Tarvitsenko esivahvistimen jos haluan liittää kitaran mini-hifi sarjan audio in-liittimeen? Liittimessä on rca-pistokkeet oikea/vasen. Piuha on kitaran ja stereoihin väliin, mutta ääntä ei kuulu.
kitara stereoihin
7
1289
Vastaukset
- minä
Periaatteessa ääntä pitäisi kyllä kuulua, mutta aika hiljaa ja luultavasti mukavien suhinoiden kera. Kyllä esivahvistin on aika tärkeä olla. En ole kylläkään itse kokeillut kitaralla, mutta näin se on ainakin mikrofonien kohdalla.
- ?mä?
Eli onko mahdollista laittaa kitaravahvistimen kuulokeliitännästä stereoiden vahvistimeen? Onko mitään haittaa, kun peloteltiin että kaiuttimet voivat särkyä?
- Anonyymi
?mä? kirjoitti:
Eli onko mahdollista laittaa kitaravahvistimen kuulokeliitännästä stereoiden vahvistimeen? Onko mitään haittaa, kun peloteltiin että kaiuttimet voivat särkyä?
Joo siis ei
- Metalman
Ei se hyvää tee jos laitat kitaran stereoihin. Kaiuttimet menee paskaks. (kokemusta on)
- ?mä?
Jos kerran muilla on omakohtaisia kokemuksia, niin en varmaankaan tule liittämään skittaa stereoihin....kiitoksia tiedosta!
- Anonyymi
Ei mene paskaksi. Olen monta kertaa äänitellyt omaa soittoa stereoitten c-kasettidekillä kytkemällä kitara-combon sen kuulokeliitännästä stereoiden AUX-liitäntään. Ja hyvin toimii. Ainut vika vaan, että kitaravahvistimesta pitää vääntää nupit täysille, että kuuluu yhtä kovaa kuin esim. radio. Ja se kannattaa sitten muistaa irti plugatessa, koska muuten tulee h*lvetillinen'' melu .
t. Oolofi-83 - Anonyymi
Vaikka jo vähän vanha keskustelu. Kokeillahan tuo piti ja hajosi se stereovahvistin. Kajarit kyllä kesti. Korjaaja vähän ihmetteli millä olin saanut kelan palamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2074056
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921936Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek301622- 1651412
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251306Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121160Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1001158- 391142
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291103Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.91052