Outoa

herohero

Mua on jo pitkän aikaa vituttanu nää "gootit" ja goazet sekä goatit.

No kerran yks tämmönen tuli sitte vastaan pimeellä kadulla. Se oli pukeutunu niin tummiin vaatteisiin että vaan punaset silmät näky. No siinä sitte vähän aikaa epäröin mutta kohta jo menin ja vedin ditä vitun kovaa TURPAAN. Ei oo enää sekään goatti kävelly vastaan vaikka ennen tätä tapausta näin joka päivä.

9

891

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • somaliiiiiiiii

Oppiipahan sekin mulkku tavoille saatana! :) AIVAN OIKEIN TEIT! :)))))))))))))

• meininki on j

Sama meininki täällä.

Ite oon tehny samoin monesti ja hyvältä tuntuu.

• tämä gootti..

.. oli sulle tehnyt? aika noloo hei.

• muslimiiii

vittu ne gootit hyppii silmille. Tänää tein enkat ja löin ainaki seittemää goottii turpaa. Tuntu iha helveti hyvält, vaik se yks pisti vähä kampoihi.
      Meidän täytyy pitää yhtä veli!
      jatkakaa samaan malliin.

ps. veikkaan et tota enkkaa ette lyö. ;)

• kylläkylläj

ite vedin yhtenä kesä iltana noin kahtasataa goottia kymmentä goattia ja 150 goazea turpaan. Kaiken lisäksi hukutin muutaman goazen ja sytytin 3 goattia tulee.

Tätä tuskin kukaan pystyy rikkomaan?

• Nimimerkki

spuget munasta,kun vedin käteen gootin pyöriessä perhosen selässä.

• sentään....

Niin mikä ihmeen järki siinäkin sitten oli vetää jota kuta turpaan? Oliks se sulle jotain tehny? Vai tekeeks ihmiset, jotka kävelee sua vastaan sun olon niin ahdistuneeks?

HANKKIUDU HOITOON!

Ihan oikeesti mikä siinä on, ettei ihmiset saa pukeutua tai kuunnella millasta musiikkia tahansa, ku haluu ilman, että saa jokaselta vastaantulijalta turpaan? pitääks kaikkien olla sellasii tavallisiin fruittarivaatteisiin pukutuvii idioottei, jotka polttaa, juo ja on vaan niin mahdollisimman teinejä, kuin on mahdollista? Mua oksettaa pelkkä ajatuskin, että voisin mennä vetää jotakuta teinii turpaan, kun kävelee kadulla vastaan. Ei jessus.

• mä :D

.. vai huidotko vain vastaantulevia poikia?
        sairasta.

• Ja mikähä täsä o totta:D Mut on se kiva et joku antaa naurut tääl:D Mut kuten joku täs haukku fruittarei ni se o iha oikees ne o naurettavii:D ja lökäpöksyt samate:D

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe