Mun pulskan salskea pöhöttynyt egoni voi huonosti. Se on jotenkin kalvakka ja näivettynyt. Mitenhän siihen saisi taas ryhtiä?
Olen huolissani.
10
380
Vastaukset
- No hyvä hyvä
Tyhjänjauhaja.
- satunnainen~~
Aloita aamusi Pienellä lenkillä, näin aluksi. Älä avaa ML-palstaa, vaan syö kaurapuuroa, se auttaa, ota pari Möllerin Tuplaa. Käy suihkussa, aja partasi ja tee työsi kuten Miehen pitää;)
Tämä ML-palsta jos mikä, alkaa pitkän päälle viemään "Voimia", joita sinun pitäisi ja ehdottamasti tarvitsisit siellä makuukammarissa.
Näillä ohjeilla olet kesäkuun alussa Egosi huipussa, muutkin saavat siitä "tuta";)Ihan hyvä ohje, mutta ensin pitäis keksiä millä konstilla kampeis itsensä sängystä ylös niin aikaisin, että ehtisi jotain syödä, puhumattakaan pikku lenkistä.
Mä tuossa mietin, että jos kävis parturissa uudistamassa lookkia ja ostais jotain uusia kuteita. Kokeilis tuollaista "naisten taktiikkaa". Raitista ulkoilmaa tulee lähipäivinä yliannostukseksi asti...- satunnainen~~
Richartti kirjoitti:
Ihan hyvä ohje, mutta ensin pitäis keksiä millä konstilla kampeis itsensä sängystä ylös niin aikaisin, että ehtisi jotain syödä, puhumattakaan pikku lenkistä.
Mä tuossa mietin, että jos kävis parturissa uudistamassa lookkia ja ostais jotain uusia kuteita. Kokeilis tuollaista "naisten taktiikkaa". Raitista ulkoilmaa tulee lähipäivinä yliannostukseksi asti...vaan anna letin kasvaa ja laita ponnarille, osta "mopo" ja pari kypärää. Hanki lastenvahti ja lähtekää ajelulle, jos lenkille ei pääse ajoissa aamulla. "luontorakastelu" jos mikä kasvattaa Egoa;)
Enivei, menen nukkumaan.
- Papeete1
Tee niinkuin sanoit. Käy parturissa ja ósta uusia kuteita. Sitten kun kävelet kaupungilla niin laske kaikki naisten suomat katsahdukset kiinnostuksenosoitukseksi. Kaupparetken jälkeen tuntuu jo kumman hyvältä kun kassakin katsoi..
Sitten tietysti listaat kaiken mitä olet saanut aikaiseksi ja omat ominaisuutesi. Älä huonoja ja muista arvioida hyvät hieman yläkanttiin, niin eiköhän siitä saa sellaista egoboostia ettet ihan pieneen autoon enää mahdukkaan :)Varmasti piristää :)Tietenkin voisit syödä myös yliannostuksen tyrnimarjoja :)desi varmaan riittää hyvin pureskeltuna.
se olis se kodin, työn (ja rakentamisen) ulkopuolinen harrastus se juttu. Sanoisin.
- ------
salarakas.
- siitä.
Saat tilalle jotain suurempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176150
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04671- 563320
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2272897Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342510Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452390Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme232109Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381590
- 1891478