On aika varata paikkasi nyt jääkiekon MM-kisoihin 2009 toukokuun alussa,Sveitsiin,BUSSI / LAIVAMATKA lähtö Joensuusta.
Välieräottelut,pronssi ja loppuottelu.
30 paikkaa jaossa,laiva 2h.hytit,hotelli 2h.h.
Tied-ennakkovaraukset [email protected]
============================================
MAAJOUKKUETURNAUS MOSKOVASSA JOULUNALUSVIIKOLLA.
2008 jouluostokset ja pikkujoulu,jääkiekkohuumaa tarjoavat VENÄJÄ-RUOTSI-TSEKKI-SUOMI.
BUSSI / JUNAMATKA lähtö Joensuusta,
juna 4h.hytit,hotelli 2h.h.
varaukset Moskova viim.30.10.08.
Sveitsi viim.30.12.08.
JÄÄKIEKON MM- 2009 MENNÄÄN BUSSILLA...
BUSSILLA / LAIVALLA...
2
3509
Vastaukset
- rakastan jääkiekkoa!
eihän muuten nämä mm-ottelut rupea näkymään mtv3 maxilta?!? minä rupean itkemään jos alkaa. kun nyt siellä rupeaa näkymään euro hockey tourit. mutta niin kauan kun mm-ottelut näkyy yleltä kaikki on hyvin!
- tulee bernistä
ole huoletta kyllä yle mm-kisat välittää,mutta paikanpäällä on tunnelmaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733394Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1321111
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67956Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6915- 84899
- 34830