Pizza on junttimaisinta ruokaa, mitä maailmasta löytyy. Tai ehkä hampurilaisten ja hotdogien jälkeen...
Junttiruokaa
9
862
Vastaukset
- sillä
on väliä? :)
- vain että
ei voi olla cool jos syö pizzaa. Jos siis haluaa olla cool...
- Cool minäkin
vain että kirjoitti:
ei voi olla cool jos syö pizzaa. Jos siis haluaa olla cool...
Mitä minun pitää syödä, jotta olisin cool? Parsaako?
- mitään juntti ruokaa
Pizza on hyvää ns. tavallista ruokaa. Itsetehtynä saa just semmosen kun haluaa, juuri niillä parhailla aineksilla. Tilattuna kans ihan ok, tosin riippuu paikasta. Pizza on mitä parasta krapularuokaa.
Ite oot juntti.- oli kun
sut sai
- Oolofi
Minäkin olen juntti, mutta olen raitistunut, koska viina ei minulle sovi. Pitzaa kyllä vedän lättyyn.
- Anonyymi
On olemassa junttipizzaa sekä gourmetpizza. 🍕🍕🍕
- Anonyymi
Suomen wikipediassa on ollut hirveä tappelu tästä aiheesta, pitäisikö se olla pizza vai pitsa, siis artikkelin nimi.
- Anonyymi
Aurajuusto sopii pizzaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725