Outoa

herohero

Mua on jo pitkän aikaa vituttanu nää "gootit" ja goazet sekä goatit.


No kerran yks tämmönen tuli sitte vastaan pimeellä kadulla. Se oli pukeutunu niin tummiin vaatteisiin että vaan punaset silmät näky. No siinä sitte vähän aikaa epäröin mutta kohta jo menin ja vedin ditä vitun kovaa TURPAAN. Ei oo enää sekään goatti kävelly vastaan vaikka ennen tätä tapausta näin joka päivä.

9

873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • somaliiiiiiiii

      Oppiipahan sekin mulkku tavoille saatana! :) AIVAN OIKEIN TEIT! :)))))))))))))

    • meininki on j

      Sama meininki täällä.

      Ite oon tehny samoin monesti ja hyvältä tuntuu.

    • tämä gootti..

      .. oli sulle tehnyt? aika noloo hei.

    • muslimiiii

      vittu ne gootit hyppii silmille. Tänää tein enkat ja löin ainaki seittemää goottii turpaa. Tuntu iha helveti hyvält, vaik se yks pisti vähä kampoihi.
      Meidän täytyy pitää yhtä veli!
      jatkakaa samaan malliin.

      ps. veikkaan et tota enkkaa ette lyö. ;)

      • kylläkylläj

        ite vedin yhtenä kesä iltana noin kahtasataa goottia kymmentä goattia ja 150 goazea turpaan. Kaiken lisäksi hukutin muutaman goazen ja sytytin 3 goattia tulee.

        Tätä tuskin kukaan pystyy rikkomaan?


    • Nimimerkki

      spuget munasta,kun vedin käteen gootin pyöriessä perhosen selässä.

    • sentään....

      Niin mikä ihmeen järki siinäkin sitten oli vetää jota kuta turpaan? Oliks se sulle jotain tehny? Vai tekeeks ihmiset, jotka kävelee sua vastaan sun olon niin ahdistuneeks?

      HANKKIUDU HOITOON!

      Ihan oikeesti mikä siinä on, ettei ihmiset saa pukeutua tai kuunnella millasta musiikkia tahansa, ku haluu ilman, että saa jokaselta vastaantulijalta turpaan? pitääks kaikkien olla sellasii tavallisiin fruittarivaatteisiin pukutuvii idioottei, jotka polttaa, juo ja on vaan niin mahdollisimman teinejä, kuin on mahdollista? Mua oksettaa pelkkä ajatuskin, että voisin mennä vetää jotakuta teinii turpaan, kun kävelee kadulla vastaan. Ei jessus.

      • mä :D

        .. vai huidotko vain vastaantulevia poikia?
        sairasta.


    • Ja mikähä täsä o totta:D Mut on se kiva et joku antaa naurut tääl:D Mut kuten joku täs haukku fruittarei ni se o iha oikees ne o naurettavii:D ja lökäpöksyt samate:D

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe