Lueskeltuani näitä finninaamojen "älykkyystestejä" päätin laittaa omani;
Paljonko on 988776 x 988776 ?
Tasokas älykkyystesti
15
1950
Vastaukset
- Mensaa suonissa
Se on saman verran yhtäsuuri kuin se tulos joka tuosta laskusta saadaan.
- Mensan jäsen
Mietippäs vielä uudestaan.
- IQ139
Mensan jäsen kirjoitti:
Mietippäs vielä uudestaan.
Veikkaan, että "mietippäs" on kirjoitettu väärin.
- jea
988776^2 :D
- jep
977677978176
- Bho=oh
Mitkä seikat johtivat sinut päätelmään muiden naamojen finnipitoisuudesta?
- Kirkko6000
"Mitkä seikat johtivat sinut päätelmään muiden naamojen finnipitoisuudesta? "
EIKÖ TULE *MENSAN JÄSENELTÄ* VASTAUSTA??
Asiallinen vastus tai sinut luokitellaan samaksi aineeksi kuin mitä vedetään vessanpöntöstä alas. - Bho=0h
Kirkko6000 kirjoitti:
"Mitkä seikat johtivat sinut päätelmään muiden naamojen finnipitoisuudesta? "
EIKÖ TULE *MENSAN JÄSENELTÄ* VASTAUSTA??
Asiallinen vastus tai sinut luokitellaan samaksi aineeksi kuin mitä vedetään vessanpöntöstä alas.Muuten teemme johtopäätöksen, että olet pelkkä paskaläjä. Odotamme sinulta tutisevaa anteeksipyyntöä.
- Mensan jäsen
Bho=0h kirjoitti:
Muuten teemme johtopäätöksen, että olet pelkkä paskaläjä. Odotamme sinulta tutisevaa anteeksipyyntöä.
a-a-a-an-an-t-teek-si
- Finninaama rillipää
Pääsisinköhän Mensan jäseneksi, kun älysin laskea sen laskimella, että vastaus on 977677978176
Yhdeksänsataaseitsemänkymmentäseitsemänmiljardiakuusisataaseitkytseittemänmiljoonaayheksänsataaseitsemänkymmentäkaheksantuhattasataseitsemänkymmentäkuusi. :-) Bill Gatesin tilillä oleva rahasumma mahdollisesti.- Fib
Käsin tuollaiset kertolaskut lasketaan. Tosin tuossa e mielestäni vaadita kovin isoa oivallusta. Riittää, että on opetellut kertolaskua.
- LotVonEn
Fib kirjoitti:
Käsin tuollaiset kertolaskut lasketaan. Tosin tuossa e mielestäni vaadita kovin isoa oivallusta. Riittää, että on opetellut kertolaskua.
Miten lasketaan käsin? Eikö kymmenellä sormella ole aika vaikea laskea noinkin suuria lukuja?
Noo, minähän olen tietysti tyhmä kun en ole mensan jäsen. - Bofffffffff
LotVonEn kirjoitti:
Miten lasketaan käsin? Eikö kymmenellä sormella ole aika vaikea laskea noinkin suuria lukuja?
Noo, minähän olen tietysti tyhmä kun en ole mensan jäsen.Käsin - ilamn koneita. Vaikka kynällä paperille.
- Meikäläinen
988776^2 ellei laskinta saa käyttää. Tai no
mensalainen varmaan laskee tollasen kädenkäänteessä myös ilman laskinta.- Mensan jäsen
Oikea vastaus= error
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193174Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622882Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o692698Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342606Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582118- 491669
- 831648
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131641Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181639- 571529