Mielettömän siistiä on päästellä polkupyörää jyrkkää kalliota pitkin alas!! Kuvitelkaa mitä pyörälle tapahtuu kun se mäjähtää kallioo alas johkin puuhun tai kiveen! Damagee tulee ja se on ihan huippua! Sit taas kivutaan ylös - mikä on homman rasittavin puoli - ja viskataan pyörä taas tuhoon!! Lommoja tulee runkoon ja metalli vääntyy! Tietysti välillä täytyy pyörää vähän huoltaa ettei leikki lopu lyhyeen. Pahimmat paikat vaurioitumaan on lähinnä renkaat ja niiden kiinnityskohdat.. Usein renkaat lentelee pitkin mettiä kun pyörä paiskautuu kivikkoon! Täytyy vaan sinnikkäästi jaksaa kiinnittää renkaat ja toivoa viritysten kestävän!! Päästely-paikkaa kannattaa myös välillä vaihtaa ettei homma ala kyllästyttään! Useita pyöriä on jo kyllä vuosien mittään tuhoutunut mutta se ei menoa haittaa! Eli kaikki joukolla pyöriä päästeleen niin saa nauraa!
Päästelemisiin!!! T: J&P
MIELETTÖMÄN SIISTIÄ!!!
Katsokaa!!
3
568
Vastaukset
- Tohtori Tökerö
..m-mmi-mfi-nä..ko-ko-keilin tuota juuri ässhken..pi-piti kysymäni..et..tä menik..ö shhe nyt i-ihan oikei-n ku-kun o-olin i-itse sen py-pyörän mu-mukana...
- Luikku-myyjä
Että sä tohtori oot tyhmä!!!!! Ei juma miten tyhmä!!!! siis T Y H M Ä ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Ymmärrät noin upean harrastuksen ihan helvetilleen!!!
- Tohtori Tökerö
Luikku-myyjä kirjoitti:
Että sä tohtori oot tyhmä!!!!! Ei juma miten tyhmä!!!! siis T Y H M Ä ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Ymmärrät noin upean harrastuksen ihan helvetilleen!!!
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770