pirtelö ohje

Nimetön

tässä olis yks aikas hyvä pirtelö ohje (ei käytetä jäätelöä)

* 0,5 litraa maitoa
* 2 banaania
*2-4 dl pakaste marjoja

sitten vaa tehosekottimessa sekasi

18

11288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirtelökö ?

      sinun sekoituksesi on jotain muuta muttei pirteö,koska pirtelön tärkein ainesosa on jäätelö

      • msi

        pirtelöä voi tehä ilman jäätelöäkin -.-


    • 1.1

      Siihen voois lisätä 2 rkl Hunajaa nii se antaa vähä makua oon kokeillu ja tuli aivan IHANAA

    • määääää

      tottakai pirtelön voi tehä ilman jäätelöö, mut se on se paras osa siiin (: ja ilman jätsii siit tulee vähä litkuu

    • korvata

      kookosmaidolla. Saa vähän vaihtelua tai voi tarjota, jos sattuu olemaan laktoosi-intoleranssi. Jos ei satu olemaan pakastemarjoja, voi laittaa ananasmurskaa tilalle. :)

      • Maidon ja jäätelön

        Seos joka maustetaan halutulla tavalla. Pirtelön voi valmistaa myös jugurtista.
        Lähde: Wikipedia


    • kaarina1234567890qwe

      jäätelön kanssa pirtelö on parempaa mutta sitä voi tehdä ilmankin.

    • milk and shake

      en kyllä sanos tuota pirtelöksi vaan vauvan sosemössöksi, tämmösiä meillä justiin tehtiin lapsille kun ne oli pieniä. kyllä pirtelöön tulee jätskiä.
      siks toisekseen suhteellisen tuhti annos, puoli litraa maitoa ja 2 banaania, ohje on varmaan neljälle ?

    • Vieras

      Toinen tykkää ja toinen ei. Suuta soukemmalle nyt!

    • Kova nallle

      joo tota noin miltä ton oli tarkotus maistuu??

      me nimittäin kaverin kaa tehtiin ja sellasta lilluu ja sit lisättiin marjoja lisää ja kaveri sano että maistuu marja puurolta :D

      ei tykätty :DD

    • ...

      Voi herranjumala, ei siihen pirtelöön mitään jäätelöä tarvitse tunkea että siitä tulis pirtelöä!

      • marjamaito ?

        paha juttu ettei se oo pirtelöä sittten enää vaan maitoa johon on mössätty marjoja. keksi sille uus nimi, pirtelö se ei ole


    • HMJK

      AIKA HYVÄÄ

    • amor

      eiks pirtelö ilman jäätelöö oo smoothie??:D

      • olet oikeassa

        on !


    • vilihulihulivili

      pirtelöö on muuten tosi helppo tehdä. Esim suklaapirtelö: Laitat jäätelöä kaakaojauhetta ja vähän maitoa tehosekoittimeen ja lisäät maitoa jos tarvii

    • Kaija15
    • Salla81

      Tuolla on muuten runsaasti lisää pirtelöohjeita, jos kiinnostaa: http://pirtelo.net
      Varsinkin banaanipirtelö aika jees :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      908
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      469
    Aihe