" siipaltani hyväilyjä ilman mitään krumeluureja.

• HTZA
        MUTSIVAAN kirjoitti:

ei oo koskaan ollutkaan ns. aamutikkitakkitäkkiä jonka alle olis pitänyt piilottaa massu. Lenkkeilen, aina lenkkeillyt sen verran et mahdun, valitettavasti, niihin vaatteisiin joita käytin ennen poikani syntymää, et sillein. Hyvä toisaalta, ei mee rahaa muuhun kun kirppareille, ja muotihan aina toistaa itseään. Lärvikin on vielä suht kunnossa. Pikkasen meikkiä silloin tällöin varojen salliessa, ravintolakäyntiin. Luonnon helmassa ei tartte kusettaa kuin koiraa.Olen edelleenkin "luonnonlapsi" ilman rintsikoita; toisten mielestä roikkuu ja toisten mielestä ei. Itsekritiikki on aina paikallaan kuitenkin:mm. kun on lähdettävä viralliseen tilaisuuteen, silloin väkipakolla sonnustaudun rintsikoihin. Heti kun on mahdollisuus irrottautua "kannattimista", eikun veke. Mieluummin haluan "omalta" siipaltani hyväilyjä ilman mitään krumeluureja.

ja fiksu, olet.

• samaa

olen ihmetellyt, ja sitten samat ulisee, että mistä niitä miehiä löytyy. Monesti kuulee naisten sanovan, että valitsinkohan väärin, miehiltä tämän kuulee harvemmin. Valintakertoja ei näytä kovin montaa kertaa kuitenkaan olevan.

• MUTSIVAAN

itse olet jo tehnyt, muuta kun ulissut. Peilin eteen.

• tarvitse
        MUTSIVAAN kirjoitti:

itse olet jo tehnyt, muuta kun ulissut. Peilin eteen.

mennä peilin eteen. Tapoihini ei kuulu ulista, koska sillä ei mitään saa muuta, kun itsensä naurunalaiseksi. Ja mitä aihetta minulla on ulista, koska tulen toimeen varsin hyvin. Ainoa asia, jonka kanssa voisin möhliä itselleni vaikeuksia on nainen, että se siitä. Hyvää Vappua

• MUTSIVAAN
        tarvitse kirjoitti:

mennä peilin eteen. Tapoihini ei kuulu ulista, koska sillä ei mitään saa muuta, kun itsensä naurunalaiseksi. Ja mitä aihetta minulla on ulista, koska tulen toimeen varsin hyvin. Ainoa asia, jonka kanssa voisin möhliä itselleni vaikeuksia on nainen, että se siitä. Hyvää Vappua

TUNNUSTIT JO NÄIN JULKISESTI... OMAN """MIEHISYYTESI"...JA, PERKELEHN SAVVOO, TAI MITTEE SE OL TAI TÄN KARJLAA PÄI, KYLHÄSIE MEIJÄT TOSI HÄJYT JÄTKÄT, AKAT KAANOOLOOS TULHAHAN. SOON TOSI. ELÄ SIE SÄIKÄHÄ, MIE VOIN HEVOSEN KA SUT TULLA HAKKOO, SIIS HEVOSEEL, EI MITTEE SILLEI NIIKO TUOLT PUOLELT, JOS SIE EHTISIT, SIIHEN EHKEN LAUTTOON,. KYL MYÖ TÄL SINNUU VARTTOELLAAN,.SIANSAKSAAKUNONASUNUTSIELLÄSUNTÄÄLLÄILMANPILKKUJAJAPISTEITÄ

• niin paha
        MUTSIVAAN kirjoitti:

TUNNUSTIT JO NÄIN JULKISESTI... OMAN """MIEHISYYTESI"...JA, PERKELEHN SAVVOO, TAI MITTEE SE OL TAI TÄN KARJLAA PÄI, KYLHÄSIE MEIJÄT TOSI HÄJYT JÄTKÄT, AKAT KAANOOLOOS TULHAHAN. SOON TOSI. ELÄ SIE SÄIKÄHÄ, MIE VOIN HEVOSEN KA SUT TULLA HAKKOO, SIIS HEVOSEEL, EI MITTEE SILLEI NIIKO TUOLT PUOLELT, JOS SIE EHTISIT, SIIHEN EHKEN LAUTTOON,. KYL MYÖ TÄL SINNUU VARTTOELLAAN,.SIANSAKSAAKUNONASUNUTSIELLÄSUNTÄÄLLÄILMANPILKKUJAJAPISTEITÄ

sovinistisika, että voin näin vappuna miehisyyteni tunnustaa, enkä edes häpeä sitä. Äitienpäivänä pysyn täältä pois tunnelmaa rikkomasta.

• MUTSIVAAN
        niin paha kirjoitti:

sovinistisika, että voin näin vappuna miehisyyteni tunnustaa, enkä edes häpeä sitä. Äitienpäivänä pysyn täältä pois tunnelmaa rikkomasta.

ole sinä vaan. VAIKO sinä VAAN.Mua ei tosiaankaan rassoo teittin kielän kiäntö tae viäntö. OLEN HYVILLÄNI, OLEN VIELÄ ..niinku pohjolaest sanooo, HENKIIS JA OMIS KENKIIS, ja jos sinä minun kenkihin ryökailet, sit tierät mis meirän pelloot, ja sieltä ihtes löyrät...EI AKATEEMINEN MUT, KUITENKIN OON JA SILLEIIII....

• pöpöti/MUTSIVAAN
        niin paha kirjoitti:

ONNEKSI OLKOON NIILLE KAIKILLE, JOTKA OVAT VIELÄ ÄITEJÄ. PAHA AIKA MULLE, MUT PYSTYN KUITENKIN NAUTTIMAAN TOISTEN ONNESTA, HALAUKSISTA, PIKKUISTEN SUUKOISTA. KATKERA MUTTA KUITENKIN ON IHANAA KATSOA KUINKA MULLAKIN OLIS VOINUT OLLA. OLEN VIELÄ JA ELÄN.

• pöpöti/MUTSIVAAN
        MUTSIVAAN kirjoitti:

män toi siu juttuis. eläkä sie hättäile vaik koetattii ollakkii niin häjy, eikä minua pelota, senkö tulethen hakkoon

• olet täällä
        pöpöti/MUTSIVAAN kirjoitti:

män toi siu juttuis. eläkä sie hättäile vaik koetattii ollakkii niin häjy, eikä minua pelota, senkö tulethen hakkoon

herkistellyt. Pitäskö minun tuhon jotakin vastata. Tämmösen, joka on niinkun norsu posliinikaupassa. Joka askeleella sirpaleita tulee, ja ne sirpaleet ei tuo onnea kenellekkään. Nyt olen ajatellut elellä sillälailla, että mulla on liinukkaharja ja nappuliratahat ja ite pidän suitsista kiinni. Hakemaan en pääse, kun vappusimaan tipahti vahingossa liian paljon hiivaa, ja nyt oli lämmin päivä, kyllä sima maistui.

• pöpöti/MUTSIVAAN
        olet täällä kirjoitti:

herkistellyt. Pitäskö minun tuhon jotakin vastata. Tämmösen, joka on niinkun norsu posliinikaupassa. Joka askeleella sirpaleita tulee, ja ne sirpaleet ei tuo onnea kenellekkään. Nyt olen ajatellut elellä sillälailla, että mulla on liinukkaharja ja nappuliratahat ja ite pidän suitsista kiinni. Hakemaan en pääse, kun vappusimaan tipahti vahingossa liian paljon hiivaa, ja nyt oli lämmin päivä, kyllä sima maistui.

viesti. sait ajatukseni muualle kuin omaan napaan. tosi hyvä juttu että sinäkin olet olemassa. eikö vain.

• pistän
        pöpöti/MUTSIVAAN kirjoitti:

viesti. sait ajatukseni muualle kuin omaan napaan. tosi hyvä juttu että sinäkin olet olemassa. eikö vain.

Sinulle tällaisen tarinan, ettei jutut karkaa aloituksesta kovin kauaksi.
        Ihminen on viisas otus, luulee tietävänsä kaiken, mutta joissain asioissa kannattaisi ottaa oppia kurjista, kurki on yksi-avioinen lintu, joka toisen kuoltua elää loppu elämänsä yksikseen.
        Lähistöllä pyörii kurkipariskunta, tämä kuuluu niiden reviiriin. Viime kesänä pesintä epäonnistui,siinä ne sitten kävelivät lopun kesää tyhjän panttina, Sitä tällainen jöröjukkakin katseli välillä haikeana, kuinka sopuisasti ne siinä elelivät muutaman metrin välein, jos toinen jäi pensaan taa muutamaksi sekunniksi, niin toinen hyppäsi ilmaan pari metriä katsomaan. Syksyllä ne nousivat johonkin auraan, ja lensivät etelään.Ajattelin, vieläkö ensi keväänä tavataan, mutta niin oli, lumien vielä maassa ollessa lumella kahdet kurjenjäljet, ja niin näyttää niiden elämä jatkuvan sopuisasti kuin ennenkin.
        Parin kilometrin päässä kulkee yksi kurki, siltä on kaveri jäänyt jonnekin. Mutta sekin elää, elämäänsä, yksin. Niin myös minä olen ajatellut, elää .

• tasan ei käy onnen lahjat

Miehet viihtyvät omien kotihirviöidensä kanssa paremmin? Eivät älyä lähteä, kun luulevat kaikkien naisten olevan samanlaisia, koska se kotihirviökin sanoo niin.

• syysunelma

miestenkin kirjoittamaa vastaavaa kirjoitusta löytyy. Tuossa alempana yksikin neuvoja kyselee - meiltä naisilta kai sitten.

Jos hyvän on saanut, niin miksi vaihtaisi tai heittäisi pihalle? Katkeroitua osaavat molemmat, niin miehet kuin naisetkin.

Onhan naisilla mistä valita. Eihän sitä tiedä, jos se rakkaus roihahtaa vaikka marketin kassajonossa. Yksinäisen miehen tunnistaa siitä, että ostoskärrissä on paljon kaljaa ja vähän ruokaa.

• yksinasuvat

miehet kaljottele. Ja tuskin mikään roihuaa marketin kassajonossa. Monet ikäiseni naiset ovat jo niin huonokuntoisia, että tarvitsevat piakkoin rollaattorin, sellaisten valintamahdollisuus on aika pieni.

yksinasuvat kirjoitti:

miehet kaljottele. Ja tuskin mikään roihuaa marketin kassajonossa. Monet ikäiseni naiset ovat jo niin huonokuntoisia, että tarvitsevat piakkoin rollaattorin, sellaisten valintamahdollisuus on aika pieni.

Samat tunteet kuin teinillä, mutta valintamahdollisuudet - olemattomat. Hyvin epätodennäköistä, että yhtään missään kävelee yhtään mitään vastaan. Pettymysten todennäköisyys senkun kasvaa siinä, missä ikää kartuu lisää ja aina se tekee yhtä kipeää.

Katsopa naisen silmin treffipalstoja: Ikätoverit etsivät nelikymppisiä. Toisaalta: Ei ole vaivan arvoista, jos kumppaneita etsitään kuvastoista.

• katsoa
        tasan ei käy onnen lahjat kirjoitti:

Samat tunteet kuin teinillä, mutta valintamahdollisuudet - olemattomat. Hyvin epätodennäköistä, että yhtään missään kävelee yhtään mitään vastaan. Pettymysten todennäköisyys senkun kasvaa siinä, missä ikää kartuu lisää ja aina se tekee yhtä kipeää.

Katsopa naisen silmin treffipalstoja: Ikätoverit etsivät nelikymppisiä. Toisaalta: Ei ole vaivan arvoista, jos kumppaneita etsitään kuvastoista.

naisten silmin, kun en omista sellaisia. En ole treffi-palstoja muutenkaan katsellut. Olen vain sitä mieltä, että kannattaako sitä prinssiä tai prinsessaa niin kovasti haikailla, kun viiskymppisissä ei niitä kuitenkaan taida unelmien sellaista olla. Mitä turhaan pettymään, tyytyy siihen mtä on ja elää sen mukaan. Onni se on sekin.

katsoa kirjoitti:

naisten silmin, kun en omista sellaisia. En ole treffi-palstoja muutenkaan katsellut. Olen vain sitä mieltä, että kannattaako sitä prinssiä tai prinsessaa niin kovasti haikailla, kun viiskymppisissä ei niitä kuitenkaan taida unelmien sellaista olla. Mitä turhaan pettymään, tyytyy siihen mtä on ja elää sen mukaan. Onni se on sekin.

Toisaalta: Silloin kun vähiten odottaa, voi aivan hyvin - vaikka siellä kassajonossa rakkauskin roihahtaa. Ja voi joutua kohtaamaan pettymyksen, vaikkei sitä olisi hakenutkaan. Voihan siinä tietysti hyvinkin käydä jollekin joskus, mutta ei kannata odottaa liikoja. Uutta nuoruutta ei enää tule. Pitää silti vaan uskaltaa elää, kävi miten kävi tai ei mitenkään.

Eroihin taas voi olla vakaviakin syitä, joista ulkopuoliset eivät tiedä mitään. Ei ole niin yksiselitteistä miksi.

• ei..
        tasan ei käy onnen lahjat kirjoitti:

Toisaalta: Silloin kun vähiten odottaa, voi aivan hyvin - vaikka siellä kassajonossa rakkauskin roihahtaa. Ja voi joutua kohtaamaan pettymyksen, vaikkei sitä olisi hakenutkaan. Voihan siinä tietysti hyvinkin käydä jollekin joskus, mutta ei kannata odottaa liikoja. Uutta nuoruutta ei enää tule. Pitää silti vaan uskaltaa elää, kävi miten kävi tai ei mitenkään.

Eroihin taas voi olla vakaviakin syitä, joista ulkopuoliset eivät tiedä mitään. Ei ole niin yksiselitteistä miksi.

kannata odottaa, mutta onnea kuitenkin sinne kaupan kassajonoon. Jos tuosta voi päätellä, että olet nainen, niin älä hyvä ystäväni katsele sellaisia, joilla on paljon kaljaa. Et Sinä niistä saa kuin ongelmia itsellesi. Tuossa ylempänä mainitsit, että yksinäisillä miehillä paljon kaljaa ja vähän ruokaa, voi olla niinkin, mutta ei aina.

• mies*

kertakäyttöyhteiskunta. Mitään ei osata/ymmärretä korjata/pitää kunnossa. Mikään ei ole liian arvokasta kyllästyttyä pois heitettäväksi.

• tiedä,

ei ole ollut meitin perreessä puhetta ukkojen eikä akkojen ulkoistamisesta.

• tsuhnaiivana

Suomihan haluaa ulkoistaa isyyden. EU:n yhtenäistäessä avioliittolainsäädäntöään haluaa Suomi erivapauden: Suomen lakiin ei haluta mainintaa puolison uskottomuudesta eroon vaikuttavana tekijänä. Tällä halutaan taata se, että lapset edelleenkin jäävät erossa äidille. Tällä tavalla mahdollistetaan isyyden ulkoistaminen ja miehelle jää pahimmissa (yleistyvissä) tapauksissa vain sponsorin rooli. Sitä sanotaan moderniksi pohjoismaalaiseksi lainsäädännöksi.

• tsuhnaiivana

eli tarkemmin: modernia pohjoismaista tasa-arvodemokratiaa. Se on maan tapa. Meinaan se, että mies on se, joka joutuu lähtemään. Ainakin silloin, jos on pieniä lapsia. Ja asenne tuntuu iskostuneen myös ikänaisten päähän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1374
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      52
      1316
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1095
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      119
      1035
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      65
      677
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      162
      634
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      538
    9. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      505
    10. Valehtelu

Oletko valehdellut kaivatullesi?
      Ikävä
      71
      483
    Aihe