HEIP!!
Tarviin apuunne!!
Montako kcal suurinpiirtein tulee näistä ja lähtee...
-Lounas: kaksi keskikokoista perunaa, kasviskastiketta n 3dl, puoli lautasellista salaattia kaksi tummaa leivän palaa
(siinä oli vain yhden pvän ruoka annos, syön kyllä monipuolisemminkin...)
-2 omenaa iltapäivällä?
Liikun n 2 tuntia päivässä,,, Käyn kerran päivässä (paitsi viikonloppuisin) punttisalilla. Punttisalilla pyöräilen n 15 min kuntopyörällä, 10 min juoksumatolla erilaisia lihasliikkeitä puolituntia.
Kaksi kertaa viikossa käyn judossa ja yhdet harkat kestää 1½ h. Kaksi kertaa viikossa vielä lenkillä reipasta kävelyä joka kestää n tunti.
Olisin kiitollinen vastauksistanne!
Kcaloreista+liikunnasta (LUE!)
8
1069
Vastaukset
- laskuri
En jaksa laskee kuinka monta kaloria noista tulee, mutta sen voin varmasti sanoa, että kertomasi liikunnan määrään AIVAN LIIAN VÄHÄN !! pitää syödä kunnolla, että jaksaa !!
- sasu*
...vaikka syönkin noin vähän niin jaksan silti erinomaisesti, (tai ainakin yleensä), itse kun rakastan liikkumista yli kaiken.
Oon mitoiltani 168/55 ja pitäis n 7-8 kiloo saada pois. Joo kuulostaa huulun touhulta I nou, mutta oon niin päärynä joten silloinkin kun painaisin 50 kiloo niih näytän joltakin 57 kiloselta, uskokaa tai älkää!! - laskija
sasu* kirjoitti:
...vaikka syönkin noin vähän niin jaksan silti erinomaisesti, (tai ainakin yleensä), itse kun rakastan liikkumista yli kaiken.
Oon mitoiltani 168/55 ja pitäis n 7-8 kiloo saada pois. Joo kuulostaa huulun touhulta I nou, mutta oon niin päärynä joten silloinkin kun painaisin 50 kiloo niih näytän joltakin 57 kiloselta, uskokaa tai älkää!!....niinpä niin, voi ehkä tuntua siltä et jaksaa, mutta pitkällä ajalla tilanne on toinen ja palautuminen on aivan minimaalista!! laihtua voi vain syömällä vähintään 4, mieluiten 6 kertaa päivässä ja miettimällä tarkkaan mitä suuhunsa laittaa....ite pudotin painoo keväällä 9 kiloo ja sinä aikana söin ehkä enemmän kuin normaalisti, mutta vain tarkkaan harkittuja aterioita....
- kukka
laskija kirjoitti:
....niinpä niin, voi ehkä tuntua siltä et jaksaa, mutta pitkällä ajalla tilanne on toinen ja palautuminen on aivan minimaalista!! laihtua voi vain syömällä vähintään 4, mieluiten 6 kertaa päivässä ja miettimällä tarkkaan mitä suuhunsa laittaa....ite pudotin painoo keväällä 9 kiloo ja sinä aikana söin ehkä enemmän kuin normaalisti, mutta vain tarkkaan harkittuja aterioita....
Olen itsekin laihtunut syömällä useita aterioita päivässä, mutta tietenkin valinnut ruoka-aineeni viisaasti! Mukavaa laihduttamista kun ei tarvi nähdä nälkää!
- Tri
sasu* kirjoitti:
Oon mitoiltani 168/55 ja pitäis n 7-8 kiloo saada pois. Joo kuulostaa huulun touhulta I nou, mutta oon niin päärynä joten silloinkin kun painaisin 50 kiloo niih näytän joltakin 57 kiloselta, uskokaa tai älkää!!Ihan perus asioita urheilun harrastajille.
Jos syöt kokoajan reilusti vähemmän kuin kulutus on, menetät lihakset rasvan alta, mutta rasvaa keho pyrkii säästämään viimeiseen asti. Eli tuolla keinolla sun lihakset pienenee ja energian kulutus vähenee. Tuloksena sun rasvaprosentti nousee vaikka rasva ei lisääntyisikään.
Ja jossain vaiheessa jos alat syömään normaalisti sun keho ei pysty kuluttamaan normaalia määrää ravintoa ja lihot vain helpommin kuin aikaisemmin. Jos taas et ala syömään normaalisti. Edessä on taatusti syömishäiriö.
Nyt ehdottomasti ravinto asiat kuntoon. Sä voit ton mittasena painaa jopa 65kg ilman ylimääräistä rasvaa.
- terppa
Lukekaa eilinen Hesari 28.9.2003 pitää juosta 10km/pvä jne.. itse olen käyttänyt Herbaa jo yli 7 vuotta ja hyvin menee !
- kalorien laskija
Noi tollaset jutut on suoraan sanottuna täyttää fuulaa ja rahastamista heikkoluonteisilta ns. laihduttajilta....
- terppa
kalorien laskija kirjoitti:
Noi tollaset jutut on suoraan sanottuna täyttää fuulaa ja rahastamista heikkoluonteisilta ns. laihduttajilta....
Artikkelissa puhutaan juuri sitä että pitää syödä paljon ja liikkua paljon. Siinä käydään läpi myös mitä ongelmia siihen liittyy, suosittelen lukemaan. Itse hoidan ravitsemuksen omalla tavallani, helposti :-) Pimpeli pom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864650Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1823660Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481099- 501010
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914