Mikä on, ettei Fazerin ruiskuoreen (70 %) tehdyt perunapiirakat maistu kunnolla perunalta.
Eikö niiden kuori olekin liian tumma vai mikä vie makua perunalta?
Mitä mättää vastaan. Periaatteessa ihan hyviä, mutta vaikka ruis on hyvää, tulee liian rukiinen eikä perinteinen olo.
perunapiirakoiden
4
1159
Vastaukset
- nyt kyse
karjalanpiirakoista, joissa täytteenä perunamuusi?
Nehän laittaa joko riisi- tai perunatäytteen, eikä se täyte siinä kuoressa pitäisi maistua. Ei kuoritaikinaan perunaa sekoteta. Ei ainakaan ennen, nykypäivästä en tiedä.
Taisi täyte olla jotain pussimuusia, siis nuukailtu täytteen kanssa ja maistuiko edes voille? Mahtaisko Fazer tehdä oikeaa muusia?
Piirakan leipominen ei ole vaikeaa, mutta aika työlästä, eli siis parhaat perunapiirakat saat tekemällä itse. Ohjeita löytyy netistä vaikka kuinka paljon. Ihan kivaa puuhastelua, teemme sitä joskus itsekin. Pitää kyllä olla voita ja "punasta maitoa" muusiin.- pettymys se silti oli
Ei osaa Fzer tehdä perunapiirakoita... sisuksen pitää maistua, ei reunojen.
- YKSI ASIA
Vielä piirakat pitää olla kauniin RUSKEITA eikä kuutamolla paistettuja.
- ja aidot maut
ostin pakkaseen monta pussia ja perunatäytteellä.
Ne kun nopsasti lämmittää grillissä ja päälle voisulaa -ah ! http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/19676/Karjalanpiirakka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1894918Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063999Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 513420
- 563419
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232306
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211929Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788