kiinteet

apuva..

moikka kaikki!
Tarvisin neuvoja jos joku on/on ollut samassa tilanteessa.
Meidän neiti on nyt 7 kk,soseita aloiteltiin 4kk iässä maistelemaan pieniä määriä kerrallaan ja siintä aina vain enemmän mutta aina itki ihan tolkuttomasti muutama tunti annon jälkeen ja jatkoi iltaan asti.Nyt vielä tässä iässä huuto on aina vain samanlaista vaikka olen sitkeästi antanut vähintään yhden purkin päivässä että tottuisi mutta muutosta ei vain näy.Maidosta ja vellistä ei mitään ongelmaa tai vaivaa.Koitin jopa olla ilman soseita pari päivää jos oliskin ollut hampaiden tulosta kiinni mutta ei tyttö oli todella aurinkoinen ilman mitään itkuja.Nyt taas kun annoin pienen määrän ni taas alkoi.Maha menee ihan kovalle soseista,vaikka luumuakin yritän antaa vähintään joka toinen päivä mutta kakkaa kovia könttejä.Alan olla todella epätoivoinen kun tietää mitä soseiden antamisesta seuraa.Tyttö tykkää kyllä niistä mahottomasti.Olen antanut vieläkin niitä aloitussoseita ja tehnyt jopa itse mutta ei vaikutusta.Kertokaahan jos olette ollut samassa tilanteessa.
Hyvää kesää kaikille!

3

629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äippä!

      Ootko miettinyt/koittanut mikä ruoka-aine mahdollisesti tekee lapsellasi mahan kovaksi! Kaverillani oli sama juttu ja hän huomasi että hänen pojalleen ei sopinut lainkaan porkkana ja jätti porkkanan pois ruuasta ja heti loppui itku eikä mennyt enää maha kovaksi!

      • äittyli85

        olen kyllä koittanut vähän kaikkea mitä tuon ikäiselle sopii antaa mut vaivaa tulla kyllä selkeästi ihan kaikesta:(


      • äippä!
        äittyli85 kirjoitti:

        olen kyllä koittanut vähän kaikkea mitä tuon ikäiselle sopii antaa mut vaivaa tulla kyllä selkeästi ihan kaikesta:(

        Suolistohan on vielä niin epäkypsä tuon ikäisellä ja vaikka sanotaan että kyllä se siinä vaihessa alkaa hyvin toimimaan jo kun kiinteitä aloitetaan mutta ei välttämättä kaikilla! kannattaa jatkaa vaan kiinteiden antamista koska ikää on jo sen verran että pelkällä maidolla ei jaksa kasvaa kun alkaa liikkumaan! voimia sinulle mutta helpottaa varmasti pian kun lapsesi kasvaa vähän lisää! apteekista saa mallasuutetta joka auttaa vatsan toimintaan ja sitä saa antaa ihan päivittän ja sekoitetaan lämpimän maidon sekaan! koita jos siitä olisi apua edes vähän!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5196
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1897
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1588
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1197
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe