Trampoliini backflip kierteellä.

How?

Parempaakaan paikkaa tälle en löytänyt niin tungin sitten extremeen. Bäkkäreitä saan trampoliinilla monta peräkkäin ilman välipomppuja ja myös ilman pomppuja niin reunalta kuin mahdollista, mutta maassa en ole uskaltanut koittaa. Kierre on sitten se ongelma. Bäkkärin saan 180 asteen kierteellä aivan reunalta jaloilteen, mutta sitä enempää kierrettä en saa vaikka mitä kokeilisi. Vaikka pomppisin niin korkealle kuin mahdollista saan vain sen 180 asteen kierron. Sama on fronttarinkin kanssa. Eli kysymys olisi, miten backflippiin (ja frontflippiin) enemmän kierrettä.

7

1092

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • How?

Tarkennuksena edelliseen, että saan sen bäkkärin aivan reunalta kierteellä trampoliinille jaloilteen. Joku olisi tuostakin varmaan huomauttanut...

• Tramppapomppija

Minullakaan ei vielä bäkkärissä lähde enempää kuin se 180 astetta, mutta fronttariin menee 360 astetta.. Taisin oppia sillai sen että tein enemmän pyöritysliikettä ja kiskaisin.

• Nimetön

Ei kai tuohon muuta neuvoa ole kuin kiskaiset enemmän just käsillä sitä kierrettä. Hartioilla kiskaset myös, se auttaa paljon

• Nimetön

harjoittelua, toistoja, kyllä se siitä lähtee

• osaan itse

Suurin virheesi on se, että ilmeisesti takavolttisi lentää myös paljon taaksepäin. Toisin sanoen et osaa tehdä sitä niin että alastulopiste on mahd. lähellä lähtöpistettä.
      Kierteitä on vaikea tehdä, jos liikerata on laaja!

• ?????

Mitä lähemmäs vartaloa jalat koukistaa sitä enemmän kierrettä tulee.

• ()=

mä osaan kyl 360 frontin,mut en jaloille,180 bäkin,mut en osaa (uskolla) backflippei peräkkäin.saisko apuu?? ----älkää kokeilko bäkkii kovalla maalla = )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      381
      894
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      186
      676
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      625
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    8. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      62
      606
    9. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      35
      604
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      567
    Aihe