moi semmosta vaan kirjoittelisin , että olen juuri alottannut vesijuoksun kun on jalka kipeä.
Miten mun tulis aloittaa ja miten juosta kovaa vai ei? onko jollaa jotaa harjoitusohjelmaa. kiitos
vesijuoksu tyyli?
3
1729
Vastaukset
- duuseli
Vesijuoksu silloin kun se tehdään tosissaan on seuraavaa;
- vyö tiukasti paikoilleen
- rinta rottingilla ja lantio eteen
- katse kohti altaan vastapäätä noin 50cm vettä korkeammalle
- askellus , käytä mielikuvitusta miten juokset maalla ja simuloi sitä. Liikkeet on laajemmat kuin maassa
- askel: polvi ylös - päikia alas , veto taakse ja lopulta päkiällä ponnistus
- tyylejä on kävely, juoksu, aitajuoksu, fillarin polkimen pyöritys yms vain mielikuvitus on rajana--
- lopuksi altaan reunatangosta kiinni jalat pohjassa
- ja jalkojen sivulle siirto edestakaisin. Sisä/ulko lihakset
- toinen harkkka on nostaa molemmat jalat yhtäaikaa vaakaan hartijoiden korkeudella ja takas alas. Vatsa ja lantio saa töitä
- Molemmissa toisto 2o kertaa.
:)- asa
KIITOS
- kun...
...kerrankin saa asiallisen vastaukseen asialliseen kysymykseen! Vesijuoksu tuntuu olevan punainen vaate joillekin - ehkä olisi jokaisen syytä edes kokeilla, on se vain niin hyvä liikuntamuoto. Toki on uintikin, vaikka en itse olekaan edes kohtuullinen uimari, pidän uimisesta (yrittämisestä) valtavasti.
Ja mainittakoon etten ole alkuperäinen kysyjä, yllätyin vain duuselin fiksusta vastauksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472