Nyt yhden ja ensimmäisen kerran ostin grandiosa pizzan kun ei muuta kaupassa ollut, en yleensä osta sen takia kun ne mainokset on niin saakelin tyhmiä ja en halua tukea grandiosaa.
Mutta nyt kun ostin ton YHDEN pizzan ja kuvassa oli monen monta pepperoni makkaran palaa ja kun otin sen sieltä paketista ei siinä ollut kun yksi SÄÄLITTÄVÄn kokonen pepperoni makkara! Ja nälkä melkein ylty sen pizzan koon takia!
ELI tarinan opetus: Älä helevetissä osta grandiosan pizzoja! Pirkka for life!
Grandiosa pois kaupasta!
6
2129
Vastaukset
- Pizza-helvetti
Ja nythän oli kyse kauppojen pizzoista eli älkää sotkeko niitä oikeita pizzoja tähän juttuun.
- tiedox
Esim. salamipizza on aivan ihana. Siinä pakkauksessa on kolme kivan kokoista pizzaa ja mukavasti täytettäkin (juustoakin) ja usein tarjouksessa (jotain 3,50 € hujakoilla). Paras kaupan pizza minkä olen syönyt.
- Pizza-helvetti
Niitä lidlin pizzoja tuli ostettua paljon silloin ku asuin vielä lähellä lidliä. Nyt kun asun liian kaukana ja auto puuttuu niin ei viitsi lähteä pizzan takia.
- Nimetön
Grandiosan pizzat ovat hyviä, elleivät parhaita mitä pakastelokeroista löytyy.
En siis tiedä niistä pienistä, mutta ne suurimmat Jauheliha-sipuli tai Pan Pizza Classic ovat todella hyviä.
Jos siis ostan pakastepizzaa niin se on Grandiosan jauheliha-sipuli tai Pan Pizza Classic. - Korvaaja
Eipä norjalaisilta pizzoilta oikein voi muuta odottaakaan. Ylimainostettua ja laatuunsa nähden ylihintaista roskaa.
Parhaat pakastepizzat ovat Oetker ja Lidlin pizzat. - elivii
Siinä oli valmistusvirhe jos vain yksi pepperonisiivu oli! Olisit heti palauttanut sen. Olen ostanut miljoona Grandiosaa vuosien mittaan koska ne ovat pojan lemppareita. AINA niissä on ollut päällys täynnä niitä makkarasiivuja. Pojan mielestä paras on se iso pepperonipizza.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2544659Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii783105- 472483
- 281873
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 851497
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894