Onkos teillä muita kuin nettikavereita?
Kysymys
35
1297
Vastaukset
- Nättitytskä
On parempia ja mukavempia koska he ei voi juoruta henk.asioita.Eivätkä ota kaikkia niin totisesti täälä.10 Pistettä nettiystäville.Jepp....
- ystävää
ei kuitenkaan niin luotettavia ja mukavia kun täällä netissä.
Hyvää iltaa taas!
Onhan niitä ny kavereita, palijonki, täs live elämäs ja täällä netiiski. Pikkuusen vasta pintoja kraapaastu. Tiitu kulta ny on paraasta kaikista ja onhan niitä nuita miehiä tullu jo vuosien aikana kovastikki tutuuksi ku käyvät tualla pajaas ja täällä tuntoo melekehen kaikki toisensa muutoonki.
Kyllä soon hyvä asia ku tuttuja on, osa hyviä ystäviä ja toisen kans sitä passaa luontehet yhtehen paremmin ku taas toisen kanssa.
Vaikka viihryyn mä koko hyvin yksinki, tai Tiitun kanssa ny ku ollahan täällä kotona, miten ny milloonki mennähän päivä iltahan.
terv. seppä ja Tiitu pohojanmaalta.
- paras kaveri maailmassa
Ei petä ei jätä, uskollinen on ystävä.
- niitä.
aika paljon, vieraitakin käy joskus vaikka muille jakaa, enkä edes tarjoile viinaksia, Oikein mukavia ihmisiä, paljosta jää vaille, jos vain tämän varassa on ihmissuhteet. Ei sillä viihdyn myös täällä silloin kun täällä olen.
Paras ystäväni on mieheni ja hänen sukulaisensa myöskin. Sekä äitini ja myös työnantajani ovat ystäviäni.
Nykyisin lasken ystävikseni vain sellaiset jotka aidosti auttavat ja tukevat minua tarvittaessani. Muutamia on karissut ajan saatossa, kun he ovat paljastuneet epäluotettaviksi. Siis hädässä ystävyys punnitaan, ja onpas tullut sekin koettua.- netissä
muita ei oo, onneksi olette te sentään.
- tuo johtunee
ettei muita ole, vaikea ajatella,että olisin vain tämän varassa.
Minustakin tuntuu, että minulla on ystäviä täällä. Ja täällä kun keskustelee, tulee hyvä mieli ja kiva mennä nukkumaan. Ihanhan se on silloin sama asia kuin että kävi tapaamassa hyvää ystävää.
- täti puskasta
ei tarvi vastata jos et halua.
Käytkö töissä ja siellä tapaat työkavereita, ehkä.
- ystävättäreni ottaa
aina vain silloin yhteyttä, kun hänellä on probleemaa elämässään. Kuuntelen , ja otan osaa.
- täti puskasta
livessä, ostoksilla kahden kaverin kanssa.
Kavereita on aika paljon.
Onhan sellaisia ihmisiä jotka haluaa olla aivan itsekseen työpäivän jälkeen, koska se sosiaalinen kanssakäyminen on siellä työssä, tunnenki yhden tälläisen rouvas-immeisen. - Pirre*
joutaisin kaveeraamaan, joten nettikaverit on oikeastaan ainoita.
- Anskuliini
enemmän kuin netissä kavereita.
Sen vuoksi en ennätä täällä paljon olla.oliskin työkavereita, heitä mie kaipaan tässä omassa työssäni, ja elämäntilanteessani. *huoks.* :(
Pirrejuupas kirjoitti:
oliskin työkavereita, heitä mie kaipaan tässä omassa työssäni, ja elämäntilanteessani. *huoks.* :(
Jos sulla ei ole työkavereita, niin oletko yhteydessä sellaisiin toisiin jotka tekevät samaa työtä?
Minullakaan ei ole työkavereita, mutta minulla on "kolleegoja". Heitä tapaan toisinaan jopa päivittäin ja säännöllisiä yhteisiä tapaamisia on kerran viikossa. Mutta minä asun kyllä suurkaupungissa, niin on helppo solmia kontakteja vastaavaa hommaa tekeviin.- Pirre*
miljoona kirjoitti:
Jos sulla ei ole työkavereita, niin oletko yhteydessä sellaisiin toisiin jotka tekevät samaa työtä?
Minullakaan ei ole työkavereita, mutta minulla on "kolleegoja". Heitä tapaan toisinaan jopa päivittäin ja säännöllisiä yhteisiä tapaamisia on kerran viikossa. Mutta minä asun kyllä suurkaupungissa, niin on helppo solmia kontakteja vastaavaa hommaa tekeviin.niin että voisimme tavata kasvokkain, joskus puhelimessa juttelemme, mutta eihän se ole sama asia.
Aiemmin oli kerran kuussa työnohjausta, mutta sekin lopahti osanottajien vähäisyyteen. Semmoinen tämä maaseudun rauha sitten on, totaalinen rauha siis. :) Pirre* kirjoitti:
niin että voisimme tavata kasvokkain, joskus puhelimessa juttelemme, mutta eihän se ole sama asia.
Aiemmin oli kerran kuussa työnohjausta, mutta sekin lopahti osanottajien vähäisyyteen. Semmoinen tämä maaseudun rauha sitten on, totaalinen rauha siis. :)Netti on kai sitten ainoa vaihtoehto sinulla. Itse asun sellaisessa kaupungissa, että täällä on paljon kehitysvammaisia ja mielenterveysasiakkaita ja todella paljon monipuolista toimintaa heille. Se siksi juuri, kun he ovat maaseuduilta tulleet palvelujen piireihin.
Tää nettiystävä lähtee nyt unten maille. Valitin tossa miehellekin, kun minä meen aina niin aikaisin nukkumaan, että elämää kuluu päivittäin hukkaan. Miehen kiva vastaus oli: "mutta kun katselet kivoja unia, niin onhan se pelkkää hauskaa elämistä, eikä mitään hukkaan heitettyä aikaa lainkaan!"
Öitä ystäville!- Pirre*
miljoona kirjoitti:
Netti on kai sitten ainoa vaihtoehto sinulla. Itse asun sellaisessa kaupungissa, että täällä on paljon kehitysvammaisia ja mielenterveysasiakkaita ja todella paljon monipuolista toimintaa heille. Se siksi juuri, kun he ovat maaseuduilta tulleet palvelujen piireihin.
Tää nettiystävä lähtee nyt unten maille. Valitin tossa miehellekin, kun minä meen aina niin aikaisin nukkumaan, että elämää kuluu päivittäin hukkaan. Miehen kiva vastaus oli: "mutta kun katselet kivoja unia, niin onhan se pelkkää hauskaa elämistä, eikä mitään hukkaan heitettyä aikaa lainkaan!"
Öitä ystäville!myös minulta, ja kaikille ystäville.
- Anskuliini
Pirrejuupas kirjoitti:
oliskin työkavereita, heitä mie kaipaan tässä omassa työssäni, ja elämäntilanteessani. *huoks.* :(
mutta Pirre kyllä kestää.
Mennään työkamujen kanssa perjantaina keilaamaan ja sitte vietetään meksikolaista iltaa.
Hyvää meksikolaista ruokaa, kitaramusiikkia jne. - Pirre*
Anskuliini kirjoitti:
mutta Pirre kyllä kestää.
Mennään työkamujen kanssa perjantaina keilaamaan ja sitte vietetään meksikolaista iltaa.
Hyvää meksikolaista ruokaa, kitaramusiikkia jne.olet tooooosi julma ihminen, - mieki tahtoisin *huoks* :(
Mutta Oikein Mukavaa meksikolaista iltaa teille vapaat taivaan linnut :) - Anskuliini
Pirre* kirjoitti:
olet tooooosi julma ihminen, - mieki tahtoisin *huoks* :(
Mutta Oikein Mukavaa meksikolaista iltaa teille vapaat taivaan linnut :)onkin sitten taas totuus edessä, auto kohti pohjoista.
Olimme viime viikonloppuna ongella, isä ei pääse enää liikkumaan ulkona, joten ajoin auton ihan laiturin reunalle ja isä onki istuen autossa.
Ostin isälle sähköpyörätuolin ja nyt menen opettamaan sen käyttöä, oli hän jo eilen ajanut sillä ja oli niin innostunut. - Pirre*
Anskuliini kirjoitti:
onkin sitten taas totuus edessä, auto kohti pohjoista.
Olimme viime viikonloppuna ongella, isä ei pääse enää liikkumaan ulkona, joten ajoin auton ihan laiturin reunalle ja isä onki istuen autossa.
Ostin isälle sähköpyörätuolin ja nyt menen opettamaan sen käyttöä, oli hän jo eilen ajanut sillä ja oli niin innostunut.rallipappa se isäsi, on se luojanlykky kun ihmisellä säilyy järki, ja isäsikin voi nauttia vielä uusista elämän haasteista, niinkuin nyt sähköinen rullatuolin käyttökin.
Muista sitten neuvoa tarkkaan jarrut, tai muut hillihtimet, - ettei vaan pappa porhalla laiturilta "järveen" :)
Mukavaa viikonloppua teille sinne jonnekin, ja on tosiaan isälläsi syytä kiitokseen, - hyvä tyttö hänellä ainakin on. :) - Anskuliini
Pirre* kirjoitti:
rallipappa se isäsi, on se luojanlykky kun ihmisellä säilyy järki, ja isäsikin voi nauttia vielä uusista elämän haasteista, niinkuin nyt sähköinen rullatuolin käyttökin.
Muista sitten neuvoa tarkkaan jarrut, tai muut hillihtimet, - ettei vaan pappa porhalla laiturilta "järveen" :)
Mukavaa viikonloppua teille sinne jonnekin, ja on tosiaan isälläsi syytä kiitokseen, - hyvä tyttö hänellä ainakin on. :)on kaikki mun puolella, mulla on maailman paras isä.
Olen tiennyt sen aina, mutta nyt kun yhteisiä aikoja ei ole enää paljon jäljellä ne nousevat huippu arvoon.
Sain tänä kesänä luvan pitää lomarahat vapaana. Isä ei vielä tiedä tätä.
- Peer G.
Todelliset ystävät todella harvinaisia täällä palstoilla. Olen seurannut deittailuakin pian kymmenen vuotta ihan tutkimusmielessä.
Täällä ystävyyden solmiminen on todella vaikeata.
Uskon vakaasti, että "treffipalstoilla" tutustuminen ei ole ainakaan helpompaa kuin lenkkipolulla, kaupan kassajonossa saati jossain mieliharrastuksen parissa.- kokematon,
siis kaikille treffikavereillesi seurustelevasi ihan vain tutkimusmielessä?
- O-Orvokki
onko minulla nettikavereita, koska en ole siitä ollenkaan varma.;))
Miten nettikaveri määritellään?Jos tuntuu mukavalta vaihtaa ajatuksia toisen kanssa, niin silloin se toinen on minun ystävä. Noin yksinkertaisesti minä ainakin määrittelen nettiystävän.
- tuulakaija
vaikka olen vastaillut ja olisi aikaa ja juttelua mut missä sit vika ettei niitä ole.Enpä osaa itseäni kehua .jospa siinä syy.
- Pirre*
oletko vastaillut tuolla tuulakaija -nikillä, kun en muista nyt?
Mutta ikävää jos kukaan ei reagoi, se on tosi tylsää, ainakin alussa. - misislisbet
Kun vaan tulet mukaan, ja kirjoittelet siitä se lähtee.
Jos olet "oman tiesi kulkija" sekin hyväksytään mut sitten myös perusteluja sanomallesi.
Aina joskus ei mene kirjoitukset ns. jakeluun, siitä ei pidä lannistua.
Lupaan vastata kun kirjoitat. - namisuku
...tartte itseään kehua, Rehellisyys riittää ja Omat MieliPiteet=D
Peräänkuulutan myös Avoimuutta ja ehkä Hiukka Uskallustakin=D
- namisuku
...on Kourallinen, Kavereita MielinMäärin:)
- -tiina
mutta hyviä ystäviä.
- hyvä ystävä
mielestäni.
Kaveria ei jätetä, eikä hyvää ystävää. Mitäs eroa siinä oikein on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131374Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2521316- 1051095
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1191035- 65677
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä162634- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505- 71483