minkä ikäisenä voi jättää maidon lämmittämättä? vauvani ei oikein tykkää lämpimästä maidosta ja oksentaa pois...
maidon
2
465
Vastaukset
- kokemuksesta kerron,
että annoin lämmittämätöntä maitoa jo kun vauvani oli alle puolen vuoden ja söi jo kiinteääkin ruokaa.
Kokeile ensin niin, että lämmität maitoa vain hiukan niin ettei ole ihan jääkaappikylmää. Jos oksentelu kuitenkin jatkuu, suosittelen ottamaan yhteyttä neuvolaan, oksentelu voi johtua muustakin kuin maidon lämpötilasta. - 11vk ja..
oon jättänyt jo maitoa lämmittämättä. eli syö huoneenlämpöisenä. ilmeisesti ainoa syy miksi pitäisi lämmittää on se, että kaikki vauvat ei syö lämmittämätöntä maitoa. yöllä en jaksa maitoa lämmitellä, kun saattaa muutamaan kertaan joutua ravaamaan lisää tavaraa, eikä kiinnosta killuutella mikroa koko ajan. hyvin menee alas eikä oo oireillu mitenkään. ikää tosiaan oli se 11 viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991