Olen katsellut tuollaista Nishikin hybridiä jonka ovh. oli 549E. 21 vaiht, ja ilmeisesti edullisimmalla osasarjalla. Kokemuksia pyörästä, pyöräilen itse päivittäin 10km työmatkat ja kesällä n.50km viikossa. Mitään joustoja pyörässä ei ole, alu-runko, alu-lokasuojat.Mallimerkkiä en muista.
nishiki hybridi
1
2051
Vastaukset
- Jani
Itselläni ollut Nishikin edullisin hybridimalli pari kesää ja hyvin on pelannut sekä erinomainen ajaa.
Nishikin suhteen voi olla luottavainen siinä suhteessa, että vaikka ostaa hinnat alkaen mallin, siinä ei kuitenkaan ole tingitty perusasioista. Kaikki osat ylittävät ainakin minun vaatimukseni ja tärkein, eli runko on erinomainen. Hyvänkin rungon voi pilata ala-arvoisilla osilla, mutta Nishiki ei ole sitä tehnyt. Ja päinvastoin; vaikka huonoon runkoon ladattaisiin huippuosat, ei kokonaisuudesta tule hyvää.
Olet varmaan katsellut tuota hybrid 351-mallia.
Hyvä perushybridi tuohon hintaan. Itse kyllä nyt panostaisin hieman enemmän ja ostaisin uuden 352-mallin, jossa on hieman enemmän mukavuusvarusteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770