Tällä palstalla oli jokin aika sitten papumössön ohje. Kiitos sen laittajalle! Kaipa sitä olisi itsekin osannut säveltää, mutta reseptin näkeminen antoi kimmokkeen tehdä oman version ruuasta.
Aloitin näinkin turhasta aiheesta threadin siksi, että tuolloin ohjeen antaja lytättiin täysin ("kai nyt jokainen osaa tuon itse tehdä"). Osaa varmaan, mutta minun ainakaan ei olisi tullut tehtyä. Laittakaa siis ihmeessä keksintöjänne tänne vastedeskin, sellaista palstaa on paljon antoisampi lukea kuin pelkkiä keskusteluita nuudeleiden kaloreista jne.
Kiitos papupadasta
3
772
Vastaukset
- Lihava lortus
Mua kans tympäsi hirveesti kun joku väkätti siitä että kai jokainen osaa itse tehä sellaisen. Mä ilmiannoin sen viestin asiattomana ylläpidolle, mut ilmeisesti koko ketju oli poistettu. Etsin nimittäin sitä myöhemmin. Onko sul sitä ohjetta jossain tulosteena tms.? Jos et jaksa sitä tänne kirjottaa, niin ei voi mitn, mut ois kiva jos jaksasit...:)
- aloittaja
En ottanut määriä talteen, mutta oman sotkun tein näin:
Paista yksi sipuli, jauhettua chiliä ja pari valkosipulinkynttä pannulla, lisää kuutioitu porkkana, paista hetki. Lisää pannulle purkillinen tomaattimurskaa, purkillinen papuja, kaksi papupurkillista vettä, pakastemaissia, paprikankappaleita ja kaksi liemikuutiota. Keitä muutama minuutti.
Alkuperäisessä ohjeessa taisi olla jauhelihaa tai kanaa eikä siinä varmaan ollut porkkanaa ollenkaan, muuten toimi ihan samalla periaatteella. Niin joo ja siinä oli myös keitettyä perunaa kuutioina, mä keitin omaan mössööni ne siihen lautasen syrjälle erikseen.
- VAAN
TULIN VILKUILEMAAN KUN MUISTIN PITKÄSTÄ AIKAA JA etsin samalla että onko omiin reseptehini kommentoitu ja tosiaan en löytänyt jauhelihapapupadan ohjettani enään, eli siitäkö on nyt noussut jotain valitettavaa.. ompa outoa että oli täällä 24palstalla aihe mikä hyvänsä niin aina jonkun on pakko jotain valitettavaa keksiä.. paitsi etten tiedä millaista textiä oli,mutta oletin että valitusta on ollut.
Kiva että olet kokeillut itse ja jos haluat alkuperäisen ohjeen voin sen laittaa mutta eikun pata porisemaan ja kokeilemaan mikä itselleen sopii!!!
hyvää kesää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685