Miksi TEAM:ssa metallin eläkeläisillä äänivalta,eiväthän he enään ole työssäkään.
Eivätkä näe nykyisiä ongelmia työpaikoilla.
Metalli saa suhteettoman suuren äänivallan,eläkeläistensä avulla mikä on väärin!
Jos TEAM toteutuu pitää johtajistosta olla jäsenäänestys,näinhän edes demokratia toteutuisi.
Emmehän ole perustamassa mitään johtajien suojatyö
paikkaa,vaan aktiivisille vaikuttajille toiminta paikan.Tietysti jäsenten ehdoilla,ei suinkaan johdon.Jäsenethän heille palkankin maksavat,eikä päin vastoin.Korkea aika olisi ryhtyä oikeasti ajamaan työntekijäin etuja niin palkka kuin työolosuhde.Irtisanomis suojan huomattavaa parantamista,irtisanomiskorvaus työntekijöille.
SE on muissakin Eu: maissa,miksei suomessa!
TEAM uhka jäsen
demokratialle!
0
803
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815