kautta aloitellu? Mitkä on tavoitteet? Itselläni pallon osto edessä, minkä hintaisia uusimmat ovat, riittääkö edes 300€ enää.
onks kukaan jo
3
802
Vastaukset
- WEz
Itsekkin aloittelen kautta. Olen 19 vuotta ja alkamassa viides kausi. Tavoitteena nousta b-sarjaan eli keskiarvo noin 180. Mitä itse olen kyselly niin uusimmat huippupallot yli 300 equa, mutta itse ostin Nu-Line X-Caliburin ja makso 230€ eli ei kovinkaan paljon. Minusta pallon hintaa ei kannata kattella vaan ostat sellasen joka sun heitolle sopii. Tsemppiä jatkoon. T: Kemiläinen "tulevaisuuden lupaus" d:)
- Esapetteri
Taikapilvi myy halvalla palloja eli hakusanaksi taikapilvi ja pallon ostoon!!
- Kauas pilvet karkaa
Siinä vaan on se dilemma että porarit ei suostu poraamaan tai sit se maksaa mielettömästi laitattaa noita halvalla ostettuja palloja. Niille kun on maahantuojalta sanottu ettei palloja enää tule jos poraillaan halpispalloja !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El796407MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415488Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.624309NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun784188Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja693937Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.801317- 731140
- 3281135
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32910Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62831