Pizza on junttimaisinta ruokaa, mitä maailmasta löytyy. Tai ehkä hampurilaisten ja hotdogien jälkeen...
Junttiruokaa
10
935
Vastaukset
- sillä
on väliä? :)
- vain että
ei voi olla cool jos syö pizzaa. Jos siis haluaa olla cool...
- Cool minäkin
vain että kirjoitti:
ei voi olla cool jos syö pizzaa. Jos siis haluaa olla cool...
Mitä minun pitää syödä, jotta olisin cool? Parsaako?
- mitään juntti ruokaa
Pizza on hyvää ns. tavallista ruokaa. Itsetehtynä saa just semmosen kun haluaa, juuri niillä parhailla aineksilla. Tilattuna kans ihan ok, tosin riippuu paikasta. Pizza on mitä parasta krapularuokaa.
Ite oot juntti.- oli kun
sut sai
- Oolofi
Minäkin olen juntti, mutta olen raitistunut, koska viina ei minulle sovi. Pitzaa kyllä vedän lättyyn.
- Anonyymi
On olemassa junttipizzaa sekä gourmetpizza. 🍕🍕🍕
- Anonyymi
Suomen wikipediassa on ollut hirveä tappelu tästä aiheesta, pitäisikö se olla pizza vai pitsa, siis artikkelin nimi.
- Anonyymi
Aurajuusto sopii pizzaan.
- Anonyymi
Totta kai! Tässä käännös suomeksi:
Myöhäiskeskiajalla ja uuden ajan alussa litteät leivät, kakut tai leivonnaiset, joita syötiin täytteiden kanssa – kuten galettet ja cocat – olivat yleisiä koko Välimeren alueella. 1500-luvun Napolissa joitain galetteja kutsuttiin nimellä "pizza"; se tunnettiin köyhien ruokana, erityisesti katukauppiaiden tarjoamana, eikä sitä pidetty varsinaisena keittiöreseptinä vielä pitkään aikaan. Vasta kun espanjalaiset toivat tomaatin Amerikasta ja kehittivät nykyaikaisen tomaatin, syntyivät nykykäsityksen mukaiset "pizzat". Sanotaan, että tomaatti saapui Napolin kuningaskuntaan ja Sisiliaan – jotka kuuluivat tuolloin Espanjan imperiumiin – joko Pedro Álvarez de Toledon mukana 1500-luvulla tai varakuningas Manuel de Amatin kautta, joka saattoi lahjoittaa siemeniä napolilaisille vuonna 1770 Perun varakuninkaan edustajana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77881EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101828Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684