Mitä tykkäätte näistä kanansiipieineksistä?
Omat suosikkini ovat Hornetit (tuliset, niitä on ainakin ollut muunkin tapaisina). Myös Lidlin pakastesiivet (oranssi pussi) ovat OK. Sen sijaan Kariniemen Liekkisiivet on mielestäni maustettu jotenkin pieleen. Kariniemen marinadi on kai kauhistus kaikille, en väitä, että tässä olisi sama kuin koipireisillä.
Hotwingsit
9
2620
Vastaukset
- aivan kamalaa
Hain Naantalin aurinkoisesta wingsejä , en hae enää ikinä!!! Aivan KAUHEITA YÖK!!!
- Tandef
Itse en saa noita alas en sitten niin millään.. Liikaa rustoa, jännettä ja ties mitä.. Hyh..
Jos broileria/kanaa ostan, niin kipasen kaupan lihatiskille ja valitsen sieltä broilerin tissiä.. Ei ole luuta, eikä muita ällötyksiä.. Ja kilohintakaan ei paljoa noista koivista poikkea, kun ottaa huomioon miten wingseissä pitää tosiaan maksaa myös niistä luista jne.. - grillattuna
Nykyisin tulee melko usein napattua Hornetteja nuotiolla paistettavaksi, makkaroiden ja leikkeiden sijasta. Kepin päässä nuotiolla paistettuna hyviä.
- Jorma.Kovanen
...siivet Atrian pakaste, n. 4,5kg laatikko, maustamattomia, hinta n. 20e. Ainut miinuspuoli on että saa ainoastaan tukusta, eli tukkukortti pitäis olla. Onnistuvat hyvin myös uunissa.
Tukuista löytyy myös samaa kastiketta, mitä siipiravintolat käyttää. Texas Pete merkiltään, gallonan(n.4 l) pönttö, blandataan juoksevaan margariiniin oman maun mukaan, 50:50-suhteella vahvuus on "hot". - Tabasco...
Hornetit käristetään kunnolla uunissa ja
päälle reilusti Tabasco Habaneroa, niin
hyvää on. Joku kermaviili-dippi sopii myös
hyvin.- olen tehnyt
Tuota Haba-scoa en olekaan vielä testannut, olen käyttänyt etnokaupan Sriracha Hot -chilikastiketta.
Maustamaton jogurtti sopii miumaumukkaa noiden kanssa. - >=sama=>
olen tehnyt kirjoitti:
Tuota Haba-scoa en olekaan vielä testannut, olen käyttänyt etnokaupan Sriracha Hot -chilikastiketta.
Maustamaton jogurtti sopii miumaumukkaa noiden kanssa.Tuo chilikastikehan on siis naurettavan halpaa verrattuna Tabascoon:
Chilikastike 740ml 3.90e 5.27e/l
Tabasco 60ml 2.49e 41.50e/l
Tulipahan vaan mieleen. - >=sama=>
>=sama=> kirjoitti:
Tuo chilikastikehan on siis naurettavan halpaa verrattuna Tabascoon:
Chilikastike 740ml 3.90e 5.27e/l
Tabasco 60ml 2.49e 41.50e/l
Tulipahan vaan mieleen.tuo haba-sco on kyllä jonkin verran stydimpää kuin tuo sriracha.
Kokemukseni mukaan kuitenkaan se punainen perus-Tabasco ei ollut (juurikaan) tulisempaa kuin sriracha.
Kun tuo Tabasco on kaupallinen tavaramerkki (McIlhenny co.), mainittakoon, että käyttämäni chilikastike on (tällä kertaa) Suree Tuöng O'T Sriracha Chili Sauce.
- Nimetön
Oon ostanu noit liekkisiipii mutta ihmettelen kon ei oo muuta kun nuijii eikä siipii kon about 2kpl per pussi mistähän sais pelkkii siipii..maku muuten hyvä....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375086- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351639