Mitäs olette tänään puuhanneet?

kaunis ilma

Oletteko käyneet ulkona, syöneet jätskiä tai käyneet uimassa?

18

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puoli kolme

vedin itseni hirteen, palstalaisten suosituksesta.

• 3 tuntia sitten ja vieläkin täällä roikut. Kyllä on nykynuorison taso mennyt heikoksi, kun ei edes itseään jojoon osata vetää.

• eimikäänhienohelma

ajattelin men ostaa jätskii ja samal reissul vetää itteni hirtee =)

• Ja sen..

jälkeen tulikin jo yks thaikku "siivoamaan" ;D

• Levemir

ysin aikoihin mentiin ulos ja tunti sitten sisälle. Jädee ei ole syöpötelty, eikä uitu, vesi muksuille liian kylmää. Pelailtu kaikkee ja tehty hiekkakakkuja, pyöräilty. semmoisia muksujen juttuja. Mahtava keli on jo toista päivää.

• töitä.

• e.W

"Mitäs olette tänään puuhanneet?
      kaunis ilma 25.5.2008 klo 17.20

Oletteko käyneet ulkona, syöneet jätskiä tai käyneet uimassa?"

Enpä juuri mitään. Tuleva viikko hirvittää vähän jo etukäteen.

Olen aivan htonmoisessa flunssassa... Sain tän varmaan siitä, kun istuin taannoin pitkän linjan dösässä, missä takanani ollut aivasteli ja niiskutti koko matkan ajan niskaani. Tänään heräsin röörit täynnä räkää ja jo eilen oli omituisen heikko ja kuumeinen olo.

Katselin teemalta Syvää unta ja söin fetasalaattia aurinkokuivatuilla tomaateilla. Piti järjestää kesävaatekaappi uuteen uskoon, mutta en saanu aikaiseksi. Jätskiä ainakaan ei tee mieli. En nyt niin hirveästi pidä siitä kermamössöstä muutenkaan.:)

• Kattos kittos

suttos

• Kukkonen.

Myöhäinen herätys, aamiainen, kahvikupilliseni join ulkona keinussa, sitten siivoilin lasten leluja ja vein tavaroita kellariin ja nyt palstalusimassa.

• Serpico

kuunnellut korvien vinkumista ja juonut finrexiniä. Koko päivä ollaan vaan ja flunssaillaan, laa laa laa lallallaa..

• sun pitää laittaa joku pipo päähän ja villasukat jalkaan. Ja ajatella peiton alla vaan mukavia juttuja:) Ja nukkua paljon..

• Serpico
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

sun pitää laittaa joku pipo päähän ja villasukat jalkaan. Ja ajatella peiton alla vaan mukavia juttuja:) Ja nukkua paljon..

Villasukat jalkaan ja myssy päähän ja katsomaan tulisko teeveen iltasatu :) Ehkä otan myös huikkaa... en tiedä onko hyvä idea, mutta tulis mukava lämmin olo. Nukkuminen on tylsää.

• Serpico kirjoitti:

Villasukat jalkaan ja myssy päähän ja katsomaan tulisko teeveen iltasatu :) Ehkä otan myös huikkaa... en tiedä onko hyvä idea, mutta tulis mukava lämmin olo. Nukkuminen on tylsää.

hyväkin ajatus, jossei ota niin paljon, että huomenna on vielä kurjempi olo..
        *puhaltaa pipin pois*

• Ei nyt sentään vielä. Jätskiä kyllä on syöty, muttei tänään. Kävin poliisiasemalla hakemassa uusitun passin. Siinä erikoisin tapahtuma tänään.

• pyöräiltyä

töihin. Ja tietenkin satoi:( Vaikka joka päivä on aurinko paistanut..

• palstaa

(silmä) kovana..

• neljän seinän sisällä koko päivän.. Kävin jumpassa mut muuten oon istunut koneella ja syönyt, syönyt ja syönyt.. Lukenut ja syönyt :D Ihanaa kun on vapaata niin voi omistaa päivän itselleen ja tehdä näin, huomenna mä sit siivoon kunnolla kämpän ja menen kahvittelemaan kavereiden kanssa :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      126
      2668
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2137
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      24
      1721
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1528
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1288
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1283
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      71
      1210
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1055
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      979
    10. 128
      931
    Aihe