Outoa

herohero

Mua on jo pitkän aikaa vituttanu nää "gootit" ja goazet sekä goatit.

No kerran yks tämmönen tuli sitte vastaan pimeellä kadulla. Se oli pukeutunu niin tummiin vaatteisiin että vaan punaset silmät näky. No siinä sitte vähän aikaa epäröin mutta kohta jo menin ja vedin ditä vitun kovaa TURPAAN. Ei oo enää sekään goatti kävelly vastaan vaikka ennen tätä tapausta näin joka päivä.

9

904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • somaliiiiiiiii

Oppiipahan sekin mulkku tavoille saatana! :) AIVAN OIKEIN TEIT! :)))))))))))))

• meininki on j

Sama meininki täällä.

Ite oon tehny samoin monesti ja hyvältä tuntuu.

• tämä gootti..

.. oli sulle tehnyt? aika noloo hei.

• muslimiiii

vittu ne gootit hyppii silmille. Tänää tein enkat ja löin ainaki seittemää goottii turpaa. Tuntu iha helveti hyvält, vaik se yks pisti vähä kampoihi.
      Meidän täytyy pitää yhtä veli!
      jatkakaa samaan malliin.

ps. veikkaan et tota enkkaa ette lyö. ;)

• kylläkylläj

ite vedin yhtenä kesä iltana noin kahtasataa goottia kymmentä goattia ja 150 goazea turpaan. Kaiken lisäksi hukutin muutaman goazen ja sytytin 3 goattia tulee.

Tätä tuskin kukaan pystyy rikkomaan?

• Nimimerkki

spuget munasta,kun vedin käteen gootin pyöriessä perhosen selässä.

• sentään....

Niin mikä ihmeen järki siinäkin sitten oli vetää jota kuta turpaan? Oliks se sulle jotain tehny? Vai tekeeks ihmiset, jotka kävelee sua vastaan sun olon niin ahdistuneeks?

HANKKIUDU HOITOON!

Ihan oikeesti mikä siinä on, ettei ihmiset saa pukeutua tai kuunnella millasta musiikkia tahansa, ku haluu ilman, että saa jokaselta vastaantulijalta turpaan? pitääks kaikkien olla sellasii tavallisiin fruittarivaatteisiin pukutuvii idioottei, jotka polttaa, juo ja on vaan niin mahdollisimman teinejä, kuin on mahdollista? Mua oksettaa pelkkä ajatuskin, että voisin mennä vetää jotakuta teinii turpaan, kun kävelee kadulla vastaan. Ei jessus.

• mä :D

.. vai huidotko vain vastaantulevia poikia?
        sairasta.

• Ja mikähä täsä o totta:D Mut on se kiva et joku antaa naurut tääl:D Mut kuten joku täs haukku fruittarei ni se o iha oikees ne o naurettavii:D ja lökäpöksyt samate:D

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 537
      8652
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3708
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2231
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      165
      1237
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      876
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      784
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      744
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe