minkä ikäisenä voi jättää maidon lämmittämättä? vauvani ei oikein tykkää lämpimästä maidosta ja oksentaa pois...
Vastaukset 2
- kokemuksesta kerron,
että annoin lämmittämätöntä maitoa jo kun vauvani oli alle puolen vuoden ja söi jo kiinteääkin ruokaa.
Kokeile ensin niin, että lämmität maitoa vain hiukan niin ettei ole ihan jääkaappikylmää. Jos oksentelu kuitenkin jatkuu, suosittelen ottamaan yhteyttä neuvolaan, oksentelu voi johtua muustakin kuin maidon lämpötilasta. - 11vk ja..
oon jättänyt jo maitoa lämmittämättä. eli syö huoneenlämpöisenä. ilmeisesti ainoa syy miksi pitäisi lämmittää on se, että kaikki vauvat ei syö lämmittämätöntä maitoa. yöllä en jaksa maitoa lämmitellä, kun saattaa muutamaan kertaan joutua ravaamaan lisää tavaraa, eikä kiinnosta killuutella mikroa koko ajan. hyvin menee alas eikä oo oireillu mitenkään. ikää tosiaan oli se 11 viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373866- 100842
- 78642
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei152594- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556