Kirppiksiä kemissä?

KirppuEve

Mihin Kemin kirppikselle kannattaa viedä tavaroita myyntiin? Lähinnä nuorten vaatteita. Missä menee hyvin kaupaksi? Varastetaanko tavaraa? Vieläkö VHS-videoita joku ostaa?
Kertokaa omia kokemuksianne ja hintatietoja mitä pöytävuokrat maksaa.
Kiitos jo etukäteen!

17

1777

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee mieleen

tai ainakin itse tykkään käydä siellä ja saattaa sieltä tavaraa toki häipyäkin, mutta itse kun olen myynyt, olen arvokkaimpiin laittanut hälyttimen. Kannattaa välttää ylihinnoittelua, mieti paljonko olisit itse valmis maksamaan tavarasta joka on käytettyä. Ja niistä vhs kaseteista, olen kyllä ostanut yhä niitä, varsinkin lasten elokuvia ja piirrettyjä.

• XXXXXXXXXZZZZZZZZZZ

yön aikana tavaraa häviä jos ei osta kallista hälytintä!!!!!!!!!

• ...

Viikkotori on hyvä paikka. Itselläni ollut muutaman kerran pöytä siellä ja vaikka pöytävuokra on kova (en ole tosin vertaillut muihin)niin siitä huolimatta aina on jäänyt jotain itsellekin käteen. Tavaraa ei ole omasta pöydästäni hävinnyt. Viikkotorilla käy mielestäni hyvin porukkaa, joten kohtuuhintaiset tavarat menevät hyvin kaupaksi. Jotkut tosiaan ylihinnoittelevat tuotteet niin, ettei niitä kyllä tee mieli ostaa.

Kyllä ihmiset vielä ostavat vhs-filmejä, mutta ei niistä paljoa kyllä viitsi pyytää. Sitten kun pöydän vuokra-aika on loppunut lajittelen tavarat ja roijaan suosiolla sellaiset kamat, joiden en ajattele menevän tulevaisuudessakaan, suoraan kierrätykseen.

Juna-aseman lähellä on muistaakseni myös joku kirpputori, Asemantori? ja Karjalahdelle on kans joskus viimevuoden puolella mielestäni joku. Noista ei sen kummemmin ole kokemuksia, kun ei ole tullut pahemmin käytyä.

• fani,fani

Kirpputori?
        Etsiskelin, vaan ei osunut kohdalle.
        Onko se Prisman lahettyvilla vai...
        ja onko se ihan tavallinen kirppari?

• justiina
        fani,fani kirjoitti:

Kirpputori?

Kaikessa hiljaisuudessa kai lopettanut liike ainakin näytti tyhjältä kun ajelin ohi.

• kuin TK-metalli
        fani,fani kirjoitti:

Kirpputori?

os. Karjalahdenkatu 18. On vain toisella puolella taloa eli sisään mennään vastakkaiselta pitkältä sivulta kuin TK-metalliin. Ei siis kaukana Prismasta. Jos siis tarkoitat tätä Monitarmon myymälää eli kierrätykseen vietyjä, kunnostettuja tavaroita. Kuulemma siellä Karjalahella pitäs toinenkin kirppis olla, mutta sen osoitteesta ei oo tietoa minulla.

• myymala Karjalahdella.
        kuin TK-metalli kirjoitti:

os. Karjalahdenkatu 18. On vain toisella puolella taloa eli sisään mennään vastakkaiselta pitkältä sivulta kuin TK-metalliin. Ei siis kaukana Prismasta. Jos siis tarkoitat tätä Monitarmon myymälää eli kierrätykseen vietyjä, kunnostettuja tavaroita. Kuulemma siellä Karjalahella pitäs toinenkin kirppis olla, mutta sen osoitteesta ei oo tietoa minulla.

En ole tiennyt siita mitaan.
        Mielenkiintoista tutustua jonain paivana sen tarjontaan.
        Onko laadukas tori ja mika on hintataso?

• ...

Juu niinpä taitaa olla, että kyseinen liike on lopettanut. Ajattelinkin, kun siellä sen kerran kävin, että ei välttämättä tule kauaa olemaan pystyssä. No kaikesta huolimatta on niitä kirppareita muutama Kemissä edellä mainitsemani Viikkotori, Aseman tori ja Punainen tori... Tuo jälkimmäinen sijaitsee periaatteessa Bodycenterin talossa. Kadun nimeä en nyt muista, mutta Osuuspankilta junarataa kohti, kun tallustaa niin pitäs löytyä kadun vasemmalta puolen.

Sitten jos sattuu olemaan vaan kirppiskierroksella niin onhan nuo Monitarmon paikat ihan käymisen arvoisia kohteita. Karjalahden paikkaa ei hirveästi mainosteta, mutta siellä onkin pääasiassa huonekaluja. Nimeltä en myöskään muita paikkoja tähän hätään muista, mutta aloittaja taisikin olla vain kiinnostunut paikoista, joissa tavaraa voi itse myydä.

• ...
        ... kirjoitti:

Juu niinpä taitaa olla, että kyseinen liike on lopettanut. Ajattelinkin, kun siellä sen kerran kävin, että ei välttämättä tule kauaa olemaan pystyssä. No kaikesta huolimatta on niitä kirppareita muutama Kemissä edellä mainitsemani Viikkotori, Aseman tori ja Punainen tori... Tuo jälkimmäinen sijaitsee periaatteessa Bodycenterin talossa. Kadun nimeä en nyt muista, mutta Osuuspankilta junarataa kohti, kun tallustaa niin pitäs löytyä kadun vasemmalta puolen.

Sitten jos sattuu olemaan vaan kirppiskierroksella niin onhan nuo Monitarmon paikat ihan käymisen arvoisia kohteita. Karjalahden paikkaa ei hirveästi mainosteta, mutta siellä onkin pääasiassa huonekaluja. Nimeltä en myöskään muita paikkoja tähän hätään muista, mutta aloittaja taisikin olla vain kiinnostunut paikoista, joissa tavaraa voi itse myydä.

Jakautunut persoonani ei näytä osaavan käyttää näitä vastaa tähän viestiin nappuloita, joten tarkennukseksi vain, että se karjalahdella ollut kirppari, josta pystyi vuokraamaan pöydän ja myymään omia tavaroita on mitä ilmeisimmin lopettanut.

Ja kuten aikaisempi kirjoittaja on laittanut niin Monitarmo myy kierrätykseen vietyjä kunnostettuja tavaroita sekä muuten vain "hyväkuntoista" roinaa. Monitarmon myymälässä Karjalahdella on pääasiassa huonekaluja eli siellä ei pahemmin pöytiä vuokrata...

Jokohan tässä on tullut sekoitettua ihmisten mieliä tarpeeksi tälle yölle.

• En ole vuokraamaassa
        ... kirjoitti:

Jakautunut persoonani ei näytä osaavan käyttää näitä vastaa tähän viestiin nappuloita, joten tarkennukseksi vain, että se karjalahdella ollut kirppari, josta pystyi vuokraamaan pöydän ja myymään omia tavaroita on mitä ilmeisimmin lopettanut.

Ja kuten aikaisempi kirjoittaja on laittanut niin Monitarmo myy kierrätykseen vietyjä kunnostettuja tavaroita sekä muuten vain "hyväkuntoista" roinaa. Monitarmon myymälässä Karjalahdella on pääasiassa huonekaluja eli siellä ei pahemmin pöytiä vuokrata...

Jokohan tässä on tullut sekoitettua ihmisten mieliä tarpeeksi tälle yölle.

seikkaperaisesta valaistuksesta!
        On ilo lukea asiallista tekstia.
        On ilo huomata etta joku on alkuyon tunteina taysissa sielun voimissa eli ilman kemiallisia huuruja.
        Hyvaa kesan odotusta!

• "mummo"
        fani,fani kirjoitti:

Kirpputori?

Mekin etsimme Karjalahdelta kirpparia.Kysyimme eräältä henkilöltä siellä ja sanoi että kirppari ei ollut siellä kuin kuukauden päivät kun lopettivat sen.Kai siellä ei käynyt asiakkaita.

• Rätti ja Lumppu

miksi et käy asemantorilla ja punaisella torilla, saisit hiukan tuntumaan kirpparielämään.
        viikkotoria kehuvat kaikki jotka eivät ole muualla käyneet. muissa kaupungeissa ja kemin muissa kirppareissa on todella rento ja lepposa meininki. siellä joustetaan ja palvellaan ja koitetaan yhteistuumin saada tavara kiertämään!!!
        millainen on muuten viikkotorin asiakaspalvelu??? robottimaista ja tylyä ja toisinaan halveksivaa!

• Rokarri

Voi hyvä KirppuEve vie sitä tavaraa Jompetorille,siellä on kysyntä ja tarjonta kohallaan.

• kesälauantaisin

Kauppatorilta voi varata kesälauantaisin oman kirpparipaikan.

Pistä se nuoriso myymään ja jaa voitot heidän kanssaan. Ei häviä kama, kun on itse myymässä.

• odotetaaan

Ikävä kyllä tämä paras kirppis on lopetettu. Ehkä jotain muuta toimintaa suunnittelevat torille Kemin päättäjät.

• PCF

Kauppakadullahan on vielä se Huutokauppatoimisto joka ottaa tavaraa myyntiin eli ei tartte ite olla paikalla. Tavara on ihan kunnollista, ja palvelu erinomaista! On siinä Instrumentariumia vastapäätä (älä säikähä sitä Sex-Shoppia, johon mennään samasta ovesta...)

• niksipirkka2

Naisten käytettyjä sukkuhousut käy myös kaupaksi. Pussiin useampi pari ja euro-kaksi hinnaksi, niin kaupaksi käy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe