Siis kuka ihme on laittanut pystyyn tollasen strippariluolan kasperiin?
Eikö kasperilla ole jo muutenkin ihan tarpeeksi mainetta ilman tommostakin.
Sijaitsee kasperin lämpökeskuksen rakennuksessa.
Red Room kasperissa
40
28768
Vastaukset
- aaaaaaaaaaaaaaaaaa
onkos kukaan käynyt vielä kyseisessä paikassa? ihmetyttää
Kasperi kun on muuttunut huumevapaaksi alueeksi, on ihmisten etsittävä uusia tapoja stimuloidakseen aivojaan. Mikään ei stimuloi aivoja reippaammin kuin suonikohjujen raiskaamat kintut, joiden päässä tasapainoilee raskausarpien koristama kroppa. Antakaa meidän kasperilaisten nauttia viattomista huveistammme. pliis :D
- nauttia omin
käsin onneen...
- Kuriton Tinksuliini
mave kirjoitti:
mutta sun paheesi on kielletty rikoslaissa.:D
Mavee, hei mavee
- kuin Ketola
on laittanut rahoittaakseen elämäänsä sen paikan pystyyn.Kuulin,että riminaaleille ja muille lypsettäville paikka on tarjolla.Kasperissahan niitä piisaa.
- autohuijaus....
tää ketola on kaltereiden takana, tais saada pari vuotta taas lusittavaa hiljakkoin.
- juki
joko olet käynyt, kun tiedät noin hyvin
- oo käynyt kun
pelkäävät niitä tyrmäystippoja ym.lompsan kans ei kannata mennä,kaikki ne kynii jopa alushousut.
- käynyt
oo käynyt kun kirjoitti:
pelkäävät niitä tyrmäystippoja ym.lompsan kans ei kannata mennä,kaikki ne kynii jopa alushousut.
Ja olin ihan tyytyväinen. Nätti Suomalainen tyttö oli ja mä sain ainakin rahoilleni vastinetta.
Tyrmäystipoista en tiedä, kun siellä ei mitään juomia ollut tarjolla. Ja ainakin minun lompakko pysyi tallessa.
Menen kyllä uudelleen. - .,.,.,.,.,.,
käynyt kirjoitti:
Ja olin ihan tyytyväinen. Nätti Suomalainen tyttö oli ja mä sain ainakin rahoilleni vastinetta.
Tyrmäystipoista en tiedä, kun siellä ei mitään juomia ollut tarjolla. Ja ainakin minun lompakko pysyi tallessa.
Menen kyllä uudelleen.Sanoo ite paikan rahat kääriväkö?
- Ei...
.,.,.,.,.,., kirjoitti:
Sanoo ite paikan rahat kääriväkö?
Voi kun olis mullakin tollanen paikka.
- kasperiin.
Tämähän on vain tervettä kilpailua. Onhan thaimaalainen hieromalaitos toiminut jesperin tiloissa jo vuosikaudet. Eikä se ole häirinnyt ketään Kasperilaista. Päinvastoin:).
- -----------------------
No siinäkin voi olla tietty vähän työntekijöiden tasosta kysymys?
- kuriton tiksuliini
No mutta nyt on sullaki mahdollisuus nähdä striptease viihdettä, edes kerran elämässä..haahahahahahahhahaha
- MANTSAKIN
Asun täs ihan vieres, eikä sieltä paljon häiriötä tuu. En oo kyllä ikinä nähny kenenkään menevän sisään,mutta ulos on tullut vähän lihavempia naisia.
- energian jakelua tämäkin
Hienoa, että lämpöä jaetaan näin laajemmalla pohjalla alueen asukkaille. Onhan siellä kai miehiäkin, jotta asiakkaiden tasa-arvo toteutuu?
Muillakin lämpölaitoksilla oppimista!
Onkohan myös hankintakilpailu suoritettu EU:n vaatimalla tavalla?- Sähkö halpenee
Menkää poijaat kattoon, jotta saarahan hiukan
halevanpaa sähkyä.
Mitä siinä arvuutteloo.
- Kasperin lämpö
on , antanut tilat tallaiseen käyttöön? Onko luvattu laittaa putkiliike?
- Viikinki79
Mainehan siinä menee, mutta kunnia sen kun kasvaa...
- R12
onkos nämä paikat vielä kasperissa olemassa ja kumpaa suosittelette
- tytti-89
Heikosti on asiat, jos täytyy ruveta kropallansa tekeen rahaa. Käyttävät parat ittiänsä hyväksi ja myöhemmin on maine kokonaan mennyt. Kuka tervejärkinen alkaa olla akan kanssa, joka on ns kaikille tuttu. En voi muuta sanoa, muuta kuin että STRIPPAUS ON AIVAN SAMA ASIA KUIN ITSENSÄ MYYMINEN ELI HUORAAMINEN. EI TERVEJÄRKINEN ALA NOIHIN PUUHIIN.
- tban
Minä olisin stripparin kans ku ne on niin hyvännäkösiäkin. Ja mitä se ny haittaa onko strippari jos on muutenvaan mukava ja hyvä luonne.
- Q*mies
Kateellinen olet, kun sun katsomisesta ei kukaan maksaisi!
- ....!
Eipä olis ainakaan perus suomalainen lahna... Vaikka onhan noita vähemmän kauniitakin rippareita...
kaikkihan nuo nyky ihmiset miehet ku naisetki kaikkien tuttuja eipä oo ehtaa koloa näkynyt miullekaan.
- marko_vnt
Olen seurustellut kahden stripparin/huoran kanssa ja pakko sanoa että ei moiti yhtään, pitää huolta itsestään ja siitä että on seksikäs koko ajan... ja siis tälläkin hetkellä oon suhteessa stripparin kanssa... Ja lisää hyvää että ei ujostele olla seksikäs julkisesti, varsinkin bileet on upeita kun porukassa on muutama alan ihminen... ;)
- jussikone
Olet tytti89, luultavasti olet läski ja persjalkanen joka on onnesta soikeena, jos joku viitsii polkea.
Jos strippaus on huoraamista, niin on sitten mallien työkin sitä.
Kaikki huorat eivät ole kampaajia eikä kaikki kampaajat huoria. Huorat on omenahotellissa. - hgdhfdhgdjd
jussikone kirjoitti:
Olet tytti89, luultavasti olet läski ja persjalkanen joka on onnesta soikeena, jos joku viitsii polkea.
Jos strippaus on huoraamista, niin on sitten mallien työkin sitä.
Kaikki huorat eivät ole kampaajia eikä kaikki kampaajat huoria. Huorat on omenahotellissa.Saat kuullostamaan huoraamisen ja huorat jotenkin huonoilta. Mikä tekee siitä huonoa, jos se oli ammattina jo tuhansia vuosia ennenkuin ensimmäistäkään IT-Manageria tms. oli olemassa :)
Ja miksi muutenkaan syyllistää huoria, onhan meillä lakimiehiä ja poliitikkojakin :) Puhutamattakaan alkoholin ja aseiden valmistajista ja myyjistä :) Kyllä huorat vielä aika hyvää ja kunnollista sakkia on. Mutta kuinka joku ALKO:n myyjä esim. nukkuu yönsä, kun työkseen myrkkyjä myy meille muille ihmisille. - eskjdölkjdÖKDJÖK
No ei sullakaan hyvin mene. Yhteiskunnan naisista 90% on "myyny" itseään jossain vaiheessa. Se opitaan jo lapsena ja nuorena, että kivalla naamalla ja hyvällä kropalla saa etuja ja sitä käytetään. Sitten on naisia paljon, jotka on kotiäitejä eli on myyny kroppansa miehen lisääntymistä varten. Ja mies taas vaihtaa ilolla palkkaansa siihen, että saa jälkikasvua ja hyvällä säkällä joskus jopa seksuaalista tyydytystä ja parhaassa tapauksessa se nainen on myyny miehelleen jopa kätensä ja aivonsa eli kokkaakin.
Taidatkin tytti olla pohjimmiltasi huora itsekkin. No ei se mitään, minä huoraan aivojani työnantajalleni ja ulkonäöllä ja keskustelulla sitten hankin työpaikalla ja mailmalla etuja. Eilen viimeksi huorasin itselleni paremman paikan junasta, eikä se vaatinut kuin viiden minuutin hymyilyn ja keskustelun VR:n kassatätin kanssa.
- tautitutkimus
laittanut pystyyn ja sinne on pesiytynyt seinäjoen ja maakunnan ongelmajätteet.
- tyytyväunetyhjäpussi
siellä saa... Muutaman kerran oon käynyt rentoutumassa, ja varmasti menen vielä uudelleenkin....
SUOSITTELEN!!!- niskatkin jumis
ens vkolla?
Onko kukaan käynyt katsomassa, että millanen tyttö toi Anniina on?? - täitä
niskatkin jumis kirjoitti:
ens vkolla?
Onko kukaan käynyt katsomassa, että millanen tyttö toi Anniina on??saastainen että pyörrin ovelta. Pohjanmaan miehiä aliarvioidaan kun noin ryyppöjä on tarjolla.
- TietämätönKasperista
Siis mikä se Red room niinku oikeesti on? Strippiluola? Thaihierontapaikka? Ravintola? Pordelli? Kapakka? Ikkunoista ei näe sisään kun edessä on punaiset verhot joten vaikuttaa vähän arveluttavalta paikalta, enkä ole viitsinyt sisälle asti mennä kurkistamaan.
On paikka kuitenkin tainnut menestyä ihan kohtalaisen hyvin, kun on vieläkin pystyssä. - ilonpilaaja
eipä ole enää pystyssä :)
- joo o
onko kallista vai pitäiskö hommata muija
- Vedä käteen
Etkö tampio ymmärrä tai osaa lukea edellistä puolivuotta sitten jätettyä viestiä.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292835- 951079
- 58921
- 66885
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6867olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26857Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65814Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75744Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136739