Tartteisin kevyitä eli ei niin kermaisia pastaruokaohjeita. Tomaatti-tonnikalapastaa tulee laitettua jo aivan liian usein. Kiitos jo etukäteen!
p.s. tiedän että vhh-ihmiset toruvat minua pastan syönnistä, kun se on vaan turhaa energiaa, mutta näillä mennään =)
Pastaruokia
6
2810
Vastaukset 6
- -------------
Mä teen pastaa yleensä samalla melko samalla reseptillä.
täysjyväspagettia (keitinveteen ei suolaa)
iso sipuli
valkosipulia
tomaattimurskaa (monesti chili/yrtti/valkosipuli)
kanaa/lohta/naudanlihaa/soijarouhetta
he-ma-paa
tuoreita vihanneksia (paprika, purjo..) tai herkkusieniä
pippuria
pieni loraus soijakastiketta
ylihelppoa, edullista, hyvää ja kevyttä - pasta....
tosi nopee pasta yhdelle:
90g taysjyva pastaa
1 valkosipuli
2 ruohosipulia
6 minitomaattia
1 tl oljya
1/3 sitruunan mehua
1/2 tl dijon sinappia
90g Kevyt feta kuutioita
(suolat/pippurit maun mukaan)
keita pasta ja sekoita kaikki aineet pannulla!
oon myos lisanny tuohon noin 1/3 kesakurpitsaa ja vahan paahdettuja pinjansiemenia. - Ohjtk
Kiitos erittäin herkullisen kuuloisista ohjeista. Helppoa ja hyvää =) Nyt ei kun kokkailemaan!
- elliivo
Paista tuoreet herkkusienet ja silputtu sipuli tilkassa öljyä.
Ripottele 1-2 rkl jauhoja sekaan.
Lisää rasvatonta maitoa niin että tulee sopivan paksu kastike.
Laita sekaan kasvisliemikuutio, vähän tuorejuustoa jos haluat tai juustoraastetta.
Mustapippuria ja Provencen yrttimaustetta.
Sekoita keitetyn tumman pastan sekaan.- ohjtk
Taas yksi loistava resepti! Kiitos =)
- pastaa
Nopeaa ja helppoa mutta herkullista pastaa saa sekoittamalla keitetyn pastan sekaan jauhelihaa/soijarouhetta ja kevyt tuorejuustoa esim. pippurin makuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3161325Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101277- 981043
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50988- 103935
- 106930
- 111782
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20734- 69621
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5607