Mihin miehiä tarvitaan ; )

korpikirjailija

Kesämökki on ihana pakkotyölaitos. Tänään seisoin kontisaappaat jalassa rantavedessä neljä tuntia ja korjasin laiturin. Vuosi sitten kysyin eräältä kyläyhdistykseltä olisiko mahdollista saada apua laiturin korjaukseen. Seuraavana aamuna paikalle saapui kaksi rotevaa miestä. Aikansa tupaikoituaan he tuumasivat, että ei onnistu vettä on liian paljon. Korjaus jäi viime kesältä, mutta talven aikana päässäni kehittyi remonttisuunnitelma.

Avukseni hain auton renkaanvaihto nosturin, saunajakkaran, työkaluina olivat leka, (jonka varsi katkesi heti alkumetreillä), vasara, nauloja, ruuveja, kirves, saha ja kuivia pyörötukkeja ja tukilankkuja.

Siitä se sitten alkoi ja vaikka taaskin kolottaa ja vääntää joka jäsentä olen hyvin ylpeä saavutuksestani. Laituri seisoo nyt suoraryhtisenä tolokusti paikoillaan. Vain veteen johtava porrasalkelma odottaa asennusta sillä sopivia nauloja ja liitäntärautoja ei ollut tähän hätään.

Urakoinnin jälkeen istuin väsyneenä, mutta onnellisena laiturilla ja tuijottelin järvelle.
Pannapas tähänkin työhön tumpelo, ajattelin, ei onnistuisi.

Kiersin tontin, tarkastin rakennukset ja kartoitin remonttia tarvitsevat paikat. Tästä on hyvä jatkaa. Enää ei arveluta timpurin työt sillä vaativin työ on nyt tehty.

92

3789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -tiina

auton tankkaukseen ja on kiva että on joku jonka vierestä herätä aina uuteen aamuun.

• misislisbet

Tiinakin on taas palstalla, kiva, vaan en allekirjoita kun sun viimosen, nukkua toisenvieressä ja et herätä uuteen aamuun.

Minä en "ymmärrä" et nainen osaa kaikenmaailman hienot käsityöt tehdä, ja sit tarvii muka tapetointiin miestä?!

Tai et renkaanvaihto, ilmanpaineiden mittaus olisi hankalaa!

Tai pistorasian laittaminen kun läppä on paikallaan, sielähän on kaikki senkun kytket, toki viisainta ehkä hiukka ottaa selville miten, mut sitävartenhan me miesten kanssa eletään, et jos kuuntelee oppiikin jotain.

En tarvitse polkupyöräni huoltoon, teen sen itse.
        Laitoin digipoksini ihan ite, tietsikan kanssa en ole tarvinnut apua kuin liitännässä.

Tarvitsen miehen , kun olen Nainen.

• -tiina
        misislisbet kirjoitti:

Tiinakin on taas palstalla, kiva, vaan en allekirjoita kun sun viimosen, nukkua toisenvieressä ja et herätä uuteen aamuun.

Minä en "ymmärrä" et nainen osaa kaikenmaailman hienot käsityöt tehdä, ja sit tarvii muka tapetointiin miestä?!

Tai pistorasian laittaminen kun läppä on paikallaan, sielähän on kaikki senkun kytket, toki viisainta ehkä hiukka ottaa selville miten, mut sitävartenhan me miesten kanssa eletään, et jos kuuntelee oppiikin jotain.

Laitoin digipoksini ihan ite, tietsikan kanssa en ole tarvinnut apua kuin liitännässä.

mutta inhoon tankata autoo on kyllä paljon muutakin kun en oo olleskaan käsityöihmisiä enkä kyllä vaihda renkaita ja sitäpaitsi musta on mukavampaa kun mies keskittyy mun huoltoon eikä vitsi jonkun polkupyörän.

• laidalta
        misislisbet kirjoitti:

Molemmat sukupuolet yrittävät vimmatusti ohjata sen toisen tekemään ne ns. paskahommat.
        He,mutta maailma muuttuu ja toisen moskat onkin omissa käsissä.Naiset menevät sahaamaan rankoja ja miehet opettelevat epämääräisen opin kautta painamaan yhtä nappia pesukoneessa.:)
        Kuka pääsee aina helpommalla?
        Älkääs ny vaihtako osia ihan helpolla ainakaan...

• k/k
        misislisbet kirjoitti:

me ollaan vaan pelkkiä leikkikaluja naisille,opjekteja etten sanoisi.

• laidalta
        k/k kirjoitti:

me ollaan vaan pelkkiä leikkikaluja naisille,opjekteja etten sanoisi.

mies mittailee muita naisia katseellaan ja nainen pistää korvan taa;)
        Mulla ei ole näin käynyt,mutta katselenpahan vaan elämän menoa.
        No mutta jos käykin niin,että nainen kattoo miehiä,saattaa kirveet heilua ku stetsarit pusseissa liikkuu liian lujaa.?
        Ollaan vaan ihmisiksi kuitennii.:)

• raapustelija

...miehiä tarvitaan. Ensin siittämään, sitten hankkimaan perheelle elanto ja maksamaan asuntolainaa.

• misislisbet
        laidalta kirjoitti:

Molemmat sukupuolet yrittävät vimmatusti ohjata sen toisen tekemään ne ns. paskahommat.
        He,mutta maailma muuttuu ja toisen moskat onkin omissa käsissä.Naiset menevät sahaamaan rankoja ja miehet opettelevat epämääräisen opin kautta painamaan yhtä nappia pesukoneessa.:)
        Kuka pääsee aina helpommalla?
        Älkääs ny vaihtako osia ihan helpolla ainakaan...

En vaihda osia, olen vaan pakotetusti joutunut "oppimaan" ns. miesten töitä.

Ihan kuin vajaa ääliöinenkö minun pitäisi olla, etten kässää samaa kuin mies?
        Mun "muru" tietää sähköstä todennäköisesti kaiken, vaan häntäpä ei kiinnosta nämä elektroniset laitteet, mitä muuta kun ala opiskella, ja jos maajohdon ja virtajohdon tajuu, ei ole ongelmia.

Tyhmää, minulla ei ole ollut varaa "remontti Reiskoihin, aikanaan.

Ja isäpuoleni opetti tapiseerauksen, olin kesähanslankkarina.

Minä en mitään taistele, vaan turha on turhaa, jos on kiinnostusta oppii.

• laidaton
        misislisbet kirjoitti:

En vaihda osia, olen vaan pakotetusti joutunut "oppimaan" ns. miesten töitä.

Ihan kuin vajaa ääliöinenkö minun pitäisi olla, etten kässää samaa kuin mies?
        Mun "muru" tietää sähköstä todennäköisesti kaiken, vaan häntäpä ei kiinnosta nämä elektroniset laitteet, mitä muuta kun ala opiskella, ja jos maajohdon ja virtajohdon tajuu, ei ole ongelmia.

Tyhmää, minulla ei ole ollut varaa "remontti Reiskoihin, aikanaan.

Ja isäpuoleni opetti tapiseerauksen, olin kesähanslankkarina.

Minä en mitään taistele, vaan turha on turhaa, jos on kiinnostusta oppii.

opettelemaan..huom opettelemaan.
        Samat elämänsäännöt lie miehillekin,mutta tottahan ne kapuaa takas puuhun,jos vain mahdollista:D

• ilmaiseksi

töitä tekisi, jos ei muuta talkoissa ole tarjolla kuin känttykahvit...

• Hei Korpikirijaalija, kiva Tiina ja muut.
        Tottahan niitä miehiä samoon ku naisiaki tarvitahan oikiastaan joka hommahan. Kyllähän sitä tätä maalimaa on automatisootu ja konehet teköö raskaammat ja vaarallisimmat työt, mutta iliman ihimistä nekään ei pelaa eikä toimi.
        Eiköös soo sellaanen lauluki ja varmahan usiampiaki sanaseppoja ollu asialla tekemisen tärkeyrestä ja ihimisen osuuresta niihin hommihin.
        Yks ny tuloo ainaki mielehen notta, kuinkas ne sanat ny menikään "haluun sun elämään ja lyömään sinun tauluillesi naulaa seinään" Täs ny vaan esimerkkinä tämä tuli mielehen.
        Ja onhan se oma ukkokulta ihan jo ihimisenäki jotaan. No lähimmäänen ny ainaki ja tenavaan isänä tarpehellinen ja tärkiä henkilö perhees, niinkuun äitiki.
        Ja vissihin soon vaimoonen henki tehty alakujansa miehen kylykiluusta, luomiskertomuksen mukahan.
        Samoon aatteleesin ku niitä yhteesiä päiviä alakas kertymähän niin sellaanen hyvänlaanen apu, tuki ja turva soon oikia mies ja puoliso sille naisihimiselle. Sitä omaa ukkoa sitten saa siinä komentaa ja olla sellaasena niinkuun sanotahan föörmyntärinä. Tuntoo niinkuun paremmin se vaimoonen henki ittensä tarpehelliseksi ku joutuu pikkuusen passaamahan ja viisoomahan sitä miestään arkiaskarees ja nenästelemähän muiskin päivänpolttavis kysymyksiis. Miten ny milloonki. Ja saahan siihen omaan ukkohon sitten tasaalla niitä verensokuria ja pahojapäitänsä ja marahrella muutoonki ihan vaan omaksi huviksensa. Eiköös täs jo oo koko kovasti syitä pitää ihan omaa miestä siinä vierellä, miehenä, puolisona ja isänä. Ja ilimanmuuta miehen pitää kunnioottaa vaimoaan ja antaa kaiken tukensa sille rakkaalle lähimmääselle. Näin mä sen ny aatteleesin tai aatellahan Tiitu kullan kans.
        terv. seppä ja Tiitu pikkuunen täältä pohojoostuuliselta lakeurelta.

• -tiina
        seppäpohojanmaalta kirjoitti:

Hei Korpikirijaalija, kiva Tiina ja muut.
        Tottahan niitä miehiä samoon ku naisiaki tarvitahan oikiastaan joka hommahan. Kyllähän sitä tätä maalimaa on automatisootu ja konehet teköö raskaammat ja vaarallisimmat työt, mutta iliman ihimistä nekään ei pelaa eikä toimi.
        Eiköös soo sellaanen lauluki ja varmahan usiampiaki sanaseppoja ollu asialla tekemisen tärkeyrestä ja ihimisen osuuresta niihin hommihin.
        Yks ny tuloo ainaki mielehen notta, kuinkas ne sanat ny menikään "haluun sun elämään ja lyömään sinun tauluillesi naulaa seinään" Täs ny vaan esimerkkinä tämä tuli mielehen.
        Ja onhan se oma ukkokulta ihan jo ihimisenäki jotaan. No lähimmäänen ny ainaki ja tenavaan isänä tarpehellinen ja tärkiä henkilö perhees, niinkuun äitiki.
        Ja vissihin soon vaimoonen henki tehty alakujansa miehen kylykiluusta, luomiskertomuksen mukahan.
        Samoon aatteleesin ku niitä yhteesiä päiviä alakas kertymähän niin sellaanen hyvänlaanen apu, tuki ja turva soon oikia mies ja puoliso sille naisihimiselle. Sitä omaa ukkoa sitten saa siinä komentaa ja olla sellaasena niinkuun sanotahan föörmyntärinä. Tuntoo niinkuun paremmin se vaimoonen henki ittensä tarpehelliseksi ku joutuu pikkuusen passaamahan ja viisoomahan sitä miestään arkiaskarees ja nenästelemähän muiskin päivänpolttavis kysymyksiis. Miten ny milloonki. Ja saahan siihen omaan ukkohon sitten tasaalla niitä verensokuria ja pahojapäitänsä ja marahrella muutoonki ihan vaan omaksi huviksensa. Eiköös täs jo oo koko kovasti syitä pitää ihan omaa miestä siinä vierellä, miehenä, puolisona ja isänä. Ja ilimanmuuta miehen pitää kunnioottaa vaimoaan ja antaa kaiken tukensa sille rakkaalle lähimmääselle. Näin mä sen ny aatteleesin tai aatellahan Tiitu kullan kans.
        terv. seppä ja Tiitu pikkuunen täältä pohojoostuuliselta lakeurelta.

tykkään et joku on halunnu mun elämään ja lyömään mun tauluilleni naulaa seinään kyllä se olis vaan yksinäistä ilman miestä vaikka on niitäkin jotka haluaa mieluummin jakaa elämänsä naisen kanssa niinkun mun tyttö ehkä se on kuiteski tärkeintä että on vaan joku jonka kanssa jakaa kaikki asiat.

• Otto- Vaan

Miehiä ei tarvita kun solmujen teossa, peukalo mustana
      painetaan solmittavaa solmua kun samalla nainen kahdella kädellä kiristää sitä.

• no, mietippä sitä

__O__
      I
      I---> ((0))
      _/ \_

• ja''

elähdyttämään meidän naisten maailmaa.

• laituri pitäisi tehdä, aitan rappuset, mökin porras, ai niin ja kompostikäymälän tyhjennykseen, ainakin siihen :)

Vävyjä olen kiusannut, ja houkutellut mökkeilypalkalla..en tiedä sitten..

• Minulla oli just äsken kova kokiksen jano ja hirvittävä ongelma. Kokispulloa en saanut nimittäin millään auki. Ja kun sen vein miehelle niin ei sekään saanut sitä auki ilman papukaijapihtiä. Ja minulta olisi varmaan jäänyt se avaamatta. Tarttee varmaan ostaa joku kierrekorkin aukaisija jos ei se mies ole aina justiinsa paikalla kun minua janottaa.

• -tiina

mutta voithan sanoo jo kaupan kassalla voisko saada korkin auki kun on niin huonot näppivoimat aina sillon tällön nimittäin auotaan korkkeja valmiiks.

• -tiina kirjoitti:

mutta voithan sanoo jo kaupan kassalla voisko saada korkin auki kun on niin huonot näppivoimat aina sillon tällön nimittäin auotaan korkkeja valmiiks.

Olen joskus pyytänyt sillipurkkia avaamaa kassalla, mutta en ole ennen huomannut että limsapullo on noin tiukassa.

No, olen kyllä oikeasti hirveen avuton ja tartten miestä ehdottomasti koko ajan passailemassa itseäni. Aina mä tukeudun siihen ja se joutuu hoitaan kaikki meidän asiat melkein kokonaan nykyisin, jos ihan rehellisesti tunnustan.

Niin ja kun sillä on paksumpi lompakko, niin minä tarviin sitä miestä siellä kaupankassallakin. Niin ja yksin en uskalla nukkuakaan enää, nyt kun olen sen saanut pois komennushommista ja kun se on nyt aina saatavilla, niin täytyy nyt ottaa takasi nekin vuodet kun se pyöri maailmalla. Hih hih

• -tiina
        miljoona kirjoitti:

Olen joskus pyytänyt sillipurkkia avaamaa kassalla, mutta en ole ennen huomannut että limsapullo on noin tiukassa.

No, olen kyllä oikeasti hirveen avuton ja tartten miestä ehdottomasti koko ajan passailemassa itseäni. Aina mä tukeudun siihen ja se joutuu hoitaan kaikki meidän asiat melkein kokonaan nykyisin, jos ihan rehellisesti tunnustan.

Niin ja kun sillä on paksumpi lompakko, niin minä tarviin sitä miestä siellä kaupankassallakin. Niin ja yksin en uskalla nukkuakaan enää, nyt kun olen sen saanut pois komennushommista ja kun se on nyt aina saatavilla, niin täytyy nyt ottaa takasi nekin vuodet kun se pyöri maailmalla. Hih hih

melkein asiassa kun asiassa jos vaan mies on saatavilla on sillä olevinaan ainaskin voimaa sun muuta enemmän kun mulla joskus on kiva tekeytyä niinku sellaiseks avuttomaks naiseks vaikkei ois aihettakaan mun on taas pakko joskus opetella nukkuun yksinkin kun se on aina ollu läsnä kun ei tiedä koskaan millon joutuu pakostakin.

• misislisbet

Kun menee "lisälaite puolelle, tarkoitettu vanhuksille" kauppaan, on oivat aukaisijat, ne on erininimmeillä eri kaupungeissa, vaan apulaitteitahan ne ovat.

Ja pihdit, hohtimet on hyvä olla keittiön alalaatikossa.;)

• misislisbet
        miljoona kirjoitti:

Niin kauan rempalla muualla, no huumori sijansa saakoon, vaan kun olet ennenkin selviytynyt, olet nyt "heittäytynyt" avuttomaksi, Miksei, kaikki menetetty takas, kauanhan ilmankin pärjäsit.

Ja kun en tarvi toisen lompakkoo, enkä halua olla avuton, en todellakaan tarvi miesystävääni
        arjen jakamiseen, vaan yhdessä oloon.

• k/k
        misislisbet kirjoitti:

Niin kauan rempalla muualla, no huumori sijansa saakoon, vaan kun olet ennenkin selviytynyt, olet nyt "heittäytynyt" avuttomaksi, Miksei, kaikki menetetty takas, kauanhan ilmankin pärjäsit.

Ja kun en tarvi toisen lompakkoo, enkä halua olla avuton, en todellakaan tarvi miesystävääni

noi periaatteet kun sais vaimon omaksumaan.
        Oispa se somaa tuisku aamuisin juoda kahvit rauhassa ja kuunnella lumikolan ääniä ulkoa.

• k/k kirjoitti:

Oispa se somaa tuisku aamuisin juoda kahvit rauhassa ja kuunnella lumikolan ääniä ulkoa.

Ja näin kesällä sitä nurmikonleikkuukonetta ja moottorisahan hurinaa... hih hih

• k/k
        miljoona kirjoitti:

vois vielä raottaa ikkunaa ja huhuilla armastaan tekemään nopeesti hommat,jotta päästäis viettämää laatuaikaa yhdessä.

• misislisbet kirjoitti:

Kun menee "lisälaite puolelle, tarkoitettu vanhuksille" kauppaan, on oivat aukaisijat, ne on erininimmeillä eri kaupungeissa, vaan apulaitteitahan ne ovat.

Ja pihdit, hohtimet on hyvä olla keittiön alalaatikossa.;)

Joo, täytyy lähteä etsiskeleen sellaisia "vanhusten kaupppoja" Mutta kätevä se on miehelle sysätä niitä hommia...

• -tiina
        miljoona kirjoitti:

toi mies en itse kyllä ruohonleikkurin kahvaan tartu enkä moottorisahaa käynnistä kuuluu mun mielestä noihin miesten hommiin.

• mani, mani pappa
        k/k kirjoitti:

Tyhmää keljuilua, pappa ottaa vain puhelimen käteensä, ja ring ring pian on piha lumeton.

Teitä luomakunnan kruunut ärsyttää naiset jotka eivät teitä tarvitse muuhun kuin lapsentekoon, ja senkin voi hoitaa helpommin.

• -tiina
        miljoona kirjoitti:

huomannu että saavat helpommin käyntiin.

• -tiina
        k/k kirjoitti:

vois vielä raottaa ikkunaa ja huhuilla armastaan tekemään nopeesti hommat,jotta päästäis viettämää laatuaikaa yhdessä.

se on sana jota mää inhoon.

• k/K
        mani, mani pappa kirjoitti:

Tyhmää keljuilua, pappa ottaa vain puhelimen käteensä, ja ring ring pian on piha lumeton.

Teitä luomakunnan kruunut ärsyttää naiset jotka eivät teitä tarvitse muuhun kuin lapsentekoon, ja senkin voi hoitaa helpommin.

ideaa jonka nainen antoi,käytin tunneälyä jotta saisin laatuaikaa itselleni.

• misislisbet kirjoitti:

Mies tuli ennen torstaisin illalla kotiin, kun teki kymmenen tunnin päiviä. Aina oli koko suku pyytämässä apua. Sillä kun on raukalla neljä avutonta ja yksinäistä naista mitä passailla, huoltaa ja hoidella, äiti, oma tytär, minä ja mun tytär. Arvaa vaan että on kiirettä sillä miehellä.

Itse olin siihen aikaan pätkätöissä ja niillä työttömyysjaksoilla välillä ihan täysin rahatonna. Nyt toki on minullakin oikea työ ja kohtalainen palkka. Eka oikea palkallinen kesälomakin minulla alkaa kohta, ensimmäisen kerran varmaan kahteenkymmeneen vuoteen....

• Olenkaan, puoleltasi :)
        miljoona kirjoitti:

Mies tuli ennen torstaisin illalla kotiin, kun teki kymmenen tunnin päiviä. Aina oli koko suku pyytämässä apua. Sillä kun on raukalla neljä avutonta ja yksinäistä naista mitä passailla, huoltaa ja hoidella, äiti, oma tytär, minä ja mun tytär. Arvaa vaan että on kiirettä sillä miehellä.

Itse olin siihen aikaan pätkätöissä ja niillä työttömyysjaksoilla välillä ihan täysin rahatonna. Nyt toki on minullakin oikea työ ja kohtalainen palkka. Eka oikea palkallinen kesälomakin minulla alkaa kohta, ensimmäisen kerran varmaan kahteenkymmeneen vuoteen....

Komennusmiehen vaimona olin aokanaan itsekin, tiedän tuon, muistan.

Nauti "ystäväin" kaikesta runsain mitoin, olet sen kyllä ansainnut.

Niinhän se meni , aina jossain loukkaannuttiin kun ei "ehditty" käymään, voi siisus sitäkin aikaa, no ohi on;).

Mut avuttomia emme ole, emmekä sellaiseksi ryhdy!
        terv.ml

• Olenkaan, puoleltasi :) kirjoitti:

Komennusmiehen vaimona olin aokanaan itsekin, tiedän tuon, muistan.

Nauti "ystäväin" kaikesta runsain mitoin, olet sen kyllä ansainnut.

Niinhän se meni , aina jossain loukkaannuttiin kun ei "ehditty" käymään, voi siisus sitäkin aikaa, no ohi on;).

Mut avuttomia emme ole, emmekä sellaiseksi ryhdy!
        terv.ml

Ja keksitään kaikkea kivaa, mitä niille omille miehille voisikaan oikein kivaa vastapalveluna tehdä...

• venettä kaada
        -tiina kirjoitti:

toi mies en itse kyllä ruohonleikkurin kahvaan tartu enkä moottorisahaa käynnistä kuuluu mun mielestä noihin miesten hommiin.

Parempi opetella hyvissä ajoin kaikenkaisia hommia, ei näistä miehistä tiedä, koska poistuvat seurastamme. Olen huomannut, että monelle naiselle, jopa oman kodin hoitaminen on tullut mahdottomaksi, kun mies on kuollut. Eräskään rouva ei tiennyt miten kodin lämmitysjärjestelmä toimii, tai ei ole koskaan joutunut maksamaan laskuja, kun miehen hallussa on ollut tietotekniikka.

Sama pätee miehiin, ei ole koskaan tarvinnut sekaantua keittiöhommiin ja nyt ovat sormi suussa, miten pyykkikone toimii tai kuinka kahvinkeitin ladataan. Tuntuu tietysti uskomattomalta, että tämmöstä on, mutta totta kuitenkin.

• tekoon

Eipä mies juuri muuta jälkeläistensa tehnyt. Vaikka aviossa oltiin, niin käytännössä olin yksinhuoltaja, miehellä oli aina jotain parempaa tekemistä.

Olen myös tuntenut suunnatonta mielihyvää, kun olen saanut jonkun asian hoidettua. Onneksi on sen verran mielikuvitusta, että konsteilla selviää talon pidosta.

• torivahti

...naisista on sitä mieltä, että miestä tarvitaan vain lasten siittämiseen, miehet ottavatkin käyttöön hevosjalostuksen mallin mukaiset siitosmaksut.

• Mandi55

Seurustelin nuorena tyttösenä miehen kanssa, joka opetti minulle sähkötöitä. Niillä opein olen pärjännyt "lampunvaihtoprojekteissä" ja piuhojen yhdistämisissä.

Menin naimisiin ja ostimme parisängyn. Sitä yhdessä kasatessamme tuli ensimäinen kriisi alkavassa onnessamme. Kriisin jälkeen kurkistelin aina jos mahdollista timpureiden olan yli ja keräsin tietoa.

Alkuviikolla menin autopurkaamoon ja kysyin vanhaan autooni starttimoottoria. Miten vika ilmenee, kysyi myyjä, kerroin oireet. Hän kävi vielä tarkistamassa olisiko asia niin. Olet tulkinnut autosi oikein, hän sanoi palatessaan. Totta kai, tunnen tarkkaan Old Ladyni. Jos en kuitenkaan voi vikaa itse korjata, niin yritän ainakin asiantuntevasti pyllistellä konepellin alle.

On tietenkin "jutskoja", joita on hankala itsekseen tai ystävättärien kanssa toimittaa ja niissä mies on ehdottomasti korvaamaton. Kahta en aijo vaihtaa, vapautta itsenäiseen asumiseen ja miestäni ; )

• torivahti

...naisista lesbot eivätkä frigidit.

• -tiina

ihan noin älykäästi osasti vastata tota en ois arvannu ainakaan minä itse.

• misislisbet

Mihin mennään nauramaan, minähän kirjoitin olevani nainen ja tarvitsevani miestä vain tähän
        luonnollisiin tarpeisiimme.

Ei tarvi olla esittelemääsi, 20v yhteistä matkaa, ei aviossa, omat asunnot vaan aina jommankumman kotona.

Osaan myös virkata, neuloa , leipurina olen mestari, ja naisen näköinen.

• torivahti
        -tiina kirjoitti:

ihan noin älykäästi osasti vastata tota en ois arvannu ainakaan minä itse.

ei tarvita älykkyyttä, sen tunnustamiseen sen sijaan tarvitaan. Kun keskustelu menee älyttömyyksiin, pitää yrittää palauttaa se maan pinnalle latomalla faktoja foorumille.

• -tiina
        torivahti kirjoitti:

ei tarvita älykkyyttä, sen tunnustamiseen sen sijaan tarvitaan. Kun keskustelu menee älyttömyyksiin, pitää yrittää palauttaa se maan pinnalle latomalla faktoja foorumille.

kun sun kohdallas eihän tässä ollu kysymystä seksuaalisesta suuntautumisesta vaan siitä mihin miehiä yleensä tarvitaan.

• torivahti
        -tiina kirjoitti:

kun sun kohdallas eihän tässä ollu kysymystä seksuaalisesta suuntautumisesta vaan siitä mihin miehiä yleensä tarvitaan.

Miksi seksi pitäisi sulkea pois keskustelusta? Jos miestä ei enää tarvita remppoihin sun muihin kodinhoidon hommiin, niin mihin sitten yleensä? No seksiinpä, tietenkin.... Seuraa kysymys: onko parisuhde enää tarpeellinen "monitoiminaisille"?

• -tiina
        torivahti kirjoitti:

Miksi seksi pitäisi sulkea pois keskustelusta? Jos miestä ei enää tarvita remppoihin sun muihin kodinhoidon hommiin, niin mihin sitten yleensä? No seksiinpä, tietenkin.... Seuraa kysymys: onko parisuhde enää tarpeellinen "monitoiminaisille"?

mun mielestä ei ollu kysymys seksuaalisuudesta kun ei vaan kaikki tarvi miestä siihen kun on näitä naisparejakin johon mun oma tytär kuuluu enkä mää pidä häntä omatominaisena kysehän oli mitä me tehdään miehellä eikä aluperäisessä kysymyksessä tosiaankaan ollu mun mielestä mitään seksuaalisuuteen viittaavaa vaan pikemminkin arkisuuteen.

• torivahti
        -tiina kirjoitti:

mun mielestä ei ollu kysymys seksuaalisuudesta kun ei vaan kaikki tarvi miestä siihen kun on näitä naisparejakin johon mun oma tytär kuuluu enkä mää pidä häntä omatominaisena kysehän oli mitä me tehdään miehellä eikä aluperäisessä kysymyksessä tosiaankaan ollu mun mielestä mitään seksuaalisuuteen viittaavaa vaan pikemminkin arkisuuteen.

lesboja kohtaan, jos sitä epäilet. "Mihin naista enää tarvitaan", voivat homot kysyä, kun saavat adoptio-oikeuden. Onko lesbopareilla muuten adoptio-oikeutta?

• -tiina
        torivahti kirjoitti:

lesboja kohtaan, jos sitä epäilet. "Mihin naista enää tarvitaan", voivat homot kysyä, kun saavat adoptio-oikeuden. Onko lesbopareilla muuten adoptio-oikeutta?

en tiä ei oo vielä tullu ajankohtaseks mutta mun mielestä tässä elämässä on tärkeintä että kaikilla on joku josta pitää huolta on se sit mies tai nainen mutta naisilla on ehkä helpompi tulla vanhemmiks kun ne voi niinkun vaan käyttää miestä ja siitä voi syntyä jotain miehillä se on vaikeempaa.

• -tiina
        torivahti kirjoitti:

oo ennakkoluuloja mutta ymmärrät varmaan miks se aina kolahtaa.

• Mandi55
        -tiina kirjoitti:

Olet oikeassa, aloitus ei viittaa millään muotoa seksuaalisuuteen. Aloitus on tehty puhtaasti tämän päivän kokemuksesta nousseesta vahvasta onnistumisen tunteesta. Minä naisena tein sen, jes.

Tietenkin voisin sylkeä kattoon jos minulla olisi Rambo rinnalla. Mielelläni viilaisin olemattomia kynsiäni rannalla ja ihailisin kun rakkaani heiluttaisi vasaraa ; )

• -tiina
        Mandi55 kirjoitti:

Olet oikeassa, aloitus ei viittaa millään muotoa seksuaalisuuteen. Aloitus on tehty puhtaasti tämän päivän kokemuksesta nousseesta vahvasta onnistumisen tunteesta. Minä naisena tein sen, jes.

Tietenkin voisin sylkeä kattoon jos minulla olisi Rambo rinnalla. Mielelläni viilaisin olemattomia kynsiäni rannalla ja ihailisin kun rakkaani heiluttaisi vasaraa ; )

oikeassa olevat rakkaudella minä.

• torivahti
        -tiina kirjoitti:

oo ennakkoluuloja mutta ymmärrät varmaan miks se aina kolahtaa.

...itselläsi piileviä ennakkoluuloja, jos "aina kolahtaa"? Siinä asiassa en osaa neuvoja antaa. Naapurissani asuva "tyttöpari" on onnistunut ennakkoluulojen torjunnassa hyvin. He vastaavat kaikkiin uteluihin niin rempseällä huumorilla, että kyselijät menevät sanattomiksi.

• -tiina
        torivahti kirjoitti:

...itselläsi piileviä ennakkoluuloja, jos "aina kolahtaa"? Siinä asiassa en osaa neuvoja antaa. Naapurissani asuva "tyttöpari" on onnistunut ennakkoluulojen torjunnassa hyvin. He vastaavat kaikkiin uteluihin niin rempseällä huumorilla, että kyselijät menevät sanattomiksi.

olla typerä pyydän.

• torivahti
        Mandi55 kirjoitti:

...seksiin, mutta jo pari kommenttia oli ennen minua, jotta lasten hankintaan miestä tarvittaisiin. Teidän mielestänne lasten hankinnalla ja seksillä ei ole mitään yhteyttä. No, näkemys sekin.

• Pirre*

miusta laiturinkin teko on voimia ja koneitakin vaativaa työtä, en varmaan itse selviä siitä urakasta.

Silloin kun mies oli voimissaan, tuntui kaikki niin helpolta ja itsestään selvältä, eli niitä miesvoimia osaa oikein arvostaa kun ne puuttuvat, - semmoinen tämä ihmisen raato on.

• Justihin soon samankaltaanen tilanne toisinpäinki aateltuna, kyllä se on akaton taloo niinku siinä seittemäsveljekses Kivi kirijootti jotta niinkuun pilivinen päivä. Emännätön isännyys, ontuvaa ja puoletonta. Tierän sen täs omas elämässäni. Iliman mun miniää tämä oma huusholli oliis kovastikki köppäästä. Hän pitää, vaikka tualta kaukaaki tupahuushollia niinkuun sanotahan notta: "jengoollansa"
        Tierä mistä sen emännän tähän koppaas.
        Oottako kuullu ku täällä pohojanmaalla oli ja eli aikoonansa sellaanen sanottihin Kuuroo seppä?
        Se pani Huhtamäin komian Anna-Kaisan hullaantumahan sammattomahan Lakaluoman poikahan, ku tämä toi hänelle kolome varkaan otettua tytön hiuskarvaa. Seppä pelehti niiren kans pajaas ja lopuuksi karjaasi pojalle:
        - Kyllä naimas!
        Nuori mä olin ittekki ku naimisihin mentihin, melekehen tenava vielä. Varahin piti nousta jo aikaihimisten kirijoohin ja monen muunki. Isän takiis liikkuva puolikasvuunen pojantolokki kävi työmaalla aikamiehestä, vaikka ei leuhoottavaa vaatesta täyttänykkään.
        Toiskan Anna-Liisa oli vasta viireentoista ja seisoi lavittalla kärpäsiä klasiista pyyrystäen ku isoon Rannajärven Jussi tuli ja kihilasi hänet morsiamekseen.
        Kahareksassatoista oli mies jo niin mies notta saattoi yhyreen akaan ja lapsenki elättää.
        Nähtihin kyllä näin nuoriapareja, vaikka saattoi joskuus sattua niin surkiasti, että pienen esikoosen alakaissa itkemähän pääsi poru äireltäki. Jopa lopuulta 18 vuotias isäukkoo ja perheen päämies alakoo epätoivoossaan voivootella. No joo tämä taas mun juttuni ryöstäytyy liika leviäksi, tuli vaan mielehen täs ku yksin näitä sanoja napuuttelen aikanikuluuksi.
        terv. me yksinääset, seppä ja Tiitu kulta.

• Pirre*

Justihin soon samankaltaanen tilanne toisinpäinki aateltuna, kyllä se on akaton taloo niinku siinä seittemäsveljekses Kivi kirijootti jotta niinkuun pilivinen päivä. Emännätön isännyys, ontuvaa ja puoletonta. Tierän sen täs omas elämässäni. Iliman mun miniää tämä oma huusholli oliis kovastikki köppäästä. Hän pitää, vaikka tualta kaukaaki tupahuushollia niinkuun sanotahan notta: "jengoollansa"
        Oottako kuullu ku täällä pohojanmaalla oli ja eli aikoonansa sellaanen sanottihin Kuuroo seppä?
        Se pani Huhtamäin komian Anna-Kaisan hullaantumahan sammattomahan Lakaluoman poikahan, ku tämä toi hänelle kolome varkaan otettua tytön hiuskarvaa. Seppä pelehti niiren kans pajaas ja lopuuksi karjaasi pojalle:
        - Kyllä naimas!
        Nuori mä olin ittekki ku naimisihin mentihin, melekehen tenava vielä. Varahin piti nousta jo aikaihimisten kirijoohin ja monen muunki. Isän takiis liikkuva puolikasvuunen pojantolokki kävi työmaalla aikamiehestä, vaikka ei leuhoottavaa vaatesta täyttänykkään.
        Toiskan Anna-Liisa oli vasta viireentoista ja seisoi lavittalla kärpäsiä klasiista pyyrystäen ku isoon Rannajärven Jussi tuli ja kihilasi hänet morsiamekseen.
        Kahareksassatoista oli mies jo niin mies notta saattoi yhyreen akaan ja lapsenki elättää.
        Nähtihin kyllä näin nuoriapareja, vaikka saattoi joskuus sattua niin surkiasti, että pienen esikoosen alakaissa itkemähän pääsi poru äireltäki. Jopa lopuulta 18 vuotias isäukkoo ja perheen päämies alakoo epätoivoossaan voivootella. No joo tämä taas mun juttuni ryöstäytyy liika leviäksi, tuli vaan mielehen täs ku yksin näitä sanoja napuuttelen aikanikuluuksi.

tuommosella kirjailijalla, - harmi se kun et "älyä" kirjaa tehä.:)

Surkiaa se on tässäi kahtoa, kun haluja toisella oisi tehä vaikka mitä - ja taitojakin, mutta kun ei tottele kädet, - pää sanoo mitä oisi tehtävä, mutta reitti toteutukseen puuttuu.

Vaan näytäpä surkeutes, ei sitä passaa...eteenpäin vaan pittää mennä ja suunnitella talon laajennusta; naurattaa ja itkettää :)

• sanoo_suttura*
        Pirre* kirjoitti:

tuommosella kirjailijalla, - harmi se kun et "älyä" kirjaa tehä.:)

Surkiaa se on tässäi kahtoa, kun haluja toisella oisi tehä vaikka mitä - ja taitojakin, mutta kun ei tottele kädet, - pää sanoo mitä oisi tehtävä, mutta reitti toteutukseen puuttuu.

Vaan näytäpä surkeutes, ei sitä passaa...eteenpäin vaan pittää mennä ja suunnitella talon laajennusta; naurattaa ja itkettää :)

Tuommoisia miehiä ei ole harvassa. :) Olosuhteiden pakosta tai muuten vaan mielikuvituksessaan tekeviä ja kykeneviä.

Ei hän kuitenkaan laita sinua toteuttamaan suunnitelmiaan? :) :(

• se menee, ....................

Justihin soon samankaltaanen tilanne toisinpäinki aateltuna, kyllä se on akaton taloo niinku siinä seittemäsveljekses Kivi kirijootti jotta niinkuun pilivinen päivä. Emännätön isännyys, ontuvaa ja puoletonta. Tierän sen täs omas elämässäni. Iliman mun miniää tämä oma huusholli oliis kovastikki köppäästä. Hän pitää, vaikka tualta kaukaaki tupahuushollia niinkuun sanotahan notta: "jengoollansa"
        - Kyllä naimas!

Voi sua seppä, kun mun sukuni tuloo justihin sieltä Rannanjärvestä, äiteeni kautta.

Mummoni niistä jotakin puhuukin ja aina letitti mun ohutta tukkaani tiukaalle jakahuukselle, tietysti, ja niin jotta silimiä veti kierohon.

Kun olin likkaanen ja yltiöpäinenkin, huokaili mantamummo että , mitähän tuasta likaasta tuloo, kun on niin kovat vinkeet.

No ei trenkää mantamummun murehtia, on mennyt hyvin ja huanosti. Ihimisenä oon kuitenkin itteni pitäny, ja se on palion se.

Kirijoottelisit vaan useemmin, mä luen kyynelehet
        silimiis sun sanaalujasi. Siliityksiä sille sun Tiitu ystävällesi, tv "ml"

• Pirre*
        sanoo_suttura* kirjoitti:

Tuommoisia miehiä ei ole harvassa. :) Olosuhteiden pakosta tai muuten vaan mielikuvituksessaan tekeviä ja kykeneviä.

Ei hän kuitenkaan laita sinua toteuttamaan suunnitelmiaan? :) :(

öö mitähän suunnitelmia sitä lie, niinku tarkotat, - en nyt hoksannu?
        Ei meillä sepän kaa mittää, mukava juttukaveri hän on , - sana hallussa. :)

• Keväiset metsät

miestä rinnalleni, yhdessä tekemään, kokemaan, tuntemaan. Osaan mitä vain, pakko ollut oppia, mutta en nauti yksin tekemisestä. Ilman miestä olen puolikas ihminen, mies täydentää minut kokoNaiseksi.

• -tiina

kuka meistä nauttis yksintekemisestä jokainen meistä on puolikas ilman sitä omaa puolisoa täydentää se sit meidät kokonaiseksi tai kokomieheksi.

• Mandi55

Minä nautin myös yhdessä tekemisestä. Olen tiedostamattani valinnut rinnalleni miehen, joka on enemmän lukijatyyppi, ajattelija ja keskustelija kuin timpuri tai autoasentaja.

Mieheni rakastaa puutarhatöitä ja kodinhoitoa. Meillä on yhteinen yrttimaa, jota hän hoitaa.

Joskus nautin yksin tekemisestä kuten tänään. Istun välillä, funtsailen, katselen ja naputtelen nauloja. Useamman hämmentäjän hämmentäessä vaativaa työtä voi se levitä käsiin.

Kiepaisin ideaalisiteen oikeaan vasarakäteeni kun se alkoi hieman vihottelee ; )

Olit hyvin runollinen ja sait minutkin tunteelliseksi, kokonaiseksi. Mieheni on "puutarhuri", hänen hellä kosketuksensa saa kaikki kukat kukkimaan ja kasvimaan kukoistamaan ; )

• -tiina kirjoitti:

kuka meistä nauttis yksintekemisestä jokainen meistä on puolikas ilman sitä omaa puolisoa täydentää se sit meidät kokonaiseksi tai kokomieheksi.

Ku tietääski mikä soon se hyvä ja se lopullinen viisaus. Sitä vaan huuhtoo sitä kultaa aina ja lakkaamatta. Niinkuun siinä lauluus sanotahan notta: joskus tekiis mieli sitten taas toisinaan ei.
        Sitä ku on tarpeeksi pitkähän yksin niin siitä tuloo sellaanen elämäntapa. Välihin aatteloo ja kaipaa kovastikki toista ihimiistä siihen rinnalensa ja aatteloo notta ku tuliis ny kuka vaan niin kyllä kelepaas. Sitten taas toisinki päin notta ei huolis ketään, ei mistään hinnasta. Ja seppää vietääsihin ku jäniisjussia haapapölökyyltä jos ny jokuu sellaasta esittääsi. Voi he....i tätä elämää. Vaikka koko hyvän miehen musta joku sais ristiksensä. terv. minä ja Tiitu.

• -tiina
        Mandi55 kirjoitti:

Minä nautin myös yhdessä tekemisestä. Olen tiedostamattani valinnut rinnalleni miehen, joka on enemmän lukijatyyppi, ajattelija ja keskustelija kuin timpuri tai autoasentaja.

Mieheni rakastaa puutarhatöitä ja kodinhoitoa. Meillä on yhteinen yrttimaa, jota hän hoitaa.

Joskus nautin yksin tekemisestä kuten tänään. Istun välillä, funtsailen, katselen ja naputtelen nauloja. Useamman hämmentäjän hämmentäessä vaativaa työtä voi se levitä käsiin.

Kiepaisin ideaalisiteen oikeaan vasarakäteeni kun se alkoi hieman vihottelee ; )

Olit hyvin runollinen ja sait minutkin tunteelliseksi, kokonaiseksi. Mieheni on "puutarhuri", hänen hellä kosketuksensa saa kaikki kukat kukkimaan ja kasvimaan kukoistamaan ; )

vaan tiedostetusti valinnut rinnalleni älykön voi olla peukalo keskellä kämmentä ns miesten hommissa jonkun mielestä mutta itse arvostan enemmän henkevyyttä.

• Mandi55

Ku tietääski mikä soon se hyvä ja se lopullinen viisaus. Sitä vaan huuhtoo sitä kultaa aina ja lakkaamatta. Niinkuun siinä lauluus sanotahan notta: joskus tekiis mieli sitten taas toisinaan ei.
        Sitä ku on tarpeeksi pitkähän yksin niin siitä tuloo sellaanen elämäntapa. Välihin aatteloo ja kaipaa kovastikki toista ihimiistä siihen rinnalensa ja aatteloo notta ku tuliis ny kuka vaan niin kyllä kelepaas. Sitten taas toisinki päin notta ei huolis ketään, ei mistään hinnasta. Ja seppää vietääsihin ku jäniisjussia haapapölökyyltä jos ny jokuu sellaasta esittääsi. Voi he....i tätä elämää. Vaikka koko hyvän miehen musta joku sais ristiksensä. terv. minä ja Tiitu.

Mikä soon se hyvä, se ei onnistu jos ei kokeile; ) Kun tapasin mieheni yli kymmenen yksinäisen lapsille ja yritykselleni vietetyn vuoden jälkeen, ei se ollut "salaman isku taivaalta", ei sinne päinkään. Tapailimme, keskustelimme ja opettelimme tuntemaan toisiamme. Löysimme samanlaisia tavoitteita ja toiveita elämällemme. Kokemuksemmekin olivat yhden suuntaisia ja olimme vielä kumpikin yksinhuoltajia. Nyt parin vuoden yhdessä olon jälkeen, olemme kuin paita ja peppu.

Ei ihmisen ole hyvä yksin olostella siispä ehdotan rohkeaa kepillä jäätä kokeilua.

Niin sanottuista naisten-ja miesten töistähän me selviydytään, mutta juttu- ja puuhastelukaveria me tarvitaan.

• Keväiset metsät
        Mandi55 kirjoitti:

Sain väärän käsityksen, kiitos kun oikaisit. Toki minäkin nautin yksin tekemisestä, jos olisi mahdollisuus sitten nauttia yhdessäkin tekemisestä. Mutta kun kaiken teet yksin, niin ajatuksissa häämöttää kuva yhdessä tekemisen riemusta. No joo, joku nauraa nyt että mistäs sen riemun tiedän, mutta tiedän vaan, on sitä joskus saanut kokea. :)

Kesän tulo saa runolliseksi, ja tuo sinun hellä puutarhuri miehesi aiheuttaa kateuden pistoksia mieleeni, missä minun puutarhani kukittaja on? ;)

• Keväiset metsät
        -tiina kirjoitti:

Niinpä, ihmisen ei ole hyvä olla yksin, ainakaan minä en voi hyvin yksin. Mutta toivossa on hyvä elää.. :)

• -tiina

eu direktiivin mukaisia.

• olisi syytä

hetkeksi hiljentyä kynttilän äärellä ja muistaa niitä miehiä, jotka kaatuivat taistelussa isänmaamme vapauden puolesta.

• -tiina

niitä jo koko päivä ja nyt yritetään piristää tätä muistelupäivää ja ihan ilman kynttilöitä.

• Mandi55
        -tiina kirjoitti:

niitä jo koko päivä ja nyt yritetään piristää tätä muistelupäivää ja ihan ilman kynttilöitä.

Minulle tuli vahva tunne, että taidan kaatua sänkyyn. Minä olin tähtenä isän silmissä sota-aikana. Isäni on nyt tähtenä minun silmissäni, Minä vilkutan hänelle. Hyvää yötä!

• -tiina
        Mandi55 kirjoitti:

Minulle tuli vahva tunne, että taidan kaatua sänkyyn. Minä olin tähtenä isän silmissä sota-aikana. Isäni on nyt tähtenä minun silmissäni, Minä vilkutan hänelle. Hyvää yötä!

että mullekkin tuli vahva tunne kun nyt alkaa tolta kakkoselta varmasti toi kaikkien isien ottelu vilkutetaan me meidän isille sinne taivaalle kauniita unia sulle ja mun iskälle öitä.

• avuton blondi

Sinä riuska nainen, olis rännien vaihtoa, autotalli kaipaa uutta maalia, vessaremontti odottaa, samoin saunaremontti ja putkiremontti,,ja pihatöitäkin riittää....tervetuloa

• -tiina

ottaa ittelles miestä se on niin helppoo niin helppoo vai ootko blondi mies jokaa kaipaa riuskaa naista.

• misislisbet

Mikset ota selvää, miten tehdä?
        Putkiasentajienhommaan ei parane mennä piteleen, ellei todella tiedä.

Rännithän tulee tilattuna joten tikaspuut ja hitsivehkeet kainalossa se luontuu, kunhan piuhat riittää.

Vessasi muuten, mut nää vesijutut haltsaa vain putkimies.'

En ole riuska,vaan sopusuhtainen pituuteeni, en hyväksy sanontaa, miesten/naisten työt.

• k/k
        misislisbet kirjoitti:

Mikset ota selvää, miten tehdä?
        Putkiasentajienhommaan ei parane mennä piteleen, ellei todella tiedä.

Rännithän tulee tilattuna joten tikaspuut ja hitsivehkeet kainalossa se luontuu, kunhan piuhat riittää.

Vessasi muuten, mut nää vesijutut haltsaa vain putkimies.'

En ole riuska,vaan sopusuhtainen pituuteeni, en hyväksy sanontaa, miesten/naisten työt.

aiot hitsailla?

• Lisbet*
        k/k kirjoitti:

aiot hitsailla?

Jokainen kai tietää rännien materiaalin, joten en suunnitelleut stic´illä kuutosta tekemään!

• k/k
        Lisbet* kirjoitti:

Jokainen kai tietää rännien materiaalin, joten en suunnitelleut stic´illä kuutosta tekemään!

joskus olen itsekkin joutunut jopa haalarit laittamaan päälleni,siksi uteliaisuuteni heräsi.
        Mikki ,tikki,puikko ja kaasu on jokapäiväisiä tuttuja remonttimiehen hommissa,kait on tulityö luvat kunnossa,vakuutus herrat hermostuu muuten.

• -tiina

miestäni tarvin nimittäin sänkyyn ihan vaan sitä varten että jaksan herätä huomenna taas töihin.

• Pirre*

keittiöhana remonttiin, - kyllä me yhessä vielä se saatiin kuntoon *tuuletus* :)

• namisuku

...Ainaskin TARVITSEN MIESTÄ...jos ei nyt ihan kaikessa....Niin Ainaski Jossain...Hartioitten hieronnassa, Pusuttelussa ja Suutelossa ja...;)
      Eihän me Naiset oltais mitään, ilman Miehiä...höh:)

• että joku muukin, kuin minä, uskaltaa tunnustaa riippuvuutensa. Ei sille vaan mitään voi kun ne miehet ovat aina olleet se heikkous...

• namisuku
        miljoona kirjoitti:

että joku muukin, kuin minä, uskaltaa tunnustaa riippuvuutensa. Ei sille vaan mitään voi kun ne miehet ovat aina olleet se heikkous...

...jotkut on liian ujoja Myöntääkseen...Miesten Ihanuuden...tai Jotain...Heh=D
        (mutta tiedä nyt Riippuvuudesta, olinhan minäkin vuosia yh:na...mutta MiesVierailijoita kävi kylässä (samoja naamoja, tasan 2 kipaletta)=D
        Musta Gambialainen ja Vaalea Viikinki...Heh;)

• namisuku kirjoitti:

...jotkut on liian ujoja Myöntääkseen...Miesten Ihanuuden...tai Jotain...Heh=D
        (mutta tiedä nyt Riippuvuudesta, olinhan minäkin vuosia yh:na...mutta MiesVierailijoita kävi kylässä (samoja naamoja, tasan 2 kipaletta)=D
        Musta Gambialainen ja Vaalea Viikinki...Heh;)

Mulle on kotimainen tavallinen ahkera ja reipas mies riittänyt, vaikka vaihtuikin välillä, mutta onneksi parempaan suuntaan! En pidä yksinäisyydestä ja ehkä siksi en ole elänyt ilman parisuhdetta. Haluan olla riippuvainen miehestä!

• Mandi55

Iltaa ja terveisiä aurinkoiselta niemeltäni, jonne istutin tänään kesäkukkaset ja Peter puuhasteli yrttipenkin kimpussa. Puutarhatöiden jälkeen istuimme kahvilla laiturilla ja ihailimme niemellä ollutta joutsenparia.

Näyttää siltä, että aloitusteni ymmärrettävyys menee harakoille.

En ehtinyt seurata päivän "loppusotaa" toisessa ketjussani, mutta se oli deletoitu bitti taivaaseen kun palasin kotiin nyt kello 19.00.

Täytynee ruveta kirjoittelee olemattomista suonikohjuistani ja kuvitellusta sappikivileikkauksesta, niin ymmärrettäisiin toisiamme paremmin ; )

• Mandi55 kirjoitti:

Iltaa ja terveisiä aurinkoiselta niemeltäni, jonne istutin tänään kesäkukkaset ja Peter puuhasteli yrttipenkin kimpussa. Puutarhatöiden jälkeen istuimme kahvilla laiturilla ja ihailimme niemellä ollutta joutsenparia.

Näyttää siltä, että aloitusteni ymmärrettävyys menee harakoille.

En ehtinyt seurata päivän "loppusotaa" toisessa ketjussani, mutta se oli deletoitu bitti taivaaseen kun palasin kotiin nyt kello 19.00.

Täytynee ruveta kirjoittelee olemattomista suonikohjuistani ja kuvitellusta sappikivileikkauksesta, niin ymmärrettäisiin toisiamme paremmin ; )

Mua ei nettiläisten tapaaminen kiinnosta, siksi en kommentoinut juttuasi, vaikka olen samoilla linjoilla kanssasi.

Ja kun minä valitin alkuvuodesta sappikivistä, ei sekään kiinnostanut tai herättänyt sympatioita muistaakseni lainkaan kenessäkään. Ja jos mun naamaa sanotaan lärviksi, ei se minua ainakaan loukkaa millään lailla.

Kiva päivä sinulla!

• henrii

ensimäisen vesisateen ja kovan tuulen jälkeen saa mies roudata sen laiturin vastarannalta

• Mandi55

Nythän oli kysymys 11-vuotta sateessa ja tuulessa, auringossa ja pilvipäivissä virtyneestä terassilaiturista, jonka on tehnyt ammattimies (mulkkunikkari) Minä korjasin vuosien aikana vinoo menneitä aluspölkkyjä ja vinolautoja.

• mies*

esimerkiksi laituriremontissa kipeytyneiden jäsentesi hoivaamiseen. Ja kai se kesämökin "työhenkilö" mielellään istuisi valmiiseen ruokapöytäänkin raadannan lomassa.

• Mandi55

Ihanaa, juuri tuollaiseen minä miestä tarvitsen. Saunavastan tekoon, selänpesuun, kokovartalohierontaan ylisillä. Rentouttavan puuhastelun jälkeen kaveriksi ruokapöytään nauttimaan pihagrillissä loimutettua lohta ja tillipeunoita chileläisen valkoviinin kera..mmmm.

• puskasta huutelija

No, silloin tällöin seksuaalisiin nautintoihin.
      Mihinkään muuhun en tarvitse.

Ammatti-ihmisen saa soittamalla, ellen itse osaa.

Ja passaajaksi en halua, en myös prinseksaksi, joten "irtonumero" sopii elämääni.

• Mandi55

Hei! minulle jäi viestistäsi sellainen kuva, että olet mies, ei nainen noin kirjoita. Minä olen nainen. Naisen seksuaalinen psyyke ei ole noin yksinkertainen, ei todellakaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1374
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      52
      1316
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1095
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      119
      1035
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      65
      677
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      162
      634
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      538
    9. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      505
    10. Valehtelu

Oletko valehdellut kaivatullesi?
      Ikävä
      71
      483
    Aihe