JUDON ELOLEIRI 24.-27.7.08
järjestetään jälleen Pajulahdessa Nastolassa. Vetäjinä toimivat Tintti Raekorven (5.Dan) lisäksi
totuttuun tapaan suomalaiset huippuvalmentajat, kuten:
Seppo Myllylä 6.Dan
J-P Metsola 4. Dan
Arttu Laitinen 3.Dan
Arvo Tarvainen 3.Dan
Mikko Tuominen 3.Dan (kata)
Esa Kakko 2.Dan
Petri Kallonen 2.D
Mika Mukkula 2.Dan
Niko-Tapio Niemelä 1.Dan
Mika Toroi 1.Dan
Raimo Reinikainen 1.D (kuntojudo)
Antti Rintamäki 1.Dan
Anni Ikälä (juniorit)
Arttu Raekorpi (juniorit)
Samu Laitinen 3.Dan (kata)
Seppo Aaltonen 2.Dan
Kaisa Kota-aho 1. Dan
Vetäjätiedot ovat alustavia.
Harjoituksia kaikille: juniorit, aikuiset, kilpailijat, kata ja kuntoilijat.
Tatamia yli 600 m2. Leirin aikana käytössä myös muita Pajulahden monipuolisia tiloja, kuten kuntosali,
pelikentät, minigolf, kanootit yms. Iltaohjelmassa beach -judoa, perinteiset jalkapallo-ottelut ja
joka ilta rantasaunat. Junnuille myös muuta ohjattua toimintaa a la Pajulahti.
HINNAT:
Leirimaksu 33 €/koko leiri torstaista sunnuntaihin (tai 18 €/päivä) sisältää opetuksen ja oheisohjelmat.
Aloitamme to 24.7.08 klo 14.30
Ilmoittautumiset ja lisätiedot: Arto ”Tintti” Raekorpi email: arto.raekorpi(AT)pajulahti.com
TERVETULOA PAJULAHTEEN !
www.pajulahti.com
HUONEITA RAJOITETUSTI - VARAA OMASI AJOISSA !!!
judon eloleiri 24.27.7.2008
judoka
0
807
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893